GuidZP400 |
eaf28367-a289-43ad-ad9c-1d4189ce587d
|
Biuletyn |
533924-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
|
Regon |
27570200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okólnik
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00368
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 278 309,
|
Zamawiajacy fax |
228 278 309
|
Zamawiajacy email |
przetargi@chopin.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.chopin.edu.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.chopin.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.chopin.edu.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa - Kancelaria Główna pok. 213
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
|
Numer referencyjny |
ZP-8/06/2017/272/W/MSW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
Dostawa obejmuje:
a/ Nowy komputer stacjonarny 11 szt.
b/ Nowy komputer przenośny typ 1 1 szt.
c/ Nowy komputer przenośny typ 2 1 szt.
d/ Nowe urządzenie wielofunkcyjne typ 1 1 szt.
e/ Nowe urządzenie wielofunkcyjne typ 2 6 szt.
f/ Nowa drukarka laserowa 1 szt.
g/ Nowy monitor LCD 24" 2 szt.
h/ Nowy dysk SSD 240GB 3 szt.
i/ Nowy switch 5-portowy 1GB 10 szt.
j/ Nowy zewnętrzny dysk twardy 1TB USB 3.0 9 szt.
k/ Nowy zewnętrzny dysk twardy 3TB USB 3.0 1 szt.
l/ Nowy pendrive 16GB USB 3.0 10 szt.
m/ Nowy pendrive 32GB USB 3.0 14 szt.
n/ Nowy pendrive 64GB USB 3.0 9 szt.
o/ Nowy pendrive 128GB USB 3.0 3 szt.
p/ Nowe głośniki 2.0 typ 1 7 szt.
q/ Nowe głośniki 2.0 typ 2 1 szt.
r/ Nowa mysz optyczna typ 1 20 szt.
s/ Nowa mysz optyczna typ 2 2 szt.
t/ Nowa mysz typ 3 3 szt.
u/ Nowy kabel sieciowy 2 m 20 szt.
v/ Nowy kabel sieciowy 3 m 20 szt.
w/ Nowy kabel sieciowy 5 m 20 szt.
x/ Nowa karta graficzna PCI-E 2 szt.
y/ Nowa karta sieciowa PCI-E 5 szt.
z/ Nowa nagrywarka DVD-RW SATA Slim 3 szt.
aa/ Nowy zasilacz komputerowy 400W 1 szt.
bb/ Nowy dysk twardy 3,5" 2TB 2 szt.
cc/ Nowy dysk twardy 2,5" 1TB 2 szt.
dd/ Nowy przewód HDMI 1,8 m 5 szt.
ee/ Nowy przewód DVI 1,8 m 5 szt.
ff/ Adobe Acrobat Pro (licencja edu) 1 szt.
gg/ Adobe Acrobat Pro upgrade (licencja edu) 1 szt.
hh/ Adobe Audition 1 szt.
Specyfikacja dla Biblioteki Głównej:
ii/ Nowy monitor 1 szt.
jj/ Nowy skaner 1 szt.
kk/ Oprogramowanie Microsoft Office 2010 14 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust 1 pkt 7 polegających na dodatkowych dostawach w przypadku wymiany dostarczonych produktów bądź zwiększeniu dostaw.
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę tego warunku Zamawiający wymaga wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał 2 dostawy o wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium wynosi: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
62 1750 0009 0000 0000 1333 6188
a wadium w formie bezgotówkowej należy składać na adres Zamawiającego.
4. Wnoszone wadium musi być oznaczone dopiskiem: „Wadium w przetargu –
nr referencyjny ZP-8/06/2017/272/W/MSW”.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy wraz z ofertą złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W tym przypadku właściwego dokumentu nie należy łączyć w sposób trwały z ofertą (np. złożyć w oddzielnej kopercie), gdyż Zamawiający jest zobowiązany w odpowiednim terminie do zwrotu oryginału tego dokumentu. Jeżeli dokument potwierdzający wniesienie wadium będzie sporządzony w innym języku niż język polski, Wykonawca złoży tłumaczenie tego dokumentu na język polski potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
7. Z dokumentu wadium wniesionego w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
8. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym:
1) dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań;
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie;
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|