Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina

Data publikacji 2017-06-16
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533924-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
Dostawa obejmuje:
a/ Nowy komputer stacjonarny 11 szt.
b/ Nowy komputer przenośny typ 1 1 szt.
c/ Nowy komputer przenośny typ 2 1 szt.
d/ Nowe urządzenie wielofunkcyjne typ 1 1 szt.
e/ Nowe urządzenie wielofunkcyjne typ 2 6 szt.
f/ Nowa drukarka laserowa 1 szt.
g/ Nowy monitor LCD 24" 2 szt.
h/ Nowy dysk SSD 240GB 3 szt.
i/ Nowy switch 5-portowy 1GB 10 szt.
j/ Nowy zewnętrzny dysk twardy 1TB USB 3.0 9 szt.
k/ Nowy zewnętrzny dysk twardy 3TB USB 3.0 1 szt.
l/ Nowy pendrive 16GB USB 3.0 10 szt.
m/ Nowy pendrive 32GB USB 3.0 14 szt.
n/ Nowy pendrive 64GB USB 3.0 9 szt.
o/ Nowy pendrive 128GB USB 3.0 3 szt.
p/ Nowe głośniki 2.0 typ 1 7 szt.
q/ Nowe głośniki 2.0 typ 2 1 szt.
r/ Nowa mysz optyczna typ 1 20 szt.
s/ Nowa mysz optyczna typ 2 2 szt.
t/ Nowa mysz typ 3 3 szt.
u/ Nowy kabel sieciowy 2 m 20 szt.
v/ Nowy kabel sieciowy 3 m 20 szt.
w/ Nowy kabel sieciowy 5 m 20 szt.
x/ Nowa karta graficzna PCI-E 2 szt.
y/ Nowa karta sieciowa PCI-E 5 szt.
z/ Nowa nagrywarka DVD-RW SATA Slim 3 szt.
aa/ Nowy zasilacz komputerowy 400W 1 szt.
bb/ Nowy dysk twardy 3,5" 2TB 2 szt.
cc/ Nowy dysk twardy 2,5" 1TB 2 szt.
dd/ Nowy przewód HDMI 1,8 m 5 szt.
ee/ Nowy przewód DVI 1,8 m 5 szt.
ff/ Adobe Acrobat Pro (licencja edu) 1 szt.
gg/ Adobe Acrobat Pro upgrade (licencja edu) 1 szt.
hh/ Adobe Audition 1 szt.

Specyfikacja dla Biblioteki Głównej:
ii/ Nowy monitor 1 szt.
jj/ Nowy skaner 1 szt.
kk/ Oprogramowanie Microsoft Office 2010 14 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eaf28367-a289-43ad-ad9c-1d4189ce587d
Biuletyn 533924-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
Regon 27570200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólnik
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00368
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 278 309,
Zamawiajacy fax 228 278 309
Zamawiajacy email przetargi@chopin.edu.pl,
Adres strony url www.chopin.edu.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia bip.chopin.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.chopin.edu.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa - Kancelaria Główna pok. 213
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
Numer referencyjny ZP-8/06/2017/272/W/MSW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina Dostawa obejmuje: a/ Nowy komputer stacjonarny 11 szt. b/ Nowy komputer przenośny typ 1 1 szt. c/ Nowy komputer przenośny typ 2 1 szt. d/ Nowe urządzenie wielofunkcyjne typ 1 1 szt. e/ Nowe urządzenie wielofunkcyjne typ 2 6 szt. f/ Nowa drukarka laserowa 1 szt. g/ Nowy monitor LCD 24" 2 szt. h/ Nowy dysk SSD 240GB 3 szt. i/ Nowy switch 5-portowy 1GB 10 szt. j/ Nowy zewnętrzny dysk twardy 1TB USB 3.0 9 szt. k/ Nowy zewnętrzny dysk twardy 3TB USB 3.0 1 szt. l/ Nowy pendrive 16GB USB 3.0 10 szt. m/ Nowy pendrive 32GB USB 3.0 14 szt. n/ Nowy pendrive 64GB USB 3.0 9 szt. o/ Nowy pendrive 128GB USB 3.0 3 szt. p/ Nowe głośniki 2.0 typ 1 7 szt. q/ Nowe głośniki 2.0 typ 2 1 szt. r/ Nowa mysz optyczna typ 1 20 szt. s/ Nowa mysz optyczna typ 2 2 szt. t/ Nowa mysz typ 3 3 szt. u/ Nowy kabel sieciowy 2 m 20 szt. v/ Nowy kabel sieciowy 3 m 20 szt. w/ Nowy kabel sieciowy 5 m 20 szt. x/ Nowa karta graficzna PCI-E 2 szt. y/ Nowa karta sieciowa PCI-E 5 szt. z/ Nowa nagrywarka DVD-RW SATA Slim 3 szt. aa/ Nowy zasilacz komputerowy 400W 1 szt. bb/ Nowy dysk twardy 3,5" 2TB 2 szt. cc/ Nowy dysk twardy 2,5" 1TB 2 szt. dd/ Nowy przewód HDMI 1,8 m 5 szt. ee/ Nowy przewód DVI 1,8 m 5 szt. ff/ Adobe Acrobat Pro (licencja edu) 1 szt. gg/ Adobe Acrobat Pro upgrade (licencja edu) 1 szt. hh/ Adobe Audition 1 szt. Specyfikacja dla Biblioteki Głównej: ii/ Nowy monitor 1 szt. jj/ Nowy skaner 1 szt. kk/ Oprogramowanie Microsoft Office 2010 14 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust 1 pkt 7 polegających na dodatkowych dostawach w przypadku wymiany dostarczonych produktów bądź zwiększeniu dostaw.
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia przez Wykonawcę tego warunku Zamawiający wymaga wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał 2 dostawy o wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu. 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium wynosi: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62 1750 0009 0000 0000 1333 6188 a wadium w formie bezgotówkowej należy składać na adres Zamawiającego. 4. Wnoszone wadium musi być oznaczone dopiskiem: „Wadium w przetargu – nr referencyjny ZP-8/06/2017/272/W/MSW”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy wraz z ofertą złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W tym przypadku właściwego dokumentu nie należy łączyć w sposób trwały z ofertą (np. złożyć w oddzielnej kopercie), gdyż Zamawiający jest zobowiązany w odpowiednim terminie do zwrotu oryginału tego dokumentu. Jeżeli dokument potwierdzający wniesienie wadium będzie sporządzony w innym języku niż język polski, Wykonawca złoży tłumaczenie tego dokumentu na język polski potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym: 1) dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań; 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)