Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach

Data publikacji 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-12 10:00:00
Instytucja Powiat Żarski
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255819 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz warunków technicznych i wzorów znaków legalizacyjnych ( Dz. U. Nr 133, poz.1122 ze zmianami) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żarach,

2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru,
obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i pakowanie po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami. Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.

3.Wykonawca zamówienia dostarczać będzie tablice rejestracyjne na własny koszt do siedziby Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żarach partiami - w ilościach i terminach wskazanych przez zamawiającego (zamówienia składane elektronicznie ) to jest nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.

4.Dorobione wtórniki tablic rejestracyjnych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żarach w terminie nie przekraczającym 3 dni od momentu złożenia zapotrzebowania.

5. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit ilości tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi:
a) tablice samochodowe jednorzędowe: - 35.000 szt.
b) tablice samochodowe dwurzędowe: - 300 szt.
c) tablice motorowerowe: - 650 szt.
d) tablice motocyklowe, ciągnikowe: - 650 szt.
e) tablice jednorzędowe na przyczepy: - 300 szt.
f) tablice dwurzędowe na przyczepy: -250 szt.
g) tablice indywidualne samochodowe: -20 szt.
h) tablice zabytkowe samochodowe: - 10 szt.
i) tablice zabytkowe motocyklowe: 10 szt.

6. Podane w ust. 5 limity stanowią ilość szacunkową. Zamawiający zastrzega dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania.
Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia.

7. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy należność za dostarczoną partię tablic po jej każdorazowym odbiorze i sprawdzeniu. Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Zamawiający zapłaci należność w terminie 21 dni od dnia przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. Za zachowany termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

8. W przypadku realizacji jednorazowych zamówień poniżej 5 kompletów tablic (wtórniki, indywidualne, zabytkowe itp.), Zamawiający dokona jednorazowej zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawianej raz w miesiącu na koniec miesiąca kalendarzowego.


9. Gwarancja wynosi 24 miesiące. Reklamacje, co do jakości wydanych tablic, powinny być rozpatrzone w terminie do 30 dni liczonych od dnia złożenia. W razie uwzględnienia reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia jej kosztów i usunięcia stwierdzonych wad w terminie 14 dni liczonych od dnia uwzględnienia reklamacji.

10. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Likwidacja zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca:
a) odbiór w siedzibie Zamawiającego tablic rejestracyjnych,
b) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie.

11. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych oferowanych tablic rejestracyjnych przez cały okres obowiązywania umowy.

12. Wykonawca dostarczał będzie wyprodukowane tablice a także odbierał przeznaczone do złomowania tablice na własny koszt.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym.
W przypadku dostawy tablic wadliwych lub innych niż zamówione, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (pisemnie albo pocztą elektroniczną lub faxem).

14.Zamawiający zapłaci tylko za tablice dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego.

15.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1. Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów.

16. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć i zainstalować oprogramowanie dla jednego stanowiska, umożliwiające elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne.
Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało minimalne cechy funkcjonalności jak niżej:
a/ możliwość automatycznego tworzenia formularza na wszystkie wymagane rodzaje tablic z możliwością wysyłania go w formie elektronicznej,
b/automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych tzw. Gospodarka numerami ( aplikacja musi umożliwiać śledzenie jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamawiania tych samych numerów tablic),
c/ ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
d/ baza danych wszystkich dostępnych wyróżników wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów

Parametry sprzętu, na którym zainstalowane będzie zaproponowane przez Wykonawcę wyżej wymagane oprogramowanie:
Zamawiający posiada oprogramowanie Windows XP PRO oraz sprzęt o parametrach:
- procesor Celeron 2,93 GHz
- 512 MB pamięć RAM
- 80GB pojemność twardego dysku.

Na poniższych zasadach:

1. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od podpisania umowy.
2. Wykonawca wraz z oprogramowaniem dostarczy licencję, nośnik oraz dokumentację niezbędną do prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programy, w tym instrukcje użytkowania.
3. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach i/lub potrzeby rozszerzenia jego funkcjonalności przez czas trwania umowy. Termin dostosowania oprogramowania do obowiązujących przepisów nie będzie przekraczał terminu wejścia w życie zmian w przepisach.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia min. 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu oprogramowania na czas trwania umowy. Koszt serwisu obciąża Wykonawcę z wyjątkiem przypadku gdy usterka powstała z winy Zamawiającego jako użytkownika.
7. W przypadku problemów z prawidłowym funkcjonowaniem programu Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterkę w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenie usterki może być dokonane telefonicznie, faksem lub e-mailem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Żarski
Ulica Al. Jana Pawła II 5
Nr domu 5
Miejscowość Żary
Kod Pocztowy 68-200
Województwo lubuskie
Tel 068 4790600
Fax 068 4790601
Internet www.powiatzary.pl
Regon 97077016100000
E-mail j.chomik@powiatzarski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r, Nr 108, poz. 908 ze późn. zm.).
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a. wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1. b. wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 1a c. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo c. parafowany wzór umowy. d. reprezentacja określona we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy (np. wypis z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wypis z ewidencji działalności gospodarczej). e. oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu i zainstalowania oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne w okresie trwania umowy wg załącznika nr 5. f. aktualny certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r, w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2. Zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 3. Zmiany wynagrodzenia związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.).
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.powiatzary.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210.
Data składania wniosków 12/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub piuro podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)