Dostawa sprzętu kompterowego

Data publikacji 2017-06-16
Data zakończenia 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 509735-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem dla IOŚ-PIB, spełniające wymogi i określone parametry techniczne i użytkowe oraz ilościowe, określone i opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim, zwanego dalej sprzętem, zgodnie z opisanym w Załączniku podziałem na Części; 2) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, 3 wymaga się aby sprzęt komputerowy po zainstalowaniu przez Zamawiającego był gotowy do pracy, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów; 4) wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia; 5) czas na usunięcie wad i usterek sprzętu, osprzętu oraz zmian w oprogramowaniu zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia. Możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy. Ewentualna naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy; 6) wykonawca wraz ze sprzętem zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych; 7) wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu wraz z konfiguracją; 8) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt wraz z wymaganym osprzętem oraz składować go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w siedzibie IOŚ-PIB, mieszczącej się przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie oraz w Krajowym Ośrodku Bilansowania i Zarządzania Emisjami przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie w ramach wynagrodzenia, zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, w terminie do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 29.09.2017 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a23ec3a7-6e71-414f-93bc-405d8f95d06d
Biuletyn 509735-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut
Regon 001240700
Zamawiajacy adres ulica Krucza
Zamawiajacy adres numer domu 5/11d
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-548
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3750575
Zamawiajacy fax 22 3750501
Zamawiajacy email zamowienia@ios.gov.pl
Adres strony url www.ios.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ios.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ios.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy, 00-548 Warszawa, ul. Krucza 5/11D, pok. 216
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu kompterowego
Numer referencyjny PZ/8/10/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i osprzętem dla IOŚ-PIB, spełniające wymogi i określone parametry techniczne i użytkowe oraz ilościowe, określone i opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim, zwanego dalej sprzętem, zgodnie z opisanym w Załączniku podziałem na Części; 2) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, 3 wymaga się aby sprzęt komputerowy po zainstalowaniu przez Zamawiającego był gotowy do pracy, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów; 4) wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia; 5) czas na usunięcie wad i usterek sprzętu, osprzętu oraz zmian w oprogramowaniu zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia. Możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy. Ewentualna naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy; 6) wykonawca wraz ze sprzętem zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych; 7) wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu wraz z konfiguracją; 8) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt wraz z wymaganym osprzętem oraz składować go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w siedzibie IOŚ-PIB, mieszczącej się przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie oraz w Krajowym Ośrodku Bilansowania i Zarządzania Emisjami przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie w ramach wynagrodzenia, zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, w terminie do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 29.09.2017 r.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 2 dostaw sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż: dla części 1 – 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto każda dostawa, dla części 2 – 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto każda dostawa, dla części 3 – 70.000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda dostawa, dla części 4 - 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto każda dostawa w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku, gdy wartość dostaw będzie podana w walucie obcej Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według średniego kursu podawanego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Dowód wpłaty wadium. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: Dla części 1 – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100) Dla części 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100) Dla części 3 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) Dla części 4 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100). Wadium powinno obejmować okres związania ofertą tj. minimum 30 dni. Wykonawcy przy obliczaniu terminu, od którego zaczyna bieg termin związania ofertą powinni uwzględnić również dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu warunek ten uzna się za spełniony, jeżeli pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ). Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1240 6247 1111 0000 4979 9334 z zaznaczeniem: Wadium w przetargu na dostawę sprzętu komputerowego dla części ……… , Nr postępowania PZ/8/10/2017. Zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium przelewem bankowym został dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. W dokumencie gwarancji lub poręczenia powinna być zamieszczona informacja, że gwarant lub odpowiednio poręczyciel dokona bezwarunkowej zapłaty na każde żądanie Zamawiającego (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Jako beneficjenta należy podać Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; 2) jeżeli wprowadzenie zmian umowy wynikać będzie ze zmiany obowiązujących przepisów; 3) zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów biurkowych, komputerów przenośnych, monitorów do laptopa i stacji roboczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów biurkowych, komputerów przenośnych, monitorów do laptopa i stacji roboczych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa routera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa routera
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników, UPS i serwera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa przełączników, UPS i serwera
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa podzespołów komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, projektora, grukarki i tableta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa podzespołów komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, projektora, grukarki i tableta
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)