GuidZP400 |
920af2a2-7bb6-4b94-975e-03f20405e58a
|
Biuletyn |
534920-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000306609
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oborniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(61)2973600,
|
Zamawiajacy fax |
+48(61)2960079
|
Zamawiajacy email |
mariasak@szpital.oborniki.info,
|
Adres strony url |
www.szpital.oborniki.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpital.oborniki.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Oborniki, ul Szpitalna 2; 64-600, Budynek F, wejście B, pokój nr 2 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP, SIMPLE_ERP oraz systemów RIS/ PACS będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa
|
Numer referencyjny |
ZPD/07/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP i SIMPLE_ERP oraz systemów RIS/ PACS będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa.
2. Zamawiający przedmiot zamówienia określił w 6 Pakietach:
Pakiet nr 1: Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel dla 8 stanowisk dostępu.
Pakiet nr 2: Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania SIMPLE_ERP mających na celu utrzymanie posiadanych systemów w zgodzie z aktualnymi przepisami oraz potrzebami Zamawiającego.
Pakiet nr 3: Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu ESKULAP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
Pakiet nr 4: Serwis programu ESKULAP obejmujący 7h lub 8h lub 9h usług + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego (miesięcznie).
Pakiet nr 5: Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) Informatycznego Systemu Radiologicznego Alteris RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK.
Pakiet nr 6: Serwis Informatycznego Systemu Radiologicznego Alteris RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48451000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
3) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3 i 3A do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 3 i 3A do SIWZ.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
8. Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej – załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane (nie jest wymagane).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48451000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1
Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel dla 8 stanowisk dostępu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2
Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania SIMPLE_ERP mających na celu utrzymanie posiadanych systemów w zgodzie z aktualnymi przepisami oraz potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3
Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu ESKULAP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4
Serwis programu ESKULAP obejmujący 7h lub 8h lub 9h usług + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego (miesięcznie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48329000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5
Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) Informatycznego Systemu Radiologicznego Alteris RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6
Serwis Informatycznego Systemu Radiologicznego Alteris RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
|
| |