Sprzedaż oraz dostawa trzech nowych wysokowydajnych zestawów komputerowych przystosowanych do pracy z oprogramowaniem dziedzinowym „System Informacji Przestrzennej Geo Info 7” wraz z monitorami, oprogramowaniem, zasilaczami UPS oraz drukarkami.

Data publikacji 2017-06-19
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Powiat Prudnicki
Miejscowość Prudnik
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534861-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa trzech nowych wysokowydajnych
zestawów komputerowych przystosowanych do pracy z oprogramowaniem dziedzinowym
„System Informacji Przestrzennej Geo Info 7” wraz z monitorami, oprogramowaniem,
zasilaczami UPS oraz drukarkami.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Rozdziale 5 siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9473201-262c-4eb4-adaf-6b573ae4c9e0
Biuletyn 534861-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Prudnicki
Regon 53141260000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Prudnik
Zamawiajacy kod pocztowy 48200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 381 700,
Zamawiajacy fax 77 543 22 15
Zamawiajacy email r.mikolajow@powiatprudnicki.pl,
Adres strony url www.powiatprudnicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatprudnicki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatprudnicki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe Prudnik, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż oraz dostawa trzech nowych wysokowydajnych zestawów komputerowych przystosowanych do pracy z oprogramowaniem dziedzinowym „System Informacji Przestrzennej Geo Info 7” wraz z monitorami, oprogramowaniem, zasilaczami UPS oraz drukarkami.
Numer referencyjny ZP.272.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa trzech nowych wysokowydajnych zestawów komputerowych przystosowanych do pracy z oprogramowaniem dziedzinowym „System Informacji Przestrzennej Geo Info 7” wraz z monitorami, oprogramowaniem, zasilaczami UPS oraz drukarkami. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Rozdziale 5 siwz
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunków.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS lub CEIDG, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia ( w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny, w przypadku ustawowej zmianie stawki podatku VAT, to cena zostanie odpowiednio dostosowana.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)