Dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-13 10:00:00
Instytucja Gmina Kluczbork
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255865 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301995005, 301992301, 301251105, 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów biurowych w przewidywanych ilościach zawiera zał. nr 1, 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe. Pod tym pojęciem należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
W przypadku zakupu materiałów biurowych w ilości mniejszej lub większej niż określone przez Zamawiającego przewidywane ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert częściowych.
W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kluczbork
Ulica ul. Katowicka 1
Nr domu 1
Miejscowość Kluczbork
Kod Pocztowy 46-200
Województwo opolskie
Tel 077 4183864
Fax 077 418 22 30
Internet www.kluczbork.pl
Regon 00052570200000
E-mail um@kluczbork.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych (u jednego zamawiającego) o wartości min. 100 tys. zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany mogą dotyczyć: - wysokości podatku VAT w przypadku jego ustawowej zmiany, - zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania, - sposobu fakturowania dostaw, - dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji wycofania produktu z produkcji przez producenta,
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.kluczbork.pl
Adres uzyskania siwz GMINA KLUCZBORK, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork
Data składania wniosków 13/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w Urzędzie Miejskim w Kluczborku ul. Katowicka 1, pok. nr 136 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)