Sukcesywna dostawa produktów mleczareskich i tłuszczów roślinnych

Data publikacji 2017-06-19
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST"
Miejscowość Wołów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534786-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Sukcesywne dostawy do punktów handlowych Zamawiającego produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych.
Ze względu na różne miejsca realizacji dostaw Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 15 części (zadań):
Zadanie nr 1:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wołów;
Zadanie nr 2:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wrocław;
Zadanie nr 3:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Rawicz;
Zadanie nr 4:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Jelenia Góra;
Zadanie nr 5:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Kłodzko;
Zadanie nr 6:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Karpacz;
Zadanie nr 7:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Lubań;
Zadanie nr 8:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Zaręba;
Zadanie nr 9:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Dzierżoniów;
Zadanie nr 10:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Piława Dolna;
Zadanie nr 11:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Poznań;
Zadanie nr 12:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Oleśnica;
Zadanie nr 13:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Strzelin
Zadanie nr 14:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Głogów;
Zadanie nr 15:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Grójec;

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
Z uwagi na przeznaczenie towarów do dalszej odsprzedaży wskazano nazwy handlowe produktów, które są kupowane przez nabywców od Zamawiającego. Asortyment jest wybierany przez konsumentów-osadzonych według ich uznania i potrzeb na co nie mamy wpływu. Do sugerowanej każdej nazwy towarzyszy wyraz ,,lub równoważny”.
Jeżeli w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy zgodnie z zapisem art. 30 ust. 5 ustawy. Jednakże wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia.
Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie towaru równoważnego. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o takich samych lub zbliżonych parametrach aniżeli wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

Oferta z rozwiązaniami równoważnymi (tzw. „oferta równoważna”) to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych takich samych lub zbliżonych do tych, które zawiera zakres równoważności wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c471f2d-b251-4be1-8888-514bf674d7ca
Biuletyn 534786-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST"
Regon 2142692600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cicha
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wołów
Zamawiajacy kod pocztowy 56-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 389 11 16,
Zamawiajacy fax 71 389 11 17 wew. 505
Zamawiajacy email przetargi@igbpiast.pl,
Adres strony url www.igbpiast.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Sukcesywna dostawa produktów mleczareskich i tłuszczów roślinnych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot finansów publicznych
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igbpiast.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów mleczareskich i tłuszczów roślinnych
Numer referencyjny DZP/232/37/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 15
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy do punktów handlowych Zamawiającego produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych. Ze względu na różne miejsca realizacji dostaw Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 15 części (zadań): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wołów; Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wrocław; Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Rawicz; Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Jelenia Góra; Zadanie nr 5: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Kłodzko; Zadanie nr 6: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Karpacz; Zadanie nr 7: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Lubań; Zadanie nr 8: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Zaręba; Zadanie nr 9: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Dzierżoniów; Zadanie nr 10: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Piława Dolna; Zadanie nr 11: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Poznań; Zadanie nr 12: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Oleśnica; Zadanie nr 13: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Strzelin Zadanie nr 14: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Głogów; Zadanie nr 15: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Grójec; Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Z uwagi na przeznaczenie towarów do dalszej odsprzedaży wskazano nazwy handlowe produktów, które są kupowane przez nabywców od Zamawiającego. Asortyment jest wybierany przez konsumentów-osadzonych według ich uznania i potrzeb na co nie mamy wpływu. Do sugerowanej każdej nazwy towarzyszy wyraz ,,lub równoważny”. Jeżeli w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy zgodnie z zapisem art. 30 ust. 5 ustawy. Jednakże wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie towaru równoważnego. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o takich samych lub zbliżonych parametrach aniżeli wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Oferta z rozwiązaniami równoważnymi (tzw. „oferta równoważna”) to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych takich samych lub zbliżonych do tych, które zawiera zakres równoważności wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Okreslenie warunkow brak szczegółowych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow brak szczegółowych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow brak szczegółowych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). -W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu -W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. -W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 7.1 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2 SIWZ Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 8.8 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. -Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. - W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 8.6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota brutto, na którą dany oferent lub oferenci (oferta wspólna) składają ofertę, potwierdzającą że dany oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty niewymienione -Wypełniony formularz ofertowy– załącznik nr 1. - Wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 2 - Wzór umowy- zaparafowany i podpisany- załącznik nr 6 - Karta towaru równoważnego załącznik nr 7 -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie: 24.1 Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. 24.2 Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wartość netto przedmiotu umowy, jak również wartości jednostkowe netto nie mogą zostać zwiększone w trakcie trwania umowy, wobec czego obniżenie stawki podatku VAT skutkuje obniżeniem ceny brutto umowy. W takim przypadku zmniejszenie jednostkowych cen brutto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego. 24.3 Zamawiający dopuszcza w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 3 miesiące od daty jej zakończenia. Przesłanką niezbędną do takiego działania jest zmniejszona ilość zamówień z jednostek w stosunku do pierwotnie zakładanych ilości. 24.4 Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę, obniżenie wskaźników waloryzacyjnych)
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria rabat z tytułu skrócenia terminu płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)