Przedmiotem zamówienia są:
Sukcesywne dostawy do punktów handlowych Zamawiającego produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych.
Ze względu na różne miejsca realizacji dostaw Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 15 części (zadań):
Zadanie nr 1:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wołów;
Zadanie nr 2:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wrocław;
Zadanie nr 3:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Rawicz;
Zadanie nr 4:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Jelenia Góra;
Zadanie nr 5:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Kłodzko;
Zadanie nr 6:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Karpacz;
Zadanie nr 7:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Lubań;
Zadanie nr 8:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Zaręba;
Zadanie nr 9:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Dzierżoniów;
Zadanie nr 10:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Piława Dolna;
Zadanie nr 11:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Poznań;
Zadanie nr 12:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Oleśnica;
Zadanie nr 13:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Strzelin
Zadanie nr 14:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Głogów;
Zadanie nr 15:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Grójec;
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
Z uwagi na przeznaczenie towarów do dalszej odsprzedaży wskazano nazwy handlowe produktów, które są kupowane przez nabywców od Zamawiającego. Asortyment jest wybierany przez konsumentów-osadzonych według ich uznania i potrzeb na co nie mamy wpływu. Do sugerowanej każdej nazwy towarzyszy wyraz ,,lub równoważny”.
Jeżeli w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy zgodnie z zapisem art. 30 ust. 5 ustawy. Jednakże wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia.
Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie towaru równoważnego. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o takich samych lub zbliżonych parametrach aniżeli wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Oferta z rozwiązaniami równoważnymi (tzw. „oferta równoważna”) to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych takich samych lub zbliżonych do tych, które zawiera zakres równoważności wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
|
GuidZP400 |
5c471f2d-b251-4be1-8888-514bf674d7ca
|
Biuletyn |
534786-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST"
|
Regon |
2142692600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cicha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 389 11 16,
|
Zamawiajacy fax |
71 389 11 17 wew. 505
|
Zamawiajacy email |
przetargi@igbpiast.pl,
|
Adres strony url |
www.igbpiast.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Sukcesywna dostawa produktów mleczareskich i tłuszczów roślinnych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot finansów publicznych
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.igbpiast.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów mleczareskich i tłuszczów roślinnych
|
Numer referencyjny |
DZP/232/37/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
15
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są:
Sukcesywne dostawy do punktów handlowych Zamawiającego produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych.
Ze względu na różne miejsca realizacji dostaw Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 15 części (zadań):
Zadanie nr 1:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wołów;
Zadanie nr 2:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Wrocław;
Zadanie nr 3:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Rawicz;
Zadanie nr 4:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Jelenia Góra;
Zadanie nr 5:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Kłodzko;
Zadanie nr 6:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Karpacz;
Zadanie nr 7:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Lubań;
Zadanie nr 8:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Zaręba;
Zadanie nr 9:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Dzierżoniów;
Zadanie nr 10:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Piława Dolna;
Zadanie nr 11:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Poznań;
Zadanie nr 12:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Oleśnica;
Zadanie nr 13:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Strzelin
Zadanie nr 14:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Głogów;
Zadanie nr 15:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych, miejsce realizacji dostaw Grójec;
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
Z uwagi na przeznaczenie towarów do dalszej odsprzedaży wskazano nazwy handlowe produktów, które są kupowane przez nabywców od Zamawiającego. Asortyment jest wybierany przez konsumentów-osadzonych według ich uznania i potrzeb na co nie mamy wpływu. Do sugerowanej każdej nazwy towarzyszy wyraz ,,lub równoważny”.
Jeżeli w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy zgodnie z zapisem art. 30 ust. 5 ustawy. Jednakże wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia.
Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie towaru równoważnego. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o takich samych lub zbliżonych parametrach aniżeli wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Oferta z rozwiązaniami równoważnymi (tzw. „oferta równoważna”) to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych takich samych lub zbliżonych do tych, które zawiera zakres równoważności wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
5
|
Okreslenie warunkow |
brak szczegółowych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak szczegółowych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
brak szczegółowych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie).
-W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców.
-W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 7.1 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2 SIWZ Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 8.8 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie.
-Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
- W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 8.6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota brutto, na którą dany oferent lub oferenci (oferta wspólna) składają ofertę, potwierdzającą że dany oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
-Wypełniony formularz ofertowy– załącznik nr 1.
- Wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 2
- Wzór umowy- zaparafowany i podpisany- załącznik nr 6
- Karta towaru równoważnego załącznik nr 7
-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie:
24.1 Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
24.2 Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wartość netto przedmiotu umowy, jak również wartości jednostkowe netto nie mogą zostać zwiększone w trakcie trwania umowy, wobec czego obniżenie stawki podatku VAT skutkuje obniżeniem ceny brutto umowy. W takim przypadku zmniejszenie jednostkowych cen brutto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego.
24.3 Zamawiający dopuszcza w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 3 miesiące od daty jej zakończenia. Przesłanką niezbędną do takiego działania jest zmniejszona ilość zamówień z jednostek w stosunku do pierwotnie zakładanych ilości.
24.4 Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę, obniżenie wskaźników waloryzacyjnych)
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|