GuidZP400 |
a55c7194-fdf5-4734-8373-1d84a354bc57
|
Biuletyn |
534680-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
128105300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753,
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM ORAZ OPIEKĄ SERWISOWĄ OPROGRAMOWANIA SYSTEMU SZPITALNEGO
|
Numer referencyjny |
DAZ.26.067.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM ORAZ OPIEKĄ SERWISOWĄ OPROGRAMOWANIA SYSTEMU SZPITALNEGO. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 9 i 10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba dysponujące ważnymi uprawnieniami serwisowymi do danego modułu potwierdzonymi przez producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica - dotyczy Części Nr 2
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następującedokumenty:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP 2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w §5 ust. 2 SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości /w zakresie określonym w §5 ust. 2 pkt 1a SIWZ/, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ (dotyczy Części Nr 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 7.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w każdym załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym.
Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty;
2) formularz cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego.
Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym;
3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku:
- gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów);
- Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarto we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM OPROGRAMOWANIA SYSTEMU SZPITALNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72267100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM OPROGRAMOWANIA SYSTEMU SZPITALNEGO, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
OBJĘCIE OPIEKĄ SERWISOWĄ OPROGRAMOWANIA SYSTEMU SZPITALNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72267100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OBJĘCIE OPIEKĄ SERWISOWĄ OPROGRAMOWANIA SYSTEMU SZPITALNEGO, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 3 do SIWZ
|
| |