GuidZP400 |
1311de42-4779-4a90-a06f-4d374597bb4c
|
Biuletyn |
535768-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 5 Specjalna
|
Regon |
89572900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85239
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 322 33 53,
|
Zamawiajacy email |
zsz5sekretariat@op.pl,
|
Adres strony url |
www.zsz5.bydgoszcz.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Remont i wyposażenie warsztatów i pracowni kształcenia praktycznego w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 5 Specjalnej w Bydgoszczy” nr RPKP.06.03.02-04-0003/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego ma lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsz5.bydgoszcz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 5 Specjalna w Bydgoszczy ul. Grunwaldzka 41, 85-239 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Ddostawa maszyn, urządzeń i akcesoriów na potrzeby pracowni zawodowych w zawodach fryzjer i krawiec w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 5 Specjalnej w Bydgoszczy zlokalizowanej przy ul Grunwaldzkiej 41.
|
Numer referencyjny |
ZSZ nr 5 S-1/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) maszyn, urządzeń i akcesoriów na potrzeby pracowni zawodowych w zawadach fryzjer i krawiec w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 5 Specjalnej w Bydgoszczy zlokalizowanej przy ul Grunwaldzkiej 41 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia – urządzenia i akcesoria pracowania zawodowa w zawodzie fryzjer” – Załącznik nr 1 do siwz oraz „Opisie przedmiotu zamówienia – maszyny, urządzenia i akcesoria - pracownia zawodowa w zawodzie - krawiec” i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż urządzeń, sprzętu oraz akcesoriów,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. według podziału na 2 pakiety:
1) Pakiet I – Urządzenia i akcesoria fryzjerskie - pracownia zawodowa w zawodzie fryzjer,
2) Pakiet II – Maszyny, urządzenia i akcesoria krawieckie - pracownia zawodowa w zawodzie krawiec,
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
W terminie do 31.08.2017r., z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz.
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wykazania spełniania następującego warunku określonego w art. 22 ust. 1b uPzp, dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, tj.: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek doświadczenia, jeżeli wykaże że wykonał - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jedno zamówienie na dostawę maszyn i urządzeń krawieckich na kwotę co najmniej 18.000,00 zł. - w zakresie Pakietu nr II.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale), o którym mowa w pkt. V.4. w SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa pkt VI.1.1) w SIWZ. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.5.1) niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.6. niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 uPzp, w tym w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany warunków gospodarczych,
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia,
4) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt V.2. SIWZ,
5) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek.
6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Składanie ofert: w siedzibie Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 5 Specjalnej w Bydgoszczy przy ul. Grunwaldzkiej 41, I piętro, sekretariat szkoły do dnia 28.06.2017 r. do godz. 9:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.06.2017 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 5 Specjalnej w Bydgoszczy przy ul. Grunwaldzkiej 41, I piętro, sekretariat szkoły.
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.zsz5.bydgoszcz.pl). informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3) ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I – Urządzenia i akcesoria fryzjerskie - pracownia zawodowa w zawodzie fryzjer,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin do 31.08.2017r., z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz.
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) maszyn, urządzeń i akcesoriów na potrzeby pracowni zawodowych w zawadach fryzjer w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 5 Specjalnej w Bydgoszczy zlokalizowanej przy ul Grunwaldzkiej 41 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia – urządzenia i akcesoria pracowania zawodowa w zawodzie fryzjer” – Załącznik nr 1 do siwz i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż urządzeń, sprzętu oraz akcesoriów,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. według podziału na 2 pakiety:
1) Pakiet I – Urządzenia i akcesoria fryzjerskie - pracownia zawodowa w zawodzie fryzjer,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II – Maszyny, urządzenia i akcesoria krawieckie - pracownia zawodowa w zawodzie krawiec,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Terminie do 31.08.2017r., z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz.
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) maszyn, urządzeń i akcesoriów na potrzeby pracowni zawodowych w zawadach fryzjer i krawiec w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 5 Specjalnej w Bydgoszczy zlokalizowanej przy ul Grunwaldzkiej 41 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia – maszyny, urządzenia i akcesoria - pracownia zawodowa w zawodzie - krawiec” i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż urządzeń, sprzętu oraz akcesoriów,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. według podziału na 2 pakiety:
1) Pakiet I – Urządzenia i akcesoria fryzjerskie - pracownia zawodowa w zawodzie fryzjer,
2) Pakiet II – Maszyny, urządzenia i akcesoria krawieckie - pracownia zawodowa w zawodzie krawiec,
|
| |