Dostawa drobnego sprzętu medycznego

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bychawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535654-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego podzielonego na 6 części którego szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ.
Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1 Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Drobny sprzęt medyczny cz.2 Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Opaski gipsowe Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Zbiornik do ssaka elektrycznego Załącznik nr 1 E - Część nr 5 Rury do respiratora i dreny do ssaka Załącznik nr 1 F - Część nr 6 Worki higieniczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64a24df4-3bb7-47a9-bcc8-b1fe5802c279
Biuletyn 535654-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43102097700018
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Bychawa
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5660122, 5669 463,
Zamawiajacy fax 81 5660115, 5669 463
Zamawiajacy email ,
Adres strony url www.spzoz.bychawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.bychawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, osobiście, za posrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 28 23-100 Bychawa, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny ZPZ.251.6.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego podzielonego na 6 części którego szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ. Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Drobny sprzęt medyczny cz.1 Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Drobny sprzęt medyczny cz.2 Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Opaski gipsowe Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Zbiornik do ssaka elektrycznego Załącznik nr 1 E - Część nr 5 Rury do respiratora i dreny do ssaka Załącznik nr 1 F - Część nr 6 Worki higieniczne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy, 2) Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postepowaniu. 3) Jeżeli Wykonawca wskazuje podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia-dokumenty tych podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. C.4.1) składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej w pkt.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wzory ulotek informacyjnych zaoferowanego asortymentu, karty charakterystyki. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ: a) Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj.:  dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny- oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz.U. z 2015r., poz.876 z późn. zm);  dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez MZ lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych wyrobów medycznych i produktów biobójczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dn. 06.09.2001r.( j.t Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.);
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wypełnioną i podpisaną Specyfikacje przedmiotowo-cenową - Załącznik Nr 1A -1F do SIWZ, Oświadczenie o którym mowa w Rozdziale XIII pkt. A.1a według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny cz.2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zbiornik do ssaka elektrycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rury do respiratora i dreny do ssaka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Worki higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1F do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)