Dostawy sprzętu jednorazowego uzytku

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535670-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku ( 25 zadań) przez okres 12 miesięcy – szczegółowe wykazy asortymentu określają załączniki do formularza oferty o nazwie cennik. Zamawiający przewiduje możliwość przeliczania opakowań, jednak w rubryce „ nazwa asortymentu” prosi o wskazanie ilości
produktu w opakowaniu
ZAMAWIAJĄCY W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI OCENY CZY ZAOFEROWANY PRODUKT SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z SIWZ ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WEZWANIA
O PRZEDŁOZENIE KATALOGÓW LUB PRÓBEK ZAOFEROWANYCH PRODUKTÓW
Zamówienie składa się z 25 części (zadań):
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 25.
Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji zamówienia: apteka przyszpitalna (IV piętro)/

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98f8a2cb-d33a-4526-80a2-9e54d8d2fa9b
Biuletyn 535670-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
Regon 93296654000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 77 67 427,
Zamawiajacy fax 71 77 67 307
Zamawiajacy email przetargi@pzsolesnica.pl,
Adres strony url www.pzsolesnica.pl
Adres strony internetowej www.pzsolesnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pzsolesnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzsolesnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, sekretariat ( IV pietro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu jednorazowego uzytku
Numer referencyjny PZS/PN/10/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku ( 25 zadań) przez okres 12 miesięcy – szczegółowe wykazy asortymentu określają załączniki do formularza oferty o nazwie cennik. Zamawiający przewiduje możliwość przeliczania opakowań, jednak w rubryce „ nazwa asortymentu” prosi o wskazanie ilości produktu w opakowaniu ZAMAWIAJĄCY W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI OCENY CZY ZAOFEROWANY PRODUKT SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z SIWZ ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WEZWANIA O PRZEDŁOZENIE KATALOGÓW LUB PRÓBEK ZAOFEROWANYCH PRODUKTÓW Zamówienie składa się z 25 części (zadań): Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 25. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: apteka przyszpitalna (IV piętro)/
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na dostawie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: zad.1) 45 000,00 zł brutto każda;. Zad. 2) 10 000,00 zł brutto każda, . Zad. 3) 8 000,00 zł brutto, zad.4) 17 000,00 zł brutto każda;. Zad. 5) 45 000,00 zł brutto każda, . Zad.6) 9 000,00 zł brutto, zad.7) 9 500,00 zł brutto każda;. Zad. 8) 3 000,00 zł brutto każda, . Zad. 9) 7 500,00 zł brutto, zad.10) 3 000,00 zł brutto każda;. Zad. 11) 5 000,00 zł brutto każda, . Zad. 12) 950,00 zł brutto. zad.13) 2 000,00 zł brutto każda;. Zad. 14) 18 000,00 zł brutto każda, . Zad. 15) 37 000,00 zł brutto. zad.16) 35 500,00 zł brutto każda;. Zad. 17) 9 000,00 zł brutto każda, . Zad. 18) 3 500,00 zł brutto. zad.19) 4 400,00 zł brutto każda;. Zad. 20) 20 000,00 zł brutto każda, . Zad. 21) 4 500,00 zł brutto. zad.22) 15 700,00 zł brutto każda;. Zad. 23) 12 700,00 zł brutto każda, . Zad. 24) 41 200,00 zł brutto. zad.25) 13 300,00 zł brutto każda Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dowodów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. XII pkt 4 ppkt 3) tiret 1-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,
Zakresie warunkow udzialu wykaz co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na dostawie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż zad.1) 45 000,00 zł brutto każda; Zad. 2) 10 000,00 zł brutto każda, Zad. 3) 8 000,00 zł brutto, zad.4) 17 000,00 zł brutto każda; Zad. 5) 45 000,00 zł brutto każda, Zad.6) 9 000,00 zł brutto, zad.7) 9 500,00 zł brutto każda; Zad. 8) 3 000,00 zł brutto każda, Zad. 9) 7 500,00 zł brutto, zad.10) 3 000,00 zł brutto każda; Zad. 11) 5 000,00 zł brutto każda, Zad. 12) 950,00 zł brutto, zad.13) 2 000,00 zł brutto każda; Zad. 14) 18 000,00 zł brutto każda, Zad. 15) 37 000,00 zł brutto, zad.16) 35 500,00 zł brutto każda; Zad. 17) 9 000,00 zł brutto każda, Zad. 18) 3 500,00 zł brutto, zad.19) 4 400,00 zł brutto każda, Zad. 20) 20 000,00 zł brutto każda, Zad. 21) 4 500,00 zł brutto, zad.22) 15 700,00 zł brutto każda; Zad. 23) 12 700,00 zł brutto każda, Zad. 24) 41 200,00 zł brutto, zad.25) 13 300,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dowodów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie w zakresie art 25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości zad. 1) 1 300,00 zł zad. 2) 250,00 zł zad. 3) 230,00 zł zad. 4) 450,00 zł zad. 5) 1 300,00 zł zad. 6) 200,00 zł zad. 7) 230,00 zł zad. 8) 80,00 zł zad. 9) 200,00 zł zad. 10) 50,00 zł zad. 11) 130,00 zł zad. 12) 25,00 zł zad. 13) 50,00 zł zad. 14) 500,00 zł zad. 15) 850,00 zł zad. 16) 800,00 zł zad. 17) 200,00 zł zad. 18) 80,00 zł zad. 19) 120,00 zł zad. 20) 500,00 zł zad. 21) 120,00 zł zad. 22) 430,00 zł zad. 23) 350,00 zł zad. 24) 1 100,00 zł zad. 25) 360,00 zł 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, PKO BP Nr 60 1440 1156 0000 0000 0079 9378 z adnotacją: „Wadium – przetarg: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku zad …..- nr sprawy PZS/PN/10/2017”. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie razem z ofertą, a kopię zaleca się dołączyć do zszytej oferty. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć: a) ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT,
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria REKLAMACJA TERMIN
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ( brutto)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)