GuidZP400 |
cab72014-fede-4176-9462-bfb07ac316c4
|
Biuletyn |
535465-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nadarzyn
|
Regon |
1326919500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mszczonowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nadarzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05830
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 298 185,
|
Zamawiajacy fax |
227 298 175
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@nadarzyn.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.nadarzyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.nadarzyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nadarzyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Nadarzyn ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn pok. 100 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Część nr 1: Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia do SP w Ruścu; Część nr 2: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do SP w Ruścu; Część nr 3: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do Świetlicy w Parolach
|
Numer referencyjny |
I.271.18.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Część nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN;
Część nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN;
Część nr 3: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU ŚWIETLICY W PAROLACH, GMINA NADARZYN;
zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do umowy i załącznikiem nr 1A, 1B, 1C do oferty zawierającym wykaz ilościowy i cenowy przedmiotu umowy.
2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami.
4. Krzesła i stoły powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2012.
W/w normy nie mają zastosowania do mebli używanych przez personel nauczycielski.
5. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oryginały certyfikatów lub ich kopie poświadczone „za zgodność z oryginałem”.
6. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt.
7. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów.
8. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
9. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
11. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Część nr 1 i 2 – do dnia 10 sierpnia 2017r.
Część nr 3 – do dnia 03 sierpnia 2017r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej:
a) Dla Części 1 - 1 dostawę mebli szkolnych z montażem o wartości co najmniej 80.000 PLN brutto; potwierdzoną dokumentem o jej należytym wykonaniu;
b) Dla Części 2 i 3 - 2 dostawy mebli biurowych z montażem, potwierdzoną dokumentem o jej należytym wykonaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału odnoszącego się do doświadczenia wykonawcy, wykonawcy muszą wykazać spełnienie warunku przez co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej (procedura odwrócona według art. 24aa ustawy Pzp), przedstawi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy – pzp.,
nw. dokumenty: 1) potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy;
2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana:
1) każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty w zakresie nie podlegania wykluczeniu
i oświadczenia i dokumenty w zakresie spełniania warunku, który jego dotyczy,
2) Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2 pkt.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy wystawienia dokumentów zgodnie z ust. 5.1.
3.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, i którego oferta została oceniona najwyżej, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VIII ust. 2 pkt.1) SIWZ .
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej (procedura odwrócona według art. 24aa ustawy Pzp), przedstawi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy – pzp.,
nw. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana:
1) każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty w zakresie nie podlegania wykluczeniu
i oświadczenia i dokumenty w zakresie spełniania warunku, który jego dotyczy,
2) Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne
- dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymogi równoważności
tj.: wykaz innych niż w SIWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału odnoszącego się do doświadczenia wykonawcy, wykonawcy muszą wykazać spełnienie warunku przez co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
2. Poleganie na zdolnościach podmiotów trzecich w celu spełnienia warunków udziału.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać :
a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w rozdz. VII ust.2 pkt. 3).
6) W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, i którego oferta została oceniona najwyżej, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VIII ust. 2 pkt.1) SIWZ .
3. Każdy Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty
w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych
w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty /dowody/ bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana:
1) każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty w zakresie nie podlegania wykluczeniu
i oświadczenia i dokumenty w zakresie spełniania warunku, który jego dotyczy,
2) Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2 pkt.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy wystawienia dokumentów zgodnie z ust. 5.1.
5.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6.1. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę
z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
6.2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
7. 1. Informacje o formie składania oświadczeń i dokumentów.
1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa
w pkt 1). Wykonawca do oferty załącza zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2 i 5.1.-5.3, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
6) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust.2 i 5.1 – 5.3., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne.
7) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
8) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale.
9) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca.
10) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia,
o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ (art.25a ust.1), oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
3) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Część nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN;
zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do umowy i załącznikiem nr 1A do oferty zawierającym wykaz ilościowy i cenowy przedmiotu umowy.
2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami.
4. Krzesła i stoły powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2012.
W/w normy nie mają zastosowania do mebli używanych przez personel nauczycielski.
5. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oryginały certyfikatów lub ich kopie poświadczone „za zgodność z oryginałem”.
6. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt.
7. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów.
8. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
9. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
11. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Część nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN;
zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do umowy i załącznikiem nr 1B do oferty zawierającym wykaz ilościowy i cenowy przedmiotu umowy.
2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami.
4. Krzesła i stoły powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2012.
W/w normy nie mają zastosowania do mebli używanych przez personel nauczycielski.
5. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oryginały certyfikatów lub ich kopie poświadczone „za zgodność z oryginałem”.
6. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt.
7. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów.
8. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
9. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
11. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU ŚWIETLICY W PAROLACH, GMINA NADARZYN;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Część nr 3: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU ŚWIETLICY W PAROLACH, GMINA NADARZYN;
zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do umowy i załącznikiem nr 1C do oferty zawierającym wykaz ilościowy i cenowy przedmiotu umowy.
2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami.
4. Krzesła i stoły powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2012.
W/w normy nie mają zastosowania do mebli używanych przez personel nauczycielski.
5. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oryginały certyfikatów lub ich kopie poświadczone „za zgodność z oryginałem”.
6. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt.
7. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów.
8. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
9. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
11. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |