Dostawa ubiorów sportowych i butów sportowych dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy.

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534309-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184120000, 188200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa ubiorów sportowych,
Zadanie nr 2 – Dostawa butów sportowych,
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części (zadań) zamówienia.
Krótki opis:
Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę 1470 kompletów ubiorów sportowych, komplet składa się z bluzy i spodni,
Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę 1470 par butów sportowych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 oraz załącznik nr 1.2 SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone ubiory sportowe udzielił 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru przez zamawiającego dostawy w całości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d3053a2-83d0-4d17-a35a-3a2d331097e6
Biuletyn 534309-N-2017
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Regon 1527142800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 43/45
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-170
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8511612,
Zamawiajacy fax 22 6656044
Zamawiajacy email miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl,
Adres strony url http://www.strazmiejska.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.strazmiejska.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.strazmiejska.waw.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem na adres: Straż Miejska m. st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa (kurierem również na adres: Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m. st. Warszawy, ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A wejście C)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ubiorów sportowych i butów sportowych dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy.
Numer referencyjny SM-WZP-2131-15/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa ubiorów sportowych, Zadanie nr 2 – Dostawa butów sportowych, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części (zadań) zamówienia. Krótki opis: Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę 1470 kompletów ubiorów sportowych, komplet składa się z bluzy i spodni, Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę 1470 par butów sportowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 oraz załącznik nr 1.2 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone ubiory sportowe udzielił 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru przez zamawiającego dostawy w całości.
Cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 260542,80
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 112
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia dla obu zadań: nie dłuższy niż 16 tygodni od dnia przesłania zamówienia. Zamawiający prześle zamówienie nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy. W celu oceny ofert w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2 w kryterium oceny ofert - jakość produktu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą próbek dla każdego z oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 komplecie/1 parze, pod rygorem odrzucenia oferty. 1)Wykaz wymaganych próbek: a)dla Zadania nr 1 ubiór sportowy – 1 komplet ( bluza oraz spodnie) w rozmiarze XL b) dla Zadania nr 2 buty sportowe – 1 para w rozmiarze nr 43 W oparciu o te same próbki, Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ.
Okreslenie warunkow Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli wykaże brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 w związku z art. 24 ust.7 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać spełnienie warunków określonych w ROZDZIALE VI. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 pkt.12-23 oraz z art. 24 ust.5 pkt.1ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII, należy załączyć: 1. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 2. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt. 6.
Inne dokumenty niewymienione Przy podpisywaniu umowy wymagane będzie od Wykonawcy: a) w przypadku złożenia oferty wspólnej, okazanie umowy regulującej współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę, jeżeli zażąda jej Zamawiający, b) okazanie dokumentu tożsamości, przez osobę uprawnioną do podpisania umowy w imieniu Wykonawcy, c) w przypadku, gdy umowa będzie zawierana z osobą fizyczną wymagane będzie podanie Zamawiającemu do umowy nr ewidencyjnego PESEL oraz adresu zamieszkania
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: dla Zadania nr 1 – 2 700 zł (dwa tysiące siedemset złotych) dla Zadania nr 2 – 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej m.st. Warszawy - Bank Handlowy 79 1030 1508 0000 0005 5005 3055 z podaniem numeru przetargu (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO!) – wymogiem jest aby w dniu otwarcia ofert wadium było na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. 2 ppkt.: 2), 3), 4), 5) należy włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium w sytuacjach uregulowanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności określone przepisami art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Do pozostałych spraw dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45, 46 oraz 184 ustawy Pzp.
Zmiana umowy tekst Zamawiający na obecnym etapie nie przewiduje możliwości wprowadzenia zmian umowy. Ewentualne zmiany umowy zostaną dokonane w oparciu o art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ubiorów sportowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 133461,30
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 112
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę 1470 kompletów ubiorów sportowych, komplet składa się z bluzy i spodni
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa butów sportowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 127081,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 112
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę 1470 par butów sportowych
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria jakość produktu
Znaczenie 35,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)