GuidZP400 |
7d3053a2-83d0-4d17-a35a-3a2d331097e6
|
Biuletyn |
534309-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
|
Regon |
1527142800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młynarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43/45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-170
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 8511612,
|
Zamawiajacy fax |
22 6656044
|
Zamawiajacy email |
miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl,
|
Adres strony url |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem na adres: Straż Miejska m. st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa (kurierem również na adres: Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m. st. Warszawy, ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A wejście C)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ubiorów sportowych i butów sportowych dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy.
|
Numer referencyjny |
SM-WZP-2131-15/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa ubiorów sportowych,
Zadanie nr 2 – Dostawa butów sportowych,
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części (zadań) zamówienia.
Krótki opis:
Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę 1470 kompletów ubiorów sportowych, komplet składa się z bluzy i spodni,
Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę 1470 par butów sportowych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 oraz załącznik nr 1.2 SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone ubiory sportowe udzielił 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru przez zamawiającego dostawy w całości.
|
Cpv glowny przedmiot |
18412000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
260542,80
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
112
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia dla obu zadań: nie dłuższy niż 16 tygodni od dnia przesłania zamówienia. Zamawiający prześle zamówienie nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
W celu oceny ofert w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2 w kryterium oceny ofert - jakość produktu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą próbek dla każdego z oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 komplecie/1 parze, pod rygorem odrzucenia oferty.
1)Wykaz wymaganych próbek:
a)dla Zadania nr 1 ubiór sportowy – 1 komplet ( bluza oraz spodnie) w rozmiarze XL
b) dla Zadania nr 2 buty sportowe – 1 para w rozmiarze nr 43
W oparciu o te same próbki, Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli wykaże brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 w związku z art. 24 ust.7 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA!!!
Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać spełnienie warunków określonych w ROZDZIALE VI.
2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 pkt.12-23 oraz z art. 24 ust.5 pkt.1ustawy Pzp.
3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje.
5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
Do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII, należy załączyć:
1. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej),
2. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt. 6.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Przy podpisywaniu umowy wymagane będzie od Wykonawcy:
a) w przypadku złożenia oferty wspólnej, okazanie umowy regulującej współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę, jeżeli zażąda jej Zamawiający,
b) okazanie dokumentu tożsamości, przez osobę uprawnioną do podpisania umowy w imieniu Wykonawcy,
c) w przypadku, gdy umowa będzie zawierana z osobą fizyczną wymagane będzie podanie Zamawiającemu do umowy nr ewidencyjnego PESEL oraz adresu zamieszkania
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
dla Zadania nr 1 – 2 700 zł (dwa tysiące siedemset złotych)
dla Zadania nr 2 – 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej m.st. Warszawy - Bank Handlowy 79 1030 1508 0000 0005 5005 3055 z podaniem numeru przetargu (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO!) – wymogiem jest aby w dniu otwarcia ofert wadium było na rachunku Zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. 2 ppkt.: 2), 3), 4), 5) należy włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi).
4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium w sytuacjach uregulowanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności określone przepisami art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
8. Do pozostałych spraw dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45, 46 oraz 184 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na obecnym etapie nie przewiduje możliwości wprowadzenia zmian umowy. Ewentualne zmiany umowy zostaną dokonane w oparciu o art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|