GuidZP400 |
88765a1e-9235-4a9b-9a19-8cbe055b73c4
|
Biuletyn |
528909-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
|
Regon |
30662100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupca
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 752 300,
|
Zamawiajacy fax |
632 752 116
|
Zamawiajacy email |
spzoz@slupca.com
|
Adres strony url |
www.szpital.slupca.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.slupca.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.slupca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formy pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę materiałów medycznych do SPZOZ w Słupcy
|
Numer referencyjny |
SPZOZ/ZP/PN/382/11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Zakup o charakterze sukcesywnym asortymentu wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej oraz magazynu w SPZOZ w Słupcy, ul. Traugutta 7, z podziałem zamawianego asortymentu na 18 pakietów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679).
2. Jałowe wyroby z gazy, muszą spełniać następujące kryteria:
a) każdy wyrób musi być zapakowany w opakowanie foliowo-papierowe do sterylizacji z widoczną zawartością zgodnie z normą PN-EN 868-5;
b) każdy wyrób gazowy jałowy musi być sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu (przeprowadzoną zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 17665-1:2008 Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia – ciepło wilgotne – Część 1: Wymagania dotyczące opracowywania, walidacji i rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych. Zamawiający wymaga przedstawienia raportu walidacji i rutynowej kontroli sterylizacji parą wodną (na wezwanie zamawiającego);
c) wyroby będą stosowane na bloku operacyjnym, dlatego Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych inwazyjnych (rejestracja w klasie II A, reguła 7);
d) ewentualne przewiązywanie kompresów wyłącznie za pomocą materiału o składzie identycznym jak zawartość pakietu (kompresy bawełniane – nitka bawełniana).
Zamawiający wymaga, aby:
- na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia był zamieszczany opis w języku polskim, seria oraz termin ważności. Etykieta i ulotka informacyjna produktu muszą być podane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Dopuszcza się, aby wyroby miały oznakowania lub instrukcje używania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które podaje się w języku polskim lub wyraża za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
- oferowane materiały posiadały certyfikat CE z deklaracją zgodności, wpis/zgłoszenie lub powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji.
Termin ważności produktu wynosi min. 1 rok od daty sprzedaży.
Wykonawca dostarczy oryginalny i aktualny katalog produktów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe), przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt oraz jego przynależność do danego pakietu i pozycji.
Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu.
Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy.
Każda ze wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia określany będzie dalej mianem „pakietu”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.14.20-0, 33.68.10.00-7, 15.88.40.00-8, 33.14.13.20-9.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć:
- certyfikat CE z deklaracją zgodności (Zamawiający dopuszcza dołączenie certyfikatów w formie elektronicznej)
- oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania
oryginalny i aktualny katalog produktów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe), przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt oraz jego przynależność do danego pakietu i pozycji, raport walidacji i rutynowej kontroli sterylizacji parą wodną (dot. pakietu nr 1 i 14).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
- zmniejszenie lub zwiększenie wielkości lub zakresu zamówienia,
- dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
- dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
- kiedy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
- strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian umowy, a zmiany te nie wywołują niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert,
- inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI JAŁOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI JAŁOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
KOMPRESY Z NITKĄ RADIACYJNĄ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
KOMPRESY Z NITKĄ RADIACYJNĄ - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI GIPSOWE I PODKŁADY GIPSOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI GIPSOWE I PODKŁADY GIPSOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RĘKAWICE OPERACYJNE JAŁOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
RĘKAWICE OPERACYJNE JAŁOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
SMOCZKI NA BUTELKĘ I BUTELKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SMOCZKI NA BUTELKĘ I BUTELKI - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
MLEKO MODYFIKOWANE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
MLEKO MODYFIKOWANE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
MLEKOZASTĘPCZE HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
MLEKOZASTĘPCZE HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI LECZNICZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI LECZNICZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
SIATKI, APLIKATORY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SIATKI, APLIKATORY - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
STAPLERY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
STAPLERY - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
WKŁADY WORKOWE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
WKŁADY WORKOWE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI JAŁOWE – SERWETY OPERACYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI JAŁOWE – SERWETY OPERACYJNE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE – KOMPRESY, OPASKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE – KOMPRESY, OPASKI - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI HYDROŻELOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI HYDROŻELOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI PARAFINOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI PARAFINOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
NAKŁUWACZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
NAKŁUWACZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |