Dostawę materiałów medycznych do SPZOZ w Słupcy

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Miejscowość Słupca
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528909-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Zakup o charakterze sukcesywnym asortymentu wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej oraz magazynu w SPZOZ w Słupcy, ul. Traugutta 7, z podziałem zamawianego asortymentu na 18 pakietów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679).
2. Jałowe wyroby z gazy, muszą spełniać następujące kryteria:
a) każdy wyrób musi być zapakowany w opakowanie foliowo-papierowe do sterylizacji z widoczną zawartością zgodnie z normą PN-EN 868-5;
b) każdy wyrób gazowy jałowy musi być sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu (przeprowadzoną zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 17665-1:2008 Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia – ciepło wilgotne – Część 1: Wymagania dotyczące opracowywania, walidacji i rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych. Zamawiający wymaga przedstawienia raportu walidacji i rutynowej kontroli sterylizacji parą wodną (na wezwanie zamawiającego);
c) wyroby będą stosowane na bloku operacyjnym, dlatego Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych inwazyjnych (rejestracja w klasie II A, reguła 7);
d) ewentualne przewiązywanie kompresów wyłącznie za pomocą materiału o składzie identycznym jak zawartość pakietu (kompresy bawełniane – nitka bawełniana).
Zamawiający wymaga, aby:
- na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia był zamieszczany opis w języku polskim, seria oraz termin ważności. Etykieta i ulotka informacyjna produktu muszą być podane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Dopuszcza się, aby wyroby miały oznakowania lub instrukcje używania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które podaje się w języku polskim lub wyraża za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
- oferowane materiały posiadały certyfikat CE z deklaracją zgodności, wpis/zgłoszenie lub powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji.
Termin ważności produktu wynosi min. 1 rok od daty sprzedaży.
Wykonawca dostarczy oryginalny i aktualny katalog produktów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe), przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt oraz jego przynależność do danego pakietu i pozycji.
Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu.
Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy.
Każda ze wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia określany będzie dalej mianem „pakietu”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.14.20-0, 33.68.10.00-7, 15.88.40.00-8, 33.14.13.20-9.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88765a1e-9235-4a9b-9a19-8cbe055b73c4
Biuletyn 528909-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Regon 30662100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Słupca
Zamawiajacy kod pocztowy 62400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 752 300,
Zamawiajacy fax 632 752 116
Zamawiajacy email spzoz@slupca.com
Adres strony url www.szpital.slupca.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.slupca.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.slupca.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formy pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę materiałów medycznych do SPZOZ w Słupcy
Numer referencyjny SPZOZ/ZP/PN/382/11/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zakup o charakterze sukcesywnym asortymentu wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej oraz magazynu w SPZOZ w Słupcy, ul. Traugutta 7, z podziałem zamawianego asortymentu na 18 pakietów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). 2. Jałowe wyroby z gazy, muszą spełniać następujące kryteria: a) każdy wyrób musi być zapakowany w opakowanie foliowo-papierowe do sterylizacji z widoczną zawartością zgodnie z normą PN-EN 868-5; b) każdy wyrób gazowy jałowy musi być sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu (przeprowadzoną zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 17665-1:2008 Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia – ciepło wilgotne – Część 1: Wymagania dotyczące opracowywania, walidacji i rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych. Zamawiający wymaga przedstawienia raportu walidacji i rutynowej kontroli sterylizacji parą wodną (na wezwanie zamawiającego); c) wyroby będą stosowane na bloku operacyjnym, dlatego Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych inwazyjnych (rejestracja w klasie II A, reguła 7); d) ewentualne przewiązywanie kompresów wyłącznie za pomocą materiału o składzie identycznym jak zawartość pakietu (kompresy bawełniane – nitka bawełniana). Zamawiający wymaga, aby: - na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia był zamieszczany opis w języku polskim, seria oraz termin ważności. Etykieta i ulotka informacyjna produktu muszą być podane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Dopuszcza się, aby wyroby miały oznakowania lub instrukcje używania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które podaje się w języku polskim lub wyraża za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. - oferowane materiały posiadały certyfikat CE z deklaracją zgodności, wpis/zgłoszenie lub powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. Termin ważności produktu wynosi min. 1 rok od daty sprzedaży. Wykonawca dostarczy oryginalny i aktualny katalog produktów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe), przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt oraz jego przynależność do danego pakietu i pozycji. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu. Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy. Każda ze wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia określany będzie dalej mianem „pakietu”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.14.20-0, 33.68.10.00-7, 15.88.40.00-8, 33.14.13.20-9.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć: - certyfikat CE z deklaracją zgodności (Zamawiający dopuszcza dołączenie certyfikatów w formie elektronicznej) - oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania oryginalny i aktualny katalog produktów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe), przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt oraz jego przynależność do danego pakietu i pozycji, raport walidacji i rutynowej kontroli sterylizacji parą wodną (dot. pakietu nr 1 i 14).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst - zmniejszenie lub zwiększenie wielkości lub zakresu zamówienia, - dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, - dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, - kiedy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, - strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian umowy, a zmiany te nie wywołują niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert, - inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa OPATRUNKI JAŁOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI JAŁOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa KOMPRESY Z NITKĄ RADIACYJNĄ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KOMPRESY Z NITKĄ RADIACYJNĄ - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa OPATRUNKI GIPSOWE I PODKŁADY GIPSOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI GIPSOWE I PODKŁADY GIPSOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa RĘKAWICE OPERACYJNE JAŁOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE OPERACYJNE JAŁOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa SMOCZKI NA BUTELKĘ I BUTELKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SMOCZKI NA BUTELKĘ I BUTELKI - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MLEKO MODYFIKOWANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MLEKO MODYFIKOWANE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa MLEKOZASTĘPCZE HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MLEKOZASTĘPCZE HIPOALERGICZNE PREPARATY DIETETYCZNO-LECZNICZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa OPATRUNKI LECZNICZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI LECZNICZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa SIATKI, APLIKATORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SIATKI, APLIKATORY - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa STAPLERY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis STAPLERY - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa WKŁADY WORKOWE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis WKŁADY WORKOWE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa OPATRUNKI JAŁOWE – SERWETY OPERACYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI JAŁOWE – SERWETY OPERACYJNE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE – KOMPRESY, OPASKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI NIEWYJAŁOWIONE – KOMPRESY, OPASKI - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa OPATRUNKI HYDROŻELOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI HYDROŻELOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa OPATRUNKI PARAFINOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OPATRUNKI PARAFINOWE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa NAKŁUWACZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis NAKŁUWACZE - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)