Oferta na Dostawę i montaż urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej

Data publikacji 2017-06-21
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Gimnazjum nr 6
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536668-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302412002, 302133008, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa.
1) Część I: Dostawa i montaż urządzeń komputerowych i oprogramowania komputerowego dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej” w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej".
2) Część II: Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 910b070f-3d79-4660-a320-4a5ed322ebb3
Biuletyn 536668-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gimnazjum nr 6
Regon 81185460000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niemierzyńska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71441
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 212 610,
Zamawiajacy fax 914 212 610
Zamawiajacy email gim6@miasto.szczecin.pl,
Adres strony url http://gimnazjumnr6.szczecin.pl/Nowastrona/index.php
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gimnazjumnr6.szczecin.pl/Nowastrona/index.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga aby wnioski zostały złożone w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Miasto Szczecin - Gimnazjum Nr 6 im. prof. Stefana Kownasa w Szczecinie ul. Niemierzyńska 17, 71-441 Szczecin, (pok. 102)
Nazwa nadana zamowieniu Oferta na Dostawę i montaż urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa. 1) Część I: Dostawa i montaż urządzeń komputerowych i oprogramowania komputerowego dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej” w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej". 2) Część II: Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej”
Cpv glowny przedmiot 30241200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, w każdej z części, na zasadach określonych. Warunki udzielenia zamówienia: na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym.
Data rozpoczecia 2017-08-20T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-09-10T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dostawa i montaż obu części zamówienia nastąpi w okresie pomiędzy 20 sierpnia 2017 r. a 10 września 2017 r. O dokładnym terminie dostawy i montażu zamawiający poinformuje wykonawcę z 10-dniowym wyprzedzeniem. Montaż powinien nastąpić w terminie maksymalnie 3 dni roboczych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części I zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy obejmujące dostawę i montaż urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego i wyposażenia dydaktycznego o wartości min. 180.000,00 zł brutto każda. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców w całości. Dla części II zamówienia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 dostawy obejmujące dostawę i montaż mebli o wartości min. 25.000,00 zł brutto każda. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców w całości.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku, gdy jakakolwiek wartość wykazana przez wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
Zakresie warunkow udzialu 1) Formularz oferty wraz z informacją o nazwach, modelach, typach i kluczowych parametrach oferowanych rozwiązań zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Ofertę należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 siwz, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 siwz, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 6 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do siwz); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub w kopii notarialnie poświadczonej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenia i/lub dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, tj.: 1) informację o produkcie, wg wzorów stanowiących załączniki nr 7a – 7b do siwz (w zależności od tego na którą część/części wykonawca składa swoją ofertę) 2) opis produktów równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o któ rym mowa w rozdziale XV pkt. 3 siwz)
Inne dokumenty niewymienione 1) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 2) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części I zamówienia: 1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian Umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostawy i montażu wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; 2) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. 3) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) zmiany spowodowane przez Siłę wyższą a zwłaszcza te dotyczące terminu dostawy i montażu. Za Siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy; 5) za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy i montażu. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. Dla części II zamówienia: 1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian Umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostawy i montażu wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; 2) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. 3) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) zmiany spowodowane przez Siłę wyższą a zwłaszcza te dotyczące terminu dostawy i montażu. Za Siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy; 5) za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany wyposażenia wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowane wyposażenie nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowane wyposażenie spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy i montażu. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż urządzeń komputerowych i oprogramowania komputerowego dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Część I: Dostawa i montaż urządzeń komputerowych i oprogramowania komputerowego dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej” w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej".
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część II: Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego oraz mebli do pracowni zawodowych dla Gimnazjum nr 6 im. prof. St. Kownasa w ramach projektu „Wyposażenie Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie przy ul. Niemierzyńskiej”
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin Gwarancji i Rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)