Dostawa, montaż i uruchomienie fotokopiarek.

Data publikacji 2017-06-21
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Prokuratura Krajowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536729-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie fotokopiarek.
2. Dostawa dotyczy łącznie 5 sztuk fotokopiarek dla Prokuratury Krajowej, zgodnie
z wymaganiami i ilościach przedstawionymi w Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia / Specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu stanowiącym Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu, zgodnie
z wymaganiami technicznymi zawartymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - „Specyfikacja techniczna sprzętu” lub podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie.
4. Wypełniony przez wykonawcę Załączniki Nr 1 do SIWZ w zakresie oferowanego modelu, producenta, parametrów technicznych stanowić będzie załącznik do wzoru Umowy oraz podstawę do badania i oceny oferty.
5. Miejscem dostawy fotokopiarek jest siedziba Prokuratury Krajowej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 (4 sztuki urządzenia) oraz ul. Krasińskiego 65 (1 sztuka urządzenia).
6. Wszystkie dostarczone urządzenia wyposażone będą w materiały eksploatacyjne (komplet tonerów), tak aby po uruchomieniu były gotowe do użytku.
7. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR
i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. Instrukcja obsługi w języku polskim.
8. Cena obejmuje transport i instalację u Zamawiającego wraz z przeszkoleniem
3 użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji dla każdej z zakupionych fotokopiarek.
9. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 478e2ab8-7d5b-4286-8768-f65cd6d1a423
Biuletyn 536729-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Krajowa
Regon 363918998
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 26/30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 12 51 390,
Zamawiajacy fax 22 12 51 313
Zamawiajacy email Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl,
Adres strony url www.pk.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie fotokopiarek.
Numer referencyjny PK XF 261.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie fotokopiarek. 2. Dostawa dotyczy łącznie 5 sztuk fotokopiarek dla Prokuratury Krajowej, zgodnie z wymaganiami i ilościach przedstawionymi w Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia / Specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu stanowiącym Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - „Specyfikacja techniczna sprzętu” lub podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie. 4. Wypełniony przez wykonawcę Załączniki Nr 1 do SIWZ w zakresie oferowanego modelu, producenta, parametrów technicznych stanowić będzie załącznik do wzoru Umowy oraz podstawę do badania i oceny oferty. 5. Miejscem dostawy fotokopiarek jest siedziba Prokuratury Krajowej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 (4 sztuki urządzenia) oraz ul. Krasińskiego 65 (1 sztuka urządzenia). 6. Wszystkie dostarczone urządzenia wyposażone będą w materiały eksploatacyjne (komplet tonerów), tak aby po uruchomieniu były gotowe do użytku. 7. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. Instrukcja obsługi w języku polskim. 8. Cena obejmuje transport i instalację u Zamawiającego wraz z przeszkoleniem 3 użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji dla każdej z zakupionych fotokopiarek. 9. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy o charakterze odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda dostawa
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Przepis art. 22a ust. 2 i 3 ustawy pzp stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - „Specyfikacja techniczna sprzętu” lub podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej w niniejszym ogłoszeniu „ustawą pzp” lub „ustawą”, oraz na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy. 2. Zamawiający nie jest czynnym podatnikiem VAT. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie/ formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzać podwykonawcom żadnej części zamówienia.

Criterion

Kryteria długość gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria łączna cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)