Dostawy materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Służby Łączności i Informatyki.

Data publikacji 2017-06-21
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego Gdynia
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535355-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Służby Łączności i Informatyki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz oferty - kalkulacja ceny ofertowej), oraz załącznik nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).
Zamówienia poniżej progów, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy Pzp

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de9a8992-5fb2-4486-9013-4eb3a6ee3b09
Biuletyn 535355-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Portu Wojennego Gdynia
Regon 19023285200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rondo Bitwy pod Oliwą
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1262198,
Zamawiajacy fax 26 1262314
Zamawiajacy email kpw.przetargi@ron.mil.pl,
Adres strony url http://kpwgdynia.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://kpwgdynia.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://kpwgdynia.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Służby Łączności i Informatyki.
Numer referencyjny 65/KPW/ŁĄCZ/2017
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Służby Łączności i Informatyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz oferty - kalkulacja ceny ofertowej), oraz załącznik nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy). Zamówienia poniżej progów, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy Pzp
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow „doświadczenie” Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (zakończeniem), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, z których każde spełnia następujące warunki: - przez 1 zamówienie Zamawiający rozumie 1 umowę/pojedyncze, odrębne zobowiązanie; - zamówienie polegało na dostawie/dostawach materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i/lub kopiujących i/lub wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, oraz potwierdzi, że wskazane zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych (zakończonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa ta została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wzór – załączniki nr 3 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt 2 c) SIWZ – „doświadczenie”. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia winny być wystawione za okres i wartość, którą wykonawca wskazał w wykazie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - WYŁĄCZNIE DLA ZAOFEROWANYCH W OFERCIE PRODUKTÓW RÓWNOWAŻNYCH - Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego, dla każdego produktu równoważnego: a) karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z Rozporządzeniem (UE) Nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniającym Rozporządzenie (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) (Dz. Urz. UE L 133/1 z 31 maja 2010 r.) z uwzględnieniem późn. zm.; b) Karty z testów produktów wykonanych zgodnie z poszczególnymi normami: ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 19798- norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24711 - norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24712 norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); wykonane przez podmiot badawczy zewnętrzny, niezależny od producenta testowanego produktu, będącego przedmiotem dostawy. Karty muszą zawierać następujące dane: karty muszą zawierać cechy charakterystyczne w zależności od wymagań normy ISO - Zamawiający wymaga dokumentów na przeprowadzenie testów zgodnie z normami ISO 19752, ISO 19798; ISO 24712; ISO 24711, które zawierają dane oraz formę przewidziana dla poszczególnych norm ISO (zgodnie z wytycznymi normy ISO). Wartość średnią, Odchylenie standardowe, Dolną granicę ufności (90%), Datę testowania, Liczbę kaset użytych podczas testów, Liczbę kaset użytych do oblicze, Typ kasety, Informację czy zastosowano procedurę wstrząsania?: Tryb drukowania, Liczba urządzeń użytych podczas testów, użyte nośniki, Format papieru, Orientacja podawanego papieru, Model komputera, System operacyjny, Aplikacja, Wersja sterownika drukarki, Typ interfejsu, Wersja strony testowej, Numery seryjne urządzeń, Oraz dla każdej z testowanych kaset z osobna: - Nr seryjny, - Temperatury (°C): maksymalną, minimalną i średnią, - Wilgotności: maksymalną, minimalną i średnią, - wydajność a) deklaracje producenta IT Eco Declaration zgodne ze standardem ECMA-370 (tylko dla produktów HP i Lexmarka) b) Certyfikaty zgodności ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie projektowania i produkcji materiałów eksploatacyjnych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria JAKOŚĆ
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)