Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz usług informatycznych

Data publikacji 2017-06-21
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Serwery plików,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535918-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 726110006, 487610000, 722500002, 488230003, 302370009, 302161100, 302133008, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I zamówienia
Usługa wsparcia serwisowego dla switch’y CISCO na poziomie 8x5xNBD od następnego dnia po podpisaniu umowy nie wcześniej niż od 15.07.2017 r. do dnia 14.07.2018 r. dla poniższych urządzeń:
Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V179;
Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V18J;
Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V168;
Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1335W1XP;
Model WS-C2960S-48TS-L Numer seryjny FOC1443X2AD;
Model WS-C2960S-48TS-L Numer seryjny FOC1626W1KQ;
Model WS-C3560G-48TS Numer seryjny FOC1417Z0AE;
Model WS-C3560G-48TS Numer seryjny FOC1229Y4WT.

Dostarczone kontrakty powinny być przypisane w systemie Cisco Service Contract Center do konta admin@mup
Switche WS-C3560G-48TS posiadają Standard Image.

Część II zamówienia
Usługa wsparcia serwisowego dla urządzenia o Part Number usługi U0J46PE od dnia następnego po dniu podpisania umowy , nie wcześniej niż od dnia 04.07.2017 r. na okres do dnia 03.07.2018 r. oraz dla pozostałych urządzeń na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P/N, datą obowiązywania umowy oraz S/N urządzenia dla którego jest przeznaczona: a) U0J46PE - 04.07.2017 - CZJ024006W b) UE723PE - 28.12.2017 - CN8947A0A8 c) UE723PE - 28.12.2017 - CN8947A09K d) UE492PE - 14.01.2018 - GB8950CE1N e) U0J46PE - 14.01.2018 - GB8950CE23 f) U0J46PE - 14.01.2018 - GB8950CE2B. Podane daty są datami od kiedy ma obowiązywać umowa serwisowa i jej przedłużenie musi nastąpić bez ponoszenia kosztów płatnych serwisów zerowych.

Część III zamówienia
Usługa wsparcia serwisowego na urządzenia UTM
Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortiGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 03.08.2017 r. obejmująca:
1) Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW.
2) Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta.
3) Gwarancję na urządzenia od dnia 03.08.2017 r. na okres 12 miesięcy.

Część IV zamówienia
Licencja na oprogramowanie antywirusowe NOD32:
Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 2 lat począwszy od dnia 17.10.2017 r


Część V zamówienia
Podniesienie wersji VMware vSphere z Essentials Plus do Standard oraz dostawa licencji dla dwóch kolejnych procesorów.
Zamawiający posiada licencję dla sześciu procesorów wynikającą z wersji Essentials produktu. Docelowo licencji powinno być 8. Zamawiający posiada aktywny kontrakt dla wersji Essentials Plus o numerze 41721060.

Część VI zamówienia
Zarządzalny przełącznik sieci Ethernet np. Cisco Nexus 3064-32T lub równoważny (1szt.), wraz z modułami SFP+ 10Gb/s - 4szt. oraz kablami światłowodowymi – 4szt.
Część VII zamówienia
Serwer dwuprocesorowy BL460c G9 lub kompatybilny – 1 szt.
Wraz z serwerem należy dostarczyć:
• Zasilacz do obudowy HP C7000 o mocy 2400 Watt lub więcej kompatybilny z zasilaczami obecnie zainstalowanymi w systemie posiadającymi Spare Part Number 500242-001 – 2 szt.
• Active Cool 200 Fan lub kompatybilny z wentylatorami obecnie zainstalowanymi w systemie (Spare Part Number 413996-001) – 2szt.

Część VIII zamówienia
Przełącznik Ethernet do obudowy HP Blade C7000 np. HPE 6125G/XG lub równoważny – 1 szt.
Przełącznik ma posiadać 16 portów uplink (serwerowych) oraz co najmniej 8 portów downlink w tym przynajmniej 4 porty RJ45 1Gb/s oraz 4 porty 10Gb/s. W przypadku gdy porty 10G będą w technologii SFP+ należy dostarczyć 4 takie moduły do pracy Ethernet w technologii miedzianej skrętki ze złączem RJ45.

Część IX zamówienia
Część i akcesoria
1) Kabel przejściowy HDMI (męski) – DSUB (żeński) - 2 szt.
2) Zewnętrzny czujnik wilgotności dla UPS’a APC Smart-UPS RT 5000 XL – 1 szt.
3) Klawiatury USB (układ amerykański) – 10szt.
4) Myszy USB – 10szt.
5) Taśmy LTO-6 wraz z naklejkami z kodami kreskowymi– 30szt.
Nalepki powinny być dostarczone osobno (bez naklejania na taśmy)
Część X zamówienia
Skanery
A. Skaner sieciowy typ I – 18 szt.
1) Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim
B. Skaner sieciowy typ II – 2 szt.
1) Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim

Część XI zamówienia
Komputer stacjonarny typu all-in-one wraz z systemem operacyjnym – 10 sztuk

Część XII zamówienia
Projektor multimedialny – 1 sztuka
1) wraz z urządzeniem dostarczone muszą być w zestawie: pilot, laserowy wskaźnik ekranowy (może być zintegrowany z pilotem), kabel zasilający, osłona obiektywu, torba do przenoszenia, instrukcja obsługi w jęz. polskim,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7928090-2f0b-46f2-a557-a075f04602cc
Biuletyn 535918-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Regon 43121364700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niecała 14
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20080
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 665 200,
Zamawiajacy fax 814 665 201
Zamawiajacy email przetarg@mup.lublin.pl,
Adres strony url www.mup.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mup.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lublin.eu/bip/mup
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz usług informatycznych
Numer referencyjny MUP.PKIII.371.26.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I zamówienia Usługa wsparcia serwisowego dla switch’y CISCO na poziomie 8x5xNBD od następnego dnia po podpisaniu umowy nie wcześniej niż od 15.07.2017 r. do dnia 14.07.2018 r. dla poniższych urządzeń: Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V179; Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V18J; Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V168; Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1335W1XP; Model WS-C2960S-48TS-L Numer seryjny FOC1443X2AD; Model WS-C2960S-48TS-L Numer seryjny FOC1626W1KQ; Model WS-C3560G-48TS Numer seryjny FOC1417Z0AE; Model WS-C3560G-48TS Numer seryjny FOC1229Y4WT. Dostarczone kontrakty powinny być przypisane w systemie Cisco Service Contract Center do konta admin@mup Switche WS-C3560G-48TS posiadają Standard Image. Część II zamówienia Usługa wsparcia serwisowego dla urządzenia o Part Number usługi U0J46PE od dnia następnego po dniu podpisania umowy , nie wcześniej niż od dnia 04.07.2017 r. na okres do dnia 03.07.2018 r. oraz dla pozostałych urządzeń na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P/N, datą obowiązywania umowy oraz S/N urządzenia dla którego jest przeznaczona: a) U0J46PE - 04.07.2017 - CZJ024006W b) UE723PE - 28.12.2017 - CN8947A0A8 c) UE723PE - 28.12.2017 - CN8947A09K d) UE492PE - 14.01.2018 - GB8950CE1N e) U0J46PE - 14.01.2018 - GB8950CE23 f) U0J46PE - 14.01.2018 - GB8950CE2B. Podane daty są datami od kiedy ma obowiązywać umowa serwisowa i jej przedłużenie musi nastąpić bez ponoszenia kosztów płatnych serwisów zerowych. Część III zamówienia Usługa wsparcia serwisowego na urządzenia UTM Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortiGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 03.08.2017 r. obejmująca: 1) Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW. 2) Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta. 3) Gwarancję na urządzenia od dnia 03.08.2017 r. na okres 12 miesięcy. Część IV zamówienia Licencja na oprogramowanie antywirusowe NOD32: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 2 lat począwszy od dnia 17.10.2017 r Część V zamówienia Podniesienie wersji VMware vSphere z Essentials Plus do Standard oraz dostawa licencji dla dwóch kolejnych procesorów. Zamawiający posiada licencję dla sześciu procesorów wynikającą z wersji Essentials produktu. Docelowo licencji powinno być 8. Zamawiający posiada aktywny kontrakt dla wersji Essentials Plus o numerze 41721060. Część VI zamówienia Zarządzalny przełącznik sieci Ethernet np. Cisco Nexus 3064-32T lub równoważny (1szt.), wraz z modułami SFP+ 10Gb/s - 4szt. oraz kablami światłowodowymi – 4szt. Część VII zamówienia Serwer dwuprocesorowy BL460c G9 lub kompatybilny – 1 szt. Wraz z serwerem należy dostarczyć: • Zasilacz do obudowy HP C7000 o mocy 2400 Watt lub więcej kompatybilny z zasilaczami obecnie zainstalowanymi w systemie posiadającymi Spare Part Number 500242-001 – 2 szt. • Active Cool 200 Fan lub kompatybilny z wentylatorami obecnie zainstalowanymi w systemie (Spare Part Number 413996-001) – 2szt. Część VIII zamówienia Przełącznik Ethernet do obudowy HP Blade C7000 np. HPE 6125G/XG lub równoważny – 1 szt. Przełącznik ma posiadać 16 portów uplink (serwerowych) oraz co najmniej 8 portów downlink w tym przynajmniej 4 porty RJ45 1Gb/s oraz 4 porty 10Gb/s. W przypadku gdy porty 10G będą w technologii SFP+ należy dostarczyć 4 takie moduły do pracy Ethernet w technologii miedzianej skrętki ze złączem RJ45. Część IX zamówienia Część i akcesoria 1) Kabel przejściowy HDMI (męski) – DSUB (żeński) - 2 szt. 2) Zewnętrzny czujnik wilgotności dla UPS’a APC Smart-UPS RT 5000 XL – 1 szt. 3) Klawiatury USB (układ amerykański) – 10szt. 4) Myszy USB – 10szt. 5) Taśmy LTO-6 wraz z naklejkami z kodami kreskowymi– 30szt. Nalepki powinny być dostarczone osobno (bez naklejania na taśmy) Część X zamówienia Skanery A. Skaner sieciowy typ I – 18 szt. 1) Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim B. Skaner sieciowy typ II – 2 szt. 1) Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim Część XI zamówienia Komputer stacjonarny typu all-in-one wraz z systemem operacyjnym – 10 sztuk Część XII zamówienia Projektor multimedialny – 1 sztuka 1) wraz z urządzeniem dostarczone muszą być w zestawie: pilot, laserowy wskaźnik ekranowy (może być zintegrowany z pilotem), kabel zasilający, osłona obiektywu, torba do przenoszenia, instrukcja obsługi w jęz. polskim,
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Część I zamówienia – od dnia następnego po dniu podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 15.07.2017 r. do 14.07.2018 r.; Część II zamówienia – od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 04.07.2017 r. na okres do dnia 03.07.2018 r. w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Nimber U0J46PE , w zakresie pozostałych Part Number w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; Część III zamówienia – najpóźniej do dnia 2.08.2017 r.; Część IV, V, X, XI, XII zamówienia - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; Część VI, VII, VIII, IX zamówienia – maksymalny termin dostawy – 30 dni od dnia podpisania umowy. Zgodnie z pkt 20 B SIWZ w części VI, VII, VIII, IX zamówienia termin realizacji zamówienia (czas dostawy) jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin dostawy otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium. Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu dostawy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć: dokumentację techniczną dotyczącą oferowanego sprzętu . Przez dokumentację techniczną rozumie się np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów. Specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane minimalne parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ - dotyczy części X i XI zamówienia.Ocena spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający dokona oceny przyjmując określone liczbowo wartości graniczne dla parametrów dotyczących oferowanego sprzętu wskazane przez producentów i dystrybutorów w dokumentacji technicznej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału. W przypadku składania dokumentów innych niż pisemne zobowiązanie Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Niniejsze dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy. 2. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejszej informacji nie należy składać wraz z oferą. 3. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie oświadczenia podpisanego przez pełnomocnika działającego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału oraz Formularz Oferty są składane przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3. Zgodnie z art. 23 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Poza oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. 3.4. Dokumenty wymagane w pkt 2 winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 (10.1.a oraz pkt 10.2.1 SIWZ). 5. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego dla switch’y CISCO na poziomie 8x5xNBD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia Usługa wsparcia serwisowego dla switch’y CISCO na poziomie 8x5xNBD od następnego dnia po podpisaniu umowy nie wcześniej niż od 15.07.2017 r. do dnia 14.07.2018 r. dla poniższych urządzeń: Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V179; Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V18J; Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1236V168; Model WS-C2960G-48TC-L Numer seryjny FOC1335W1XP; Model WS-C2960S-48TS-L Numer seryjny FOC1443X2AD; Model WS-C2960S-48TS-L Numer seryjny FOC1626W1KQ; Model WS-C3560G-48TS Numer seryjny FOC1417Z0AE; Model WS-C3560G-48TS Numer seryjny FOC1229Y4WT. Dostarczone kontrakty powinny być przypisane w systemie Cisco Service Contract Center do konta admin@mup Switche WS-C3560G-48TS posiadają Standard Image.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego na serwery typu BLADE, półkę BLADE oraz switche SAN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia serwisowego dla urządzenia o Part Number usługi U0J46PE od dnia następnego po dniu podpisania umowy , nie wcześniej niż od dnia 04.07.2017 r. na okres do dnia 03.07.2018 r. oraz dla pozostałych urządzeń na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P/N, datą obowiązywania umowy oraz S/N urządzenia dla którego jest przeznaczona: a) U0J46PE - 04.07.2017 - CZJ024006W b) UE723PE - 28.12.2017 - CN8947A0A8 c) UE723PE - 28.12.2017 - CN8947A09K d) UE492PE - 14.01.2018 - GB8950CE1N e) U0J46PE - 14.01.2018 - GB8950CE23 f) U0J46PE - 14.01.2018 - GB8950CE2B. Podane daty są datami od kiedy ma obowiązywać umowa serwisowa i jej przedłużenie musi nastąpić bez ponoszenia kosztów płatnych serwisów zerowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego na urządzenia UTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia serwisowego na urządzenia UTM Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortiGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 03.08.2017 r. obejmująca: 1) Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW. 2) Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta. 3) Gwarancję na urządzenia od dnia 03.08.2017 r. na okres 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Licencja na oprogramowanie antywirusowe NOD32
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48761000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Licencja na oprogramowanie antywirusowe NOD32: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 2 lat począwszy od dnia 17.10.2017 r
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Podniesienie wersji VMware vSphere z Essentials Plus do Standard oraz dostawa licencji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Podniesienie wersji VMware vSphere z Essentials Plus do Standard oraz dostawa licencji dla dwóch kolejnych procesorów. Zamawiający posiada licencję dla sześciu procesorów wynikającą z wersji Essentials produktu. Docelowo licencji powinno być 8. Zamawiający posiada aktywny kontrakt dla wersji Essentials Plus o numerze 41721060.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zarządzalny przełącznik sieci Ethernet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe W części VI zamówienia termin realizacji zamówienia (czas dostawy) jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin dostawy otrzyma dodatkowe punkty w kryterium czas dostawy. Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu dostawy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zarządzalny przełącznik sieci Ethernet np. Cisco Nexus 3064-32T lub równoważny (1szt.), wraz z modułami SFP+ 10Gb/s - 4szt. oraz kablami światłowodowymi – 4szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Serwer dwuprocesorowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48823000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe W części VII zamówienia termin realizacji zamówienia (czas dostawy) jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin dostawy otrzyma dodatkowe punkty w kryterium czas dostawy. Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu dostawy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zalacznik krotki opis Serwer dwuprocesorowy BL460c G9 lub kompatybilny – 1 szt. Wraz z serwerem należy dostarczyć: - Zasilacz do obudowy HP C7000 o mocy 2400 Watt lub więcej kompatybilny z zasilaczami obecnie zainstalowanymi w systemie posiadającymi Spare Part Number 500242-001 – 2 szt. - Active Cool 200 Fan lub kompatybilny z wentylatorami obecnie zainstalowanymi w systemie (Spare Part Number 413996-001) – 2szt
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Przełącznik Ethernet do obudowy HP Blade
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe W części VI, VII, VIII, IX zamówienia termin realizacji zamówienia (czas dostawy) jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin dostawy otrzyma dodatkowe punkty w kryterium czas dostawy. Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu dostawy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przełącznik Ethernet do obudowy HP Blade C7000 np. HPE 6125G/XG lub równoważny – 1 szt. Przełącznik ma posiadać 16 portów uplink (serwerowych) oraz co najmniej 8 portów downlink w tym przynajmniej 4 porty RJ45 1Gb/s oraz 4 porty 10Gb/s. W przypadku gdy porty 10G będą w technologii SFP+ należy dostarczyć 4 takie moduły do pracy Ethernet w technologii miedzianej skrętki ze złączem RJ45.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Części i akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe W części VI, VII, VIII, IX zamówienia termin realizacji zamówienia (czas dostawy) jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin dostawy otrzyma dodatkowe punkty w kryterium czas dostawy. Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu dostawy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zalacznik krotki opis Części i akcesoria 1) Kabel przejściowy HDMI (męski) – DSUB (żeński) - 2 szt. 2) Zewnętrzny czujnik wilgotności dla UPS’a APC Smart-UPS RT 5000 XL – 1 szt. 3) Klawiatury USB (układ amerykański) – 10szt. 4) Myszy USB – 10szt. 5) Taśmy LTO-6 wraz z naklejkami z kodami kreskowymi– 30szt. Nalepki powinny być dostarczone osobno (bez naklejania na taśmy)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Skanery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Skanery A. Skaner sieciowy typ I – 18 szt. 1) Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim B. Skaner sieciowy typ II – 2 szt. 1) Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny typu all-in-one
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny typu all-in-one wraz z system operacyjnym – 10 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Projektor multimedialny – 1 sztuka 1) wraz z urządzeniem dostarczone muszą być w zestawie: pilot, laserowy wskaźnik ekranowy (może być zintegrowany z pilotem), kabel zasilający, osłona obiektywu, torba do przenoszenia, instrukcja obsługi w jęz. polskim,
  

Criterion

Kryteria szybkość skanowania dwustronnego mono A4 z ADF dla urządzenia typu I
Znaczenie 15,00
  
Kryteria wynik testów procesora
Znaczenie 40,00
  
Kryteria czas reakcji serwisowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres gwarancji dla urządzenia typu I
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria szybkość skanowania dwustronnego mono A4 z ADF dla urządzenia typu II
Znaczenie 15,00
  
Kryteria czas pracy lampy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres gwarancji dla urządzenia typu II
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)