GuidZP400 |
47a1f37e-fb3a-4fa3-9104-9a17ab1a24ab
|
Biuletyn |
536493-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
93026615200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dobrzyńska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50403
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 747 790,
|
Zamawiajacy fax |
717 747 790
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzsoz.wroc.pl,
|
Adres strony url |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
|
Numer referencyjny |
31/P/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 027), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
3.3.1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych, każda na kwotę min. 120 000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto 00/100).
W przypadku, gdy ww. zakres dostaw, będzie stanowił część dostawy o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
3)oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 716 z późn. zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wykaz wykonanych,
a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)Oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a.
W wypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a i b.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, każda na kwotę min. 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych i 00 /100). Wzór wykonanych dostaw stanowi załącznik Nr 6 do siwz.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”, raport z testów wydajności wg. następujących norm:
normy ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych,
normy jakości ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych,
normy ISO/IEC 24711- dla wkładów atramentowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 2 do siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, w wersji papierowej. Zamawiający prosi również o załączenie Formularza asortymentowo-cenowego w wersji elektronicznej – na płycie CD, plik EXCEL.
Oświadczenie wymienione w Rozdziale IX pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do siwz) – wypełnione przez Wykonawcę,
Pełnomocnictwa do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Karta techniczna/katalogowa produktu w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu zawierający opis potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 2.
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
30 1130 1033 0018 7991 3020 0011
z dopiskiem Wadium-Materiały eksploatacyjne
Przetarg nieograniczony - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów,
nr sprawy: 31 /P/17”
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby itp.,
ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę ceny brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianego przedmiotu umowy; wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy,
zastąpienia towaru objętego umową innym asortymentem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową (zaoferowanego w formularzu asortymentowo cenowym), w przypadku:
wystąpienia przejściowego braku towaru objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy,
zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert,
wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek towaru o parametrach lepszych niż przedmiot umowy po zawarciu umowy,
wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Zamawiającego,
zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy na równorzędne lub lepsze,
wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
|
IV 4 4 data |
2017-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|