GuidZP400 |
d9cb99f7-5ef3-4433-ab65-933a75dafc9d
|
Biuletyn |
534480-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20,
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24 bud. W-9/110, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Krakowskiej
|
Numer referencyjny |
KA-2/057/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr I do niniejszego ogłoszenia (Załącznik I -informacje dotyczące ofert częściowych)
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia w szczególności powinna, być sporządzona według treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); b)oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, Do oferty w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego należy dołączyć: Specyfikację techniczną (opis) oferowanego sprzętu zawierającą nazwę producenta oraz model sprzętu, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 3 SIWZ) które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego (np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e
lub wydruk/i ze stron internetowych bądź katalog/i producenta/ów). Specyfikacja techniczna, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację sprzętów z poszczególnych zadań częściowych,
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie wg. załącznika nr 3 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych
w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie:
1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta
lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów,
2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej
pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa monitorów dla Instytutu Projektowania Architektonicznego (A-20)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie uprawniające do zastosowania stawki VAT 0% na zamawiany sprzęt. W przypadku uzyskania zgody, o której mowa w ust. 16.6 ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona o 0% stawki podatku VAT
|
Zalacznik krotki opis |
Monitory (4 szt.), Ekran 23,8 cala, matryca IPS, rozdzielczość 1920x1080 pikseli. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputera All-in-one dla Instytutu Projektowania Architektonicznego (A-20)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie uprawniające do zastosowania stawki VAT 0% na zamawiany sprzęt.W przypadku uzyskania zgody, o której mowa w ust. 16.6 ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona o 0% stawki podatku VAT
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer All-in-one (1 szt.). Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa skanera dla Wydawnictwa PK (PN-3)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów, potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% . Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi
do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie uprawniające do zastosowania stawki VAT 0% na zamawiany sprzęt . W przypadku uzyskania zgody, o której mowa ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona o 0% stawki podatku VAT
|
Zalacznik krotki opis |
Skaner (1 szt.)
•skaner płaski ze złączem USB
•rozdzielczość optyczna min. 6400x9600 dpi
•przystawka do skanowania klisz i negatywów
•oprogramowanie OCR w zestawie
•gęstość optyczna min. 3.4 Dmax.
Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa notebooka , dysków zewnętrznych oraz oprogramowania CorelDraw dla Wydziałowej pracowni Wzornictwa Przemysłowego M-12(M-12P)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Notebook (1szt.) Klasa produktu: Mobilna stacja robocza, Dysk zewnętrzny (2szt.):1TB 2,5” USB3.0 – 2 szt. Licencja CorelDRAW Graphics Suite 2017 Edu, (1szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
|
| |