GuidZP400 |
77546054-1c8b-4333-af62-794c168796f6
|
Biuletyn |
536072-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
|
Regon |
21002292100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kostrzyn nad Odrą
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 279 600,
|
Zamawiajacy fax |
957 279 601
|
Zamawiajacy email |
mzk@kostrzyn.pl,
|
Adres strony url |
mzk.kostrzyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka komunalna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
mzk.kostrzyn.pl/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Mikołaja Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
mzk@kostrzyn.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
system monitorowania lokalizacji pojazdów w technologii GPS lub GLONASS wraz z obsługą techniczną przez okres 5 lat
|
Numer referencyjny |
3/U/MZK/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i wdrożenie kompleksowego systemu lokalizacji i monitorowania pojazdów i urządzeń pracującego w technologii GPS lub GLONASS oraz komórkowej transmisji danych dla floty samochodowej Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą wraz ze stałą obsługą techniczną przez okres 5 lat
1. Oferta podstawowa – obejmuje zakup przedmiotu zamówienia.
2. Oferta wariantowa – obejmuje dzierżawę przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby cały system został udostępniony na zasadzie dzierżawy, a jej koszt został wliczony w miesięczną opłatę abonamentową za korzystanie z systemu. Zamontowane urządzenia pozostają własnością Wykonawcy przez okres trwania umowy, tj. 5 lat. Po okresie 5 lat Zamawiający przewiduje trzy rozwiązania:
2.1. wykup systemu z przeniesieniem urządzeń na własność Zamawiającego,
2.2. przedłużenie umowy dzierżawy,
2.3. zaprzestanie świadczenia usługi po upływie obowiązywania umowy i demontaż urządzeń zamontowanych przez Wykonawcę w uzgodnionym terminie oraz przekazanie wszystkich danych archiwalnych wraz z narzędziami umożliwiającymi ich przeglądanie w sposób czytelny, bez dodatkowego wynagrodzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32580000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
60
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 500.000 zł,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wymaga się przedstawienia co najmniej dwóch należycie wykonanych wdrożeń w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, polegających na wykonaniu czynności jak w niniejszym zamówieniu oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru). Za porównywalne z niniejszym zamówieniem Zamawiający uzna aplikację systemową monitorowania lokalizacji pojazdów i urządzeń pracującą w technologii GPS/GPRS, dla floty samochodowej o min. 30 pojazdach.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000 zł.
2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wdrożeń systemu monitorowania pojazdów, popartych dokumentami stwierdzającymi należyte ich wykonanie (referencje, protokoły odbioru, itp).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 /sześć/ miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Zamawiający wskazuje do wpłaty wadium rachunek bankowy w GBS w Barlinku O/Kostrzyn nad Odrą, nr 11 8355 0009 0104 0661 2000 0002.
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w części dotyczącej serwisu i nadzoru, w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany:
2.1.1. stawki podatku od towarów i usług,
2.1.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia,
2.1.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|