Dostawy środków do utrzymania czystości oraz worków foliowych

Data publikacji 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-18 10:00:00
Instytucja Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256473 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) - Zadanie nr 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) - Zadanie nr 2.
Zamawiający wymaga, aby w zadaniu nr 2 - pozycje od 1 do 8 posiadały oznakowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia
30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139, poz. 940).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Ulica ul. Spartańska 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-637
Województwo mazowieckie
Tel 22 8449406
Internet www.instytutreumatologii.pl
Regon 00028856700000
E-mail dzial.zamowien@ir.ids.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka badawcza
Rodzaj zam inny jednostka badawcza
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zadanie nr 1 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 2 - 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednej dostawy wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. Zadanie 1 - dostawy środków do utrzymania czystości, Zadanie 2 - dostawy worków foliowych) o wartości brutto nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 15 000 zł, dla zadania nr 2 - 30 000 zł, i wykażą spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz dostaw należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wzór formularza oferty. 2. Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 6.2.2. SIWZ, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.instytutreumatologii.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 18/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zmiana umowy 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy; zmianie ulega cena jednostkowa netto, a cena jednostkowa brutto pozostanie bez zmian; 2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy; 3) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy z zastrzeżeniem § 4 ust. 3 umowy; 4) przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 4 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie miał parametry nie gorsze niż przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena przedmiotu objętego umową. 3. Obniżenie ceny jednostkowej towaru nie wymaga formy pisemnej i jest obowiązkowe w przypadku zmiany cen u producenta, wskaźnika euro, cen urzędowych itp. 4. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 3.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)