Dostawa produktów żywnościowych do trzech stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Piasecznie

Data publikacji 2017-06-21
Data zakończenia 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535901-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest codzienna dostawa produktów żywnościowych stosownych do potrzeb stołówek przy ul. Szkolna 14, Orężna 3B i Sikorskiego 20. Stołówki nie posiadają magazynów. Jakość produktów i dostawy muszą być zgodne z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów , w szczególności ustawy z dnia 25sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010nr 136 poz.914 z póżn. Zm.)

Część 1-Dostawa artykułów spożywczych ,nabiału i pieczywa.

Część 2 – Dostawa mięsa i jego przetworów

Część 3- Dostawa owoców i warzyw i ich przetworów

Część 4 – Dostawa wyrobów garmażeryjnych

Część 5 – Dostawa mrożonek (warzywa, owoce i ryby)

Przewidziana liczba obiadów razem w trzech stołówkach ok 1160.
Wymagany termin realizacji
dla wszystkich części od dnia 01.09.2017 do 30.06.2018r. .


Dodatkowe informacje

GuidZP400 93e6ec5f-f2fb-412f-9ceb-b9a684fd02ac
Biuletyn 535901-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 1589128900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655,
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu,
Adres strony url www.piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: nazwa i adres Wykonawcy , nazwa i adres Zamawiającego, nazawa postępowania, nie otwierać do dnia ....
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok. 75
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do trzech stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Piasecznie
Numer referencyjny 69 / 2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest codzienna dostawa produktów żywnościowych stosownych do potrzeb stołówek przy ul. Szkolna 14, Orężna 3B i Sikorskiego 20. Stołówki nie posiadają magazynów. Jakość produktów i dostawy muszą być zgodne z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów , w szczególności ustawy z dnia 25sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010nr 136 poz.914 z póżn. Zm.) Część 1-Dostawa artykułów spożywczych ,nabiału i pieczywa. Część 2 – Dostawa mięsa i jego przetworów Część 3- Dostawa owoców i warzyw i ich przetworów Część 4 – Dostawa wyrobów garmażeryjnych Część 5 – Dostawa mrożonek (warzywa, owoce i ryby) Przewidziana liczba obiadów razem w trzech stołówkach ok 1160. Wymagany termin realizacji dla wszystkich części od dnia 01.09.2017 do 30.06.2018r. .
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp . W skład zamówienia podobnego wejdzie karmienie osób, co stanowi 8% zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dostawy określone w pkt Część Va 1.5.a) przedstawienia co najmniej jednej dostawy na każdą część z osobna w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 2. Dostawa mięsa i jego przetworów o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 3. Dostawa owoców i warzyw i ich przetworów o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 4. Dostawa wyrobów garmażeryjnych o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 5. Dostawa mrożonek (warzywa, owoce i ryby) o wartości 50.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:  Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ;  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5;  Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ;  Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5;  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej jednej dostawy na każdą część z osobna w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 2. Dostawa mięsa i jego przetworów o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 3. Dostawa owoców i warzyw i ich przetworów o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 4. Dostawa wyrobów garmażeryjnych o wartości 100.000,00 zł brutto Zadanie 5. Dostawa mrożonek (warzywa, owoce i ryby) o wartości 50.000,00 zł brutto Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.500,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 1 500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 2.500 zł ( dwa tysiące pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł (jeden tysiąc złotych) V część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł (jeden tysiąc złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Nie dopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian: 1) ustawowej stawki podatku VAT; 2) zmian ilościowych w ramach asortymentu określonego w załączniku do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do trzech stołówek w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieniu ilościowym zamówienia. Przewidywana liczba obiadów razem do trzech stołówek 1160
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i jego przetworów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i jego przetworów do trzech stołówek w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieniu ilościowym zamówienia. Przewidywana liczba obiadów razem do trzech stołówek 1160
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw i ich przetworów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw i ich przetworów do trzech stołówek w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieniu ilościowym zamówienia. Przewidywana liczba obiadów razem do trzech stołówek 1160
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów garmażeryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych do trzech stołówek w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieniu ilościowym zamówienia. Przewidywana liczba obiadów razem do trzech stołówek 1160
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek ( warzywa, owoce i ryby )
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek ( warzywa, owoce i ryby) do trzech stołówek w asortymencie i ilościach podanych w szczegółowym zestawieniu ilościowym zamówienia. Przewidywana liczba obiadów razem do trzech stołówek 1160
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)