1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych
i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych:
• nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarki,
• nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki,
• nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
• muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem,
• podczas instalacji nowego tonera lub tuszu wykonuje się tylko czynności przewidziane przez producenta drukarki,
• muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod produktu oraz nazwę drukarki do której jest przeznaczony,
• muszą posiadać na produkcie indywidualny kod produktu umożliwiający jednoznaczną identyfikację,
• za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem.
3. Oferta musi zawierać:
• nazwę producenta,
• kod produktu.
4. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie, zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego w maksymalnym terminie wskazanym w ofercie licząc od dnia przesłania zapotrzebowania do Wykonawcy.
5. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 70% łącznej wartości przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy.
7. Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne z zastrzeżeniem, że będą spełniać wymogi techniczne opisane powyżej. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki prawdziwości tego oświadczenia (t.j. utrata gwarancji, koszty naprawy urządzenia spowodowane przez użycie nieprawidłowego materiału, czy pogorszoną jakość wydruku) ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych do drukarek: Brother 5250, Brother MFC L8650 CDW komplet kolorów, Brother MFC 8520 DN, Lexmark CX 410 komplet kolorów, Lexmark MX 410 toner czarny, OKI C530 komplet kolorów, Oki B411, Oki B431, Oki B512, Oki MC 861 komplet kolorów, Epson D 78 i D 120, Epson B 300 i Epson WP 4015 – komplety kolorów, Konica Minolta Bizhub C224e komplet kolorów, Konica Minolta Bizhub 224e
i Konica Minolta Bizhub 227. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza przed wyborem najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie dostarczyć na wniosek Zamawiającego tonery i atramenty do wskazanych drukarek celem ich przetestowania. Przetestowanie polegać będzie na zainstalowaniu przesłanego do testowania materiału eksploatacyjnego w urządzeniu, sprawdzeniu kompatybilności z urządzeniem (prawidłowe wykrycie przez sprzęt, współpraca
z programem monitorującym stan zasobników z tonerem, czy tuszem) oraz wykonaniu ok. 100 próbnych wydruków dla oceny jego jakości i czystości. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (tj. wysypywanie się tonera, brudzenie wydruków, brak komunikacji z programem monitorującym urządzenia, a w przypadku drukarek atramentowych wydrukowany przez nią kod nie będzie czytany przez czytnik kodów oraz jakość wydruku na specjalnym papierze będzie niezadowalająca), oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego najkorzystniejszą ofertę do przedstawienia próbek materiałów równoważnych zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu itd.
9. UWAGA drukarki EPSON D78, D120, B 300 i WP 4015 służą tylko i wyłącznie do ściśle ewidencjonowanych wydruków na specyficznym papierze.
10. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania zgodnie z zapisem ppkt 8 ponosi w całości Wykonawca.
11. W przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania zgodnie
z ppkt. 8 spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje materiały dostarczone do przetestowania jako pierwszą dostawę
i dokona za nią zapłaty.
12. Utrata gwarancji producenta sprzętu spowodowana użyciem materiałów równoważnych oprócz prawa do bezpłatnej naprawy oznacza również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia.
13. Uszkodzenie lub zabrudzenie urządzenia spowodowane użyciem równoważnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia do naprawy lub czyszczenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy drogą mailową.
15. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji
w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z treścią SIWZ.
|
GuidZP400 |
7a4b1d2f-f88f-4eca-8c87-b544c3047cc7
|
Biuletyn |
537424-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
000514331
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16/18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-713
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618541300,
|
Zamawiajacy fax |
+48618541204
|
Zamawiajacy email |
zampubl@poznan.uw.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.poznan.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.poznan.uw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.uw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego pokój 373
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
OA-VII.272.5.22.2017.13
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych
i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych:
• nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarki,
• nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki,
• nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
• muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem,
• podczas instalacji nowego tonera lub tuszu wykonuje się tylko czynności przewidziane przez producenta drukarki,
• muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod produktu oraz nazwę drukarki do której jest przeznaczony,
• muszą posiadać na produkcie indywidualny kod produktu umożliwiający jednoznaczną identyfikację,
• za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem.
3. Oferta musi zawierać:
• nazwę producenta,
• kod produktu.
4. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie, zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego w maksymalnym terminie wskazanym w ofercie licząc od dnia przesłania zapotrzebowania do Wykonawcy.
5. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 70% łącznej wartości przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy.
7. Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne z zastrzeżeniem, że będą spełniać wymogi techniczne opisane powyżej. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki prawdziwości tego oświadczenia (t.j. utrata gwarancji, koszty naprawy urządzenia spowodowane przez użycie nieprawidłowego materiału, czy pogorszoną jakość wydruku) ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych do drukarek: Brother 5250, Brother MFC L8650 CDW komplet kolorów, Brother MFC 8520 DN, Lexmark CX 410 komplet kolorów, Lexmark MX 410 toner czarny, OKI C530 komplet kolorów, Oki B411, Oki B431, Oki B512, Oki MC 861 komplet kolorów, Epson D 78 i D 120, Epson B 300 i Epson WP 4015 – komplety kolorów, Konica Minolta Bizhub C224e komplet kolorów, Konica Minolta Bizhub 224e
i Konica Minolta Bizhub 227. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza przed wyborem najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie dostarczyć na wniosek Zamawiającego tonery i atramenty do wskazanych drukarek celem ich przetestowania. Przetestowanie polegać będzie na zainstalowaniu przesłanego do testowania materiału eksploatacyjnego w urządzeniu, sprawdzeniu kompatybilności z urządzeniem (prawidłowe wykrycie przez sprzęt, współpraca
z programem monitorującym stan zasobników z tonerem, czy tuszem) oraz wykonaniu ok. 100 próbnych wydruków dla oceny jego jakości i czystości. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (tj. wysypywanie się tonera, brudzenie wydruków, brak komunikacji z programem monitorującym urządzenia, a w przypadku drukarek atramentowych wydrukowany przez nią kod nie będzie czytany przez czytnik kodów oraz jakość wydruku na specjalnym papierze będzie niezadowalająca), oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego najkorzystniejszą ofertę do przedstawienia próbek materiałów równoważnych zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu itd.
9. UWAGA drukarki EPSON D78, D120, B 300 i WP 4015 służą tylko i wyłącznie do ściśle ewidencjonowanych wydruków na specyficznym papierze.
10. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania zgodnie z zapisem ppkt 8 ponosi w całości Wykonawca.
11. W przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania zgodnie
z ppkt. 8 spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje materiały dostarczone do przetestowania jako pierwszą dostawę
i dokona za nią zapłaty.
12. Utrata gwarancji producenta sprzętu spowodowana użyciem materiałów równoważnych oprócz prawa do bezpłatnej naprawy oznacza również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia.
13. Uszkodzenie lub zabrudzenie urządzenia spowodowane użyciem równoważnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia do naprawy lub czyszczenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy drogą mailową.
15. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji
w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodną z treścią SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących np. drukarek, faksów, kserokopiarek,
o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto - każda dostawa
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ – składany na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy, pełnomocnictwa
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2– 6 ustawy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana umowy, o której mowa w pkt. 1, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|