Postępowanie prowadzone z podziałem na części pod nazwą: Dostawa przedmiotów i urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni językowych i zawodowych dla 17 techników województwa kujawsko-pomorskiego, biorących udział w projekcie Szkoła Zawodowców

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-07-03 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537560-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445100008, 323220006, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów i urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni językowych i zawodowych dla 17 techników województwa kujawsko-pomorskiego, biorących udział w projekcie Szkoła Zawodowców, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62ac0ec1-5d35-47a8-881f-0ee039bc0435
Biuletyn 537560-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Regon 871121290
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566218281,
Zamawiajacy fax +48566218455
Zamawiajacy email zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl,
Adres strony url https://umwkp.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie prowadzone z podziałem na części pod nazwą: Dostawa przedmiotów i urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni językowych i zawodowych dla 17 techników województwa kujawsko-pomorskiego, biorących udział w projekcie Szkoła Zawodowców
Numer referencyjny WZP.272.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów i urządzeń stanowiących wyposażenie pracowni językowych i zawodowych dla 17 techników województwa kujawsko-pomorskiego, biorących udział w projekcie Szkoła Zawodowców, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Siwz
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow termin wskazany w sekcji II pkt 8 jest terminem maksymalnym
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w zakresie pakietu nr 1, nr 2, - co najmniej 1 (jedną) usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia polegającą na dostawie artykułów przynajmniej jednej z wymienionych branż: AGD, ICT, sprzęt laboratoryjny, narzędzia, na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto; b) w zakresie pakietu nr 3, nr 5, nr 6 i nr 7 - co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia polegającą na dostawie zestawów komputerowych albo/lub urządzeń multimedialnych lub tabletów o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto; c) w zakresie pakietu nr 4 - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 3.2.1 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 7 do Siwz), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową oraz termin wykonania zamówienia. 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ w zależności od pakietu, UWAGA: Wykonawca dołącza do oferty Formularz cenowy w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *XLS zapisany na płycie CD/DVD dla danego pakietu 3. Wykonawca, który powołuje się na zasob yinnych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy
IV 4 4 data 2017-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO TORUŃ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe termin wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO TORUŃ -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do siwz WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO TORUŃ pakiet nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO GRUDZIĄDZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe termin wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO GRUDZIĄDZ. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do siwz WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO GRUDZIĄDZ PAKIET NR 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT ŚWIECKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe termin wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT ŚWIECKI pakiet nr 3 szczegołowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 4 do siwz WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT ŚWIECKI pakiet nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT TUCHOLSKI PAKIET nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe termin wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT TUCHOLSKI PAKIET nr 4 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT TUCHOLSKI PAKIET nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT WĄBRZESKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe termin wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT WĄBRZESKI PAKIET NR 5 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do siwz WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT WĄBRZESKI PAKIET NR 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe termin wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK PAKIET nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do siwz WYPOSAŻENIE PRACOWNI - GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK PAKIET nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT ŻNIŃSKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe termin wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym
Zalacznik krotki opis WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT ŻNIŃSKI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do swiz WYPOSAŻENIE PRACOWNI - POWIAT ŻNIŃSKI pakiet nr 7
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)