GuidZP400 |
6f1be34e-a509-458c-9038-759861cba2e5
|
Biuletyn |
537495-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
|
Regon |
24106924900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bojkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 441 90 00,
|
Zamawiajacy fax |
32 441 90 16
|
Zamawiajacy email |
biuro@ssm.silesia.pl,
|
Adres strony url |
www.ssm.silesia.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ssm.silesia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ssm.silesia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ssm.silesia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. (pokój 109), ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego: dostawa urządzeń, oprogramowania oraz wykonanie punktów CCTV na terenie Miasta Gliwice.”
|
Numer referencyjny |
SSM/5/PP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
• Dostawa sprzętu CCTV (kamery systemu monitoringu miejskiego) – Część A
Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia:
- Kamery stałopozycyjne typ A zgodne szt.62,
- Kamery Obrotowe – 14 szt.
- Kamera Stacjonarna typ B – 4 szt.,
- Rejestrator lokalny – 1 szt.,
- Monitor ekranowy – 1 szt.,
- Licencje Milestone Xprotect Corporate Device – 68 szt.,
Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Powyższy obowiązek nie dotyczy przekazanych przez Wykonawcę licencji.
• Dostawa sprzętu sieciowego i serwerowego – Część B
Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia:
- Półki Macierzy dyskowych – 2 szt.
- Licencje oprogramowania Windows Serwer 2012 R2 – 2 szt.,
- Przełączniki Dostępowe Ethernet – 21 szt.
- Wkładki Światłowodowe typu A – 19 szt.,
- Wkładki Światłowodowe typu B – 19 szt.,
Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3a, 3b do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
• zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
• Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
- Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- Zakres wskazujący okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia dokumentów, które potwierdzałoby spełnienie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla Części A:
• Dokumenty zawierające dane techniczne zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia, tzw. karty katalogowe, dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego w załączniku
nr 3a do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia:
- Kamer Stałopozycyjnych typ A,
- Kamer Obrotowych.
- Kamer Stacjonarnych typ B,
- Rejestratora lokalnego,
- Monitora ekranowego,
Dla Części B:
• Dokumenty zawierające dane techniczne zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia, tzw. karty katalogowe, dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego w załączniku
nr 3b do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, dla następujących urządzeń:
- Półki Macierzy dyskowych.
- Przełączników Dostępowych Ethernet,
- Wkładek Światłowodowych typu A,
- Wkładek Światłowodowych typu B,
|
Inne dokumenty niewymienione |
• Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2B. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
• Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2C do SIWZ.
• Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod następującymi warunkami:
a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ,
c) w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp. sprzętu oferowanego przez Wykonawcę̨, Zamawiający może wyrazić́ zgodę̨ na zastosowanie produktów zamiennych pod warunkiem, że produkty zamienne będą̨ posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wskazane w ofercie Wykonawcy, a zmiana taka nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
d) jeżeli w toku czynności odbioru końcowego zostaną stwierdzone wady uniemożliwiające lub utrudniające użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem, w przypadku nieusunięcia tych wad lub usterek przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
a. Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy,
b. Zamawiający może odstąpić od umowy lub zażądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu umowy po raz drugi.
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|