„Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego: dostawa urządzeń, oprogramowania oraz wykonanie punktów CCTV na terenie Miasta Gliwice.”

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537495-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
• Dostawa sprzętu CCTV (kamery systemu monitoringu miejskiego) – Część A
Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia:
- Kamery stałopozycyjne typ A zgodne szt.62,
- Kamery Obrotowe – 14 szt.
- Kamera Stacjonarna typ B – 4 szt.,
- Rejestrator lokalny – 1 szt.,
- Monitor ekranowy – 1 szt.,
- Licencje Milestone Xprotect Corporate Device – 68 szt.,
Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Powyższy obowiązek nie dotyczy przekazanych przez Wykonawcę licencji.

• Dostawa sprzętu sieciowego i serwerowego – Część B
Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia:
- Półki Macierzy dyskowych – 2 szt.
- Licencje oprogramowania Windows Serwer 2012 R2 – 2 szt.,
- Przełączniki Dostępowe Ethernet – 21 szt.
- Wkładki Światłowodowe typu A – 19 szt.,
- Wkładki Światłowodowe typu B – 19 szt.,
Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3a, 3b do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f1be34e-a509-458c-9038-759861cba2e5
Biuletyn 537495-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
Regon 24106924900000
Zamawiajacy adres ulica Bojkowska
Zamawiajacy adres numer domu 35A
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 441 90 00,
Zamawiajacy fax 32 441 90 16
Zamawiajacy email biuro@ssm.silesia.pl,
Adres strony url www.ssm.silesia.pl
Adres strony internetowej www.ssm.silesia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssm.silesia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssm.silesia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. (pokój 109), ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego: dostawa urządzeń, oprogramowania oraz wykonanie punktów CCTV na terenie Miasta Gliwice.”
Numer referencyjny SSM/5/PP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: • Dostawa sprzętu CCTV (kamery systemu monitoringu miejskiego) – Część A Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia: - Kamery stałopozycyjne typ A zgodne szt.62, - Kamery Obrotowe – 14 szt. - Kamera Stacjonarna typ B – 4 szt., - Rejestrator lokalny – 1 szt., - Monitor ekranowy – 1 szt., - Licencje Milestone Xprotect Corporate Device – 68 szt., Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Powyższy obowiązek nie dotyczy przekazanych przez Wykonawcę licencji. • Dostawa sprzętu sieciowego i serwerowego – Część B Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia: - Półki Macierzy dyskowych – 2 szt. - Licencje oprogramowania Windows Serwer 2012 R2 – 2 szt., - Przełączniki Dostępowe Ethernet – 21 szt. - Wkładki Światłowodowe typu A – 19 szt., - Wkładki Światłowodowe typu B – 19 szt., Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3a, 3b do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. • Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - Zakres wskazujący okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia dokumentów, które potwierdzałoby spełnienie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla Części A: • Dokumenty zawierające dane techniczne zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia, tzw. karty katalogowe, dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 3a do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia: - Kamer Stałopozycyjnych typ A, - Kamer Obrotowych. - Kamer Stacjonarnych typ B, - Rejestratora lokalnego, - Monitora ekranowego, Dla Części B: • Dokumenty zawierające dane techniczne zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia, tzw. karty katalogowe, dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 3b do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, dla następujących urządzeń: - Półki Macierzy dyskowych. - Przełączników Dostępowych Ethernet, - Wkładek Światłowodowych typu A, - Wkładek Światłowodowych typu B,
Inne dokumenty niewymienione • Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2B. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. • Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. • Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod następującymi warunkami: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ, c) w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp. sprzętu oferowanego przez Wykonawcę̨, Zamawiający może wyrazić́ zgodę̨ na zastosowanie produktów zamiennych pod warunkiem, że produkty zamienne będą̨ posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wskazane w ofercie Wykonawcy, a zmiana taka nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, d) jeżeli w toku czynności odbioru końcowego zostaną stwierdzone wady uniemożliwiające lub utrudniające użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem, w przypadku nieusunięcia tych wad lub usterek przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a. Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, b. Zamawiający może odstąpić od umowy lub zażądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu umowy po raz drugi. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu CCTV (kamery systemu monitoringu miejskiego)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia: - Kamery stałopozycyjne typ A zgodne szt.62, - Kamery Obrotowe – 14 szt. - Kamera Stacjonarna typ B – 4 szt., - Rejestrator lokalny – 1 szt., - Monitor ekranowy – 1 szt., - Licencje Milestone Xprotect Corporate Device – 68 szt., Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Powyższy obowiązek nie dotyczy przekazanych przez Wykonawcę licencji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu sieciowego i serwerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć do siedziby Zamawiającego następujące urządzenia: - Półki Macierzy dyskowych – 2 szt. - Licencje oprogramowania Windows Serwer 2012 R2 – 2 szt., - Przełączniki Dostępowe Ethernet – 21 szt. - Wkładki Światłowodowe typu A – 19 szt., - Wkładki Światłowodowe typu B – 19 szt., Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto realizacji zamówienia
Znaczenie 88,00
  
Kryteria Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia
Znaczenie 12,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)