Sprzęt i drobny asortyment komputerowy

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537580-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa sprzętu i drobnego asortymentu komputerowego tj. dostawa sprzętu, drobnego asortymentu komputerowego oraz licencji do oprogramowania użytkowego na potrzeby Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 787564bf-c612-48c1-94d5-4cc13690826a
Biuletyn 537580-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Regon 1644180300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górczewska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 211 470,
Zamawiajacy fax 223 211 406
Zamawiajacy email przetargi@attis.com.pl,
Adres strony url www.attis.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.attis.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust 1 pkt. 3 lit a)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.attis.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sprzęt i drobny asortyment komputerowy
Numer referencyjny FZP.26.ZP.D.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa sprzętu i drobnego asortymentu komputerowego tj. dostawa sprzętu, drobnego asortymentu komputerowego oraz licencji do oprogramowania użytkowego na potrzeby Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,98
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ); c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) deklaracji zgodności CE - dotyczy poz. 28, 29 ,30, 31, 32, 34, 36, 37, 38, 43 i 44 zał. nr 5 do SIWZ, z podaniem których pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej 4 800,00 zł (cztery tysiące osiemset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy: 1) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto; 2) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, (zgodnie z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia) przy czym zmiana ta nie może powodować rozszerzenia przedmiotu umowy oraz wzrostu ceny zawartej w ofercie; Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora. 4) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). 5) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia; 6) pojawienie się nowszej technologii w zakresie Przedmiotu umowy, pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) w związku ze stwierdzonymi rozbieżnościami w umowie i załącznikach wystąpi potrzeba ujednolicenia zapisów; 3) Zamawiający dopuszcza wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres nie dłużej niż do 10 lat. 4) urządzenie zostało wycofane z produkcji i sprzedaży; możliwe jest wówczas zastąpienie go innym równoważnym lub o lepszych parametrach technicznych i użytkowych, zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)