Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, urządzeń drukujących, baterii i akumulatorów do sprzętu elektronicznego

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-06-30 00:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Zestawy baterii,
  • Okablowanie sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537394-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 324210000, 314220000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, urządzeń drukujących, akumulatorów i baterii do sprzętu elektronicznego dla 14 Wojskowego Oddziału Wojskowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego.
Przewidywane opcje zamówienia:
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o 32 500,00 zł brutto
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o 10 000,00 zł brutto
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o 50 000,00 zł brutto
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o 10 000,00 zł brutto
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana (niezależnie od numeru zadania) najpóźniej do dnia 15 grudnia 2017 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo – ilościowe wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularze cenowe (załączniki w zależności od zadania: 2.1; 2.2; 2.3; 2.4)
- wymagania techniczne (załączniki w zależności od zadania: 6.1; 6.2; 6.3)
- projekty umów (załączniki w zależności od zadania: 5.1; 5.2; 5.3; 5.4)
4. Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowane produkty muszą być dostępne na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie produktu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe.
2) Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości
oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP. Sprzęt musi być dostarczony gotowy do użycia z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do funkcjonowania.
3) Dostarczone produkty muszą być nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy oraz muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli.
4) Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty dla zadania nr 1, 2 ,3, 4 zostały w załącznikach nr 6.1, 6.2, 6.3 do SIWZ oraz formularzach cenowych załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ.
5) Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcje umów dla poszczególnych zadań (załączniki nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4).
6) Wykonawca zapewni zgodność parametrów transmisyjnych i eksploatacyjnych
w przypadku dostarczenia kabli teleinformatycznych wyszczególnionych UTP kat 5 i kat 6
z wymaganiami norm ISO/IEC 11801, EN-50 173, oraz zapewnia, że produkcja kabla teleinformatycznego jest certyfikowana normami ISO 9001, 14001 (lub certyfikatami równoważnymi), żyły kabla teleinformatycznego wykonane są z miedzi bez jakichkolwiek domieszek innych metali.
7) Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu (magazyn wyposażony jest w rampę wyładowczą oraz windę towarową). Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy
do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c80a429c-0f02-4d38-aea3-3bea6e62c262
Biuletyn 537394-N-2017
Zamawiajacy nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 30206765400000
Zamawiajacy adres ulica Bukowska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 57 48 02,
Zamawiajacy fax 261 57 72 04
Zamawiajacy email 14wog.zp@ron.mil.pl,
Adres strony url www.14wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.14wog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.14wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter – kancelaria WOG-u
Nazwa nadana zamowieniu Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, urządzeń drukujących, baterii i akumulatorów do sprzętu elektronicznego
Numer referencyjny 20/z/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, urządzeń drukujących, akumulatorów i baterii do sprzętu elektronicznego dla 14 Wojskowego Oddziału Wojskowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia: Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o 32 500,00 zł brutto Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o 10 000,00 zł brutto Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o 50 000,00 zł brutto Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o 10 000,00 zł brutto Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana (niezależnie od numeru zadania) najpóźniej do dnia 15 grudnia 2017 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo – ilościowe wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularze cenowe (załączniki w zależności od zadania: 2.1; 2.2; 2.3; 2.4) - wymagania techniczne (załączniki w zależności od zadania: 6.1; 6.2; 6.3) - projekty umów (załączniki w zależności od zadania: 5.1; 5.2; 5.3; 5.4) 4. Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane produkty muszą być dostępne na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie produktu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe. 2) Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP. Sprzęt musi być dostarczony gotowy do użycia z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do funkcjonowania. 3) Dostarczone produkty muszą być nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy oraz muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli. 4) Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty dla zadania nr 1, 2 ,3, 4 zostały w załącznikach nr 6.1, 6.2, 6.3 do SIWZ oraz formularzach cenowych załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ. 5) Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcje umów dla poszczególnych zadań (załączniki nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4). 6) Wykonawca zapewni zgodność parametrów transmisyjnych i eksploatacyjnych w przypadku dostarczenia kabli teleinformatycznych wyszczególnionych UTP kat 5 i kat 6 z wymaganiami norm ISO/IEC 11801, EN-50 173, oraz zapewnia, że produkcja kabla teleinformatycznego jest certyfikowana normami ISO 9001, 14001 (lub certyfikatami równoważnymi), żyły kabla teleinformatycznego wykonane są z miedzi bez jakichkolwiek domieszek innych metali. 7) Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu (magazyn wyposażony jest w rampę wyładowczą oraz windę towarową). Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi kryterium należy określić w dniach kalendarzowych od daty zawarcia umowy, w przedziale: min. 1 dzień – max 21 dni.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dotyczy zadania 1, 2, 3, 4: W przypadku oferowania produktów równoważnych w wymaganych pozycjach kolumny 3 zaciemnionych kolorem żółtym (tj. wszystkich pozycji w kolumnie 3 z wyłączeniem pozycji oznaczonych znakiem „X”) formularza cenowego dla zadania nr 1, 2 3, 4. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy zobowiązany jest wykazać, że oferowana dostawa spełnia wymogi Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających równoważność (np. wydruk ze stron internetowych, na których w sposób jednoznaczny określono specyfikacje techniczną danego produktu lub ścieżkę dostępu do takiej strony). 2) Dotyczy zadania nr 3: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia (tj. jakości) - kabli teleinformatycznych wyszczególnionych w poz. 12 i 13 formularza cenowego dostarczy następujące dokumenty: a) Certyfikat lub dokument potwierdzający zgodność z normami dla kabla kat 5e ISO/IEC 11801, EN-50 173 wystawiony przez niezależny podmiot lub deklaracje zgodności wystawioną przez producenta (dokumenty dostępne na stronach internetowych producentów należy wydrukować i potwierdzić za zgodność z oryginałem, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem); b) Certyfikat lub dokument potwierdzający zgodność z normami dla kabla kat 6 ISO/IEC 11801, EN-50 173 wystawiony przez niezależny podmiot lub deklaracje zgodności wystawioną przez producenta (dokumenty dostępne na stronach internetowych producentów należy wydrukować i potwierdzić za zgodność z oryginałem, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączonym do niniejszej SIWZ wzorach umowy (załączniki nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 do SIWZ). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT, b) zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów itp. – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia, c) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych, d) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy, g) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych tj. drukarek, skanerów biurkowych, tabletów piórkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych tj. drukarek, skanerów biurkowych, tabletów piórkowych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia: wartość zwiększenia zamówienia o 32 500,00 zł brutto Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana (niezależnie od numeru zadania) najpóźniej do dnia 15 grudnia 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo – ilościowe wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają formularz cenowy załącznik nr 2.1 - wymagania techniczne załącznik nr 6.1 - projekt umowy załączniki nr 5.1 Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane produkty muszą być dostępne na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie produktu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe. 2) Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP. Sprzęt musi być dostarczony gotowy do użycia z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do funkcjonowania. 3) Dostarczone produkty muszą być nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy oraz muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli. 4) Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty zostały w załącznikach nr 6.1do SIWZ oraz formularzu cenowym załącznik nr 2.1do SIWZ. 5) Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcje umowy zalącznik nr 5.1 6) Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu (magazyn wyposażony jest w rampę wyładowczą oraz windę towarową). Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup akcesoriów komputerowych: dysków, myszy, nośników optycznych, środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych: dysków, myszy, nośników optycznych, środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia: wartość zwiększenia zamówienia o 10 000,00 zł brutto Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana (niezależnie od numeru zadania) najpóźniej do dnia 15 grudnia 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo – ilościowe wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz cenowy załączniki nr 2.2 - wymagania techniczne załączniki nr 6.2 - projekt umowy załączniki nr 5.2 5. Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane produkty muszą być dostępne na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie produktu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe. 2) Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP. Sprzęt musi być dostarczony gotowy do użycia z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do funkcjonowania. 3) Dostarczone produkty muszą być nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy oraz muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli. 4) Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty dla zadania nr 1, 2 ,3, 4 zostały w załącznikach nr 6.1, 6.2, 6.3 do SIWZ oraz formularzach cenowych załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ. 5) Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcje umów dla poszczególnych zadań (załączniki nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4). 6) Wykonawca zapewni zgodność parametrów transmisyjnych i eksploatacyjnych w przypadku dostarczenia kabli teleinformatycznych wyszczególnionych UTP kat 5 i kat 6 z wymaganiami norm ISO/IEC 11801, EN-50 173, oraz zapewnia, że produkcja kabla teleinformatycznego jest certyfikowana normami ISO 9001, 14001 (lub certyfikatami równoważnymi), żyły kabla teleinformatycznego wykonane są z miedzi bez jakichkolwiek domieszek innych metali. 7) Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu (magazyn wyposażony jest w rampę wyładowczą oraz windę towarową). Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup akcesoriów teleinformatycznych: zakup przełączników (switchy), punktów dostępowych oraz urządzeń pasywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów teleinformatycznych: zakup przełączników (switchy), punktów dostępowych oraz urządzeń pasywnych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia: wartość zwiększenia zamówienia o 50 000,00 zł brutto Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana (niezależnie od numeru zadania) najpóźniej do dnia 15 grudnia 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo – ilościowe wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularze cenowe załączniki nr 2.3 - wymagania techniczne załącznik nr 6.3 - projekt umowy załącznik nr 5.3 Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane produkty muszą być dostępne na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie produktu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe. 2) Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP. Sprzęt musi być dostarczony gotowy do użycia z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do funkcjonowania. 3) Dostarczone produkty muszą być nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy oraz muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli. 4) Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty zostały w załączniku nr 6.3 do SIWZ oraz formularzu cenowym załącznik nr 2.3do SIWZ. 5) Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcje umowy załącznik nr 5.3 6) Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu (magazyn wyposażony jest w rampę wyładowczą oraz windę towarową). Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup akumulatorów i baterii do sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31422000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup akumulatorów i baterii do sprzętu elektronicznego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia: wartość zwiększenia zamówienia o 10 000,00 zł brutto Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana (niezależnie od numeru zadania) najpóźniej do dnia 15 grudnia 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo – ilościowe wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz cenowy załączniki nr 2.4 - projekt umowy załącznik nr 5.4 Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane produkty muszą być dostępne na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie produktu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe. 2) Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP. Sprzęt musi być dostarczony gotowy do użycia z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do funkcjonowania. 3) Dostarczone produkty muszą być nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy oraz muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli. 4) Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty znajdują się w formularzu cenowym załącznik nr 2.4 do SIWZ. 5) Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcje umowy załącznik nr 5.4 6) Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu (magazyn wyposażony jest w rampę wyładowczą oraz windę towarową). Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)