GuidZP400 |
f00b731c-19c3-4b6d-916f-415b87c5bb1e
|
Biuletyn |
537083-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 582 011,
|
Zamawiajacy fax |
126 581 081
|
Zamawiajacy email |
usd_zp@inetria.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.usdk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego, forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie 30-663 Kraków ul. Wielicka 265 pok. 2h-06b
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zastawki biologicznej pnia płucnego Melody wraz z zestawem do wprowadzania przezskórnego oraz prowadnikiem sztywnym
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-74/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy zastawki biologicznej pnia płucnego Melody wraz z zestawem do wprowadzania przezskórnego oraz prowadnikiem sztywnym na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wyżej wskazanego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, chyba że złożenie oświadczenia w okolicznościach konkretnego przypadku stało się bezprzedmiotowe (do upływu wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6. Zmiana cen jednostkowych brutto może nastąpić w przypadku zmiany przepisów celno-podatkowych.
7. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
8. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
8. W przypadku stosowania w transakcjach z innymi odbiorcami cen promocyjnych, albo wprowadzenia
kampanii promocyjnych na asortyment stanowiący przedmiot umowy, Wykonawca udzieli Zamawiającemu
stosownych rabatów przez cały okres trwania kampanii lub stosowania cen promocyjnych.
9. Dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych produktów za porozumieniem stron.
1. Niezależnie od zmian przewidzianych w § 4 ust. 5 – 9, Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w zakresie:
A/ przedmiotu umowy – w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych parametrach. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym Zamawiającego oraz przedstawić mu nowy towar do akceptacji, przy zachowaniu ceny przetargowej;
B/ terminu realizacji umowy – w przypadku niewyczerpania asortymentu objętego umową, strony mogą przedłużyć okres obowiązywania umowy przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie.
2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę.
3. Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o podstawie oraz okolicznościach braku poszczególnych pozycji asortymentu drogą pocztową lub faksem (za zwrotnym potwierdzeniem).
4. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
5. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
6) Informacje składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. – o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2003r., nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), co do których wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 2164, z późn. zm.).
7) Dokumenty o których mowa w pkt. 6 zamawiający udostępnia za pisemną zgodą wykonawcy, który dokonał skutecznego zastrzeżenia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|