GuidZP400 |
123ef039-28d2-473f-9fbd-ac878cce4dd9
|
Biuletyn |
542143-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
|
Regon |
14204948200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Zjazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 55 69 400,
|
Zamawiajacy fax |
22 55 69 403
|
Zamawiajacy email |
k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl,
|
Adres strony url |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, w Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie, polegających na wykonaniu następujących prac: roboty tynkarsko – malarskiie, roboty obejmujące wymianę wykładziny, roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic, roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej, roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego.
|
Numer referencyjny |
(nr ref. sprawy: ZP/11/17).
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie. polegającej na wykonaniu następujących prac:
Część 1 – Roboty tynkarsko – malarskie w pomieszczeniach Pracowni Radiologicznej,
Część 2 – Roboty obejmujące wymianę wykładziny w pomieszczeniach I, II piętra i parteru,
Część 3 – Roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic w pomieszczeniach Centralnej Sterylizatorni,
Część 4 – Roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej w Centralnej Sterylizatorni,
Część 5 – Roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
45442100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, określonych poniżej dla każdej części:
a) dla części 1 - 60 dni,
b) dla części 2 - 40 dni,
c) dla części 3 - 60 dni,
d) dla części 4 - 40 dni,
e) dla części 5 - 14 dni.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż:
a) dla Części 1 - 10 000,00 zł brutto,
b) dla Części 2 - 70 000,00 zł brutto
c) dla Części 3 - 30 000,00 zł brutto
d) dla Części 4 - 25 000,00 zł brutto
e) dla Części 5 - 5 000,00 zł brutto
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
O zamówienie może się ubiegać wykonawca, który w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy –
w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienia na prace remontowe, w skład których wchodził remont pomieszczeń w czynnych szpitalach lub zakładach opieki medycznej, o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż:
a) dla Części 1 - 7 000,00 zł brutto,
b) dla Części 2 - 50 000,00 zł brutto
c) dla Części 3 - 26 000,00 zł brutto
d) dla Części 4 - 20 000,00 zł brutto
e) dla Części 5 - 3 000,00 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia określonego w Rozdziale VIII ust. 3 SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – dokument na wezwanie;
2) Kopii polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwoty nie niższe niż określone w rozdziale VIII ust. 3 pkt 3. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki, jeżeli z samego dokumentu polisy nie wynika fakt jej opłacenia – dokument na wezwanie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ;
3) Parafowanego wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony na podstawie przepisów art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku niektórych przekształceń, przejęć, itp.);
3) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT –cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której nie było informacji w chwili składania ofert, Wykonawca może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od Umowy nie będzie skutkowało naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych w § 6 ust. 1 pkt 1 Umowy;
4) zmiana terminu realizacji Umowy, wynikająca z przyczyn, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub zmiana, która jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego,
5) okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany Umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Roboty tynkarsko – malarskie w pomieszczeniach Pracowni Radiologicznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45442100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji max. 60 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Roboty tynkarsko – malarskie w pomieszczeniach Pracowni Radiologicznej w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Roboty obejmujące wymianę wykładziny w pomieszczeniach I, II piętra i parteru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44112200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji max. 40 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Roboty obejmujące wymianę wykładziny w pomieszczeniach I, II piętra i parteru, w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIW.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic w pomieszczeniach Centralnej Sterylizatorni.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44221200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji max. 60 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic w pomieszczeniach Centralnej Sterylizatorni w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej w Centralnej Sterylizatorni.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji max. 40 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej w Centralnej Sterylizatorni w rodzajach i ilościach okreslonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45421146-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji max. 14 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |