GuidZP400 |
f6295bca-7afe-4b62-94d3-2596ddb11273
|
Biuletyn |
543846-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
33 Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
31018885400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powidz-Osiedle
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Powidz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 544 471; 261 544 261,
|
Zamawiajacy fax |
261 544 332; 261 544 111
|
Zamawiajacy email |
33bltr.przetargi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33. Baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62-430 Powidz, kompleks 925, budynek nr 1 pokój nr 43 - kancelaria jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu gastronomicznego do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
|
Numer referencyjny |
20/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Zadanie nr 1 Dostawa ciągu wydawczego – szczegółowy opis i zakres przedmiotu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
Zadanie nr 2 Dostawa, zamontowanie i rozruch stanowiska wydawczego samoobsługowego– szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
Zadanie nr 3 Dostawa zmywarki tunelowej - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
Zadanie nr 4 Dostawa zmywarki kapturowej- szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
Zadanie nr 5 Dostawa kotłów warzelnych - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
Zadanie nr 6 Dostawa patelni elektrycznej uchylnej o powierzchni 0,5 m2 - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
Zadanie nr 7 Dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z wyposażeniem - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
Zadanie nr 8 Dostawa szafy chłodniczej o pojemności 600-700 l - szczegółowy opis 4i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten spełni Wykonawca, który:
wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu gastronomicznego, o wartości nie mniejszej niż:
dla zadania nr 1 - 10 000,00
dla zadania nr 2 - 25 000,00
dla zadania nr 3 - 35 000,00
dla zadania nr 4 - 7 500,00
dla zadania nr 5 - 35 000,00
dla zadania nr 6 - 2 500,00
dla zadania nr 7 - 40 000,00
dla zadania nr 8 - 20 000,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - według załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć, np. karty katalogowe, opisy lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia dla :
Zadanie nr 4 - załącznik nr 2D do SIWZ
Zadanie nr 5 - załączniku nr 2E do SIWZ
Zadanie nr 6 - załączniku nr 2F do SIWZ
Zadanie nr 8 – załączniku nr 2H do SIWZ.
Z dokumentów tych, winno wynikać iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Dokumenty muszą być odpowiednio ponumerowane zgodnie z przypisaną numeracją zadania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ,
b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2A,2B,2C,2D,2E ,2F,2G,2H do SIWZ,
c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ,
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy),
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie,
f) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 Pzp).
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego
w szczególności:
gdy zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku Zamawiającego, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesunięcie terminu realizacji umowy lub zmianę, w tym jeżeli wniosek taki uzasadnia ważny interes Zamawiającego,
nieprzekazania w terminie miejsca dostawy - stołówki wojskowej nr 2 i kasyna lotnego w kompleksie 0925 z powodów techniczno-organizacyjnych (zadanie nr 2).
b) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania produktu z oferty producenta (po wcześniejszym przedstawieniu dowodów w powyższym zakresie stwierdzających zakończenie lub wycofanie z produkcji) , Zamawiający dopuszcza wymianę na inny produkt, o takich samych bądź lepszych parametrach jak wymagał Zamawiający po uprzednim zaakceptowaniu produktu przez Zamawiającego;
c) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy;
d) zaistnienia przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę;
e) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy;
f) zmiany części zamówienia powierzonej podwykonawcom, a także rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego
w ofercie wykonawcy, w szczególności gdy konieczność powierzenia przez wykonawcę prac podwykonawcy jest spowodowana rozwiązaniem umów
o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, w przypadku opóźnień zapewni terminową realizację zamówienia.
3. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień w stosunku do treści oferty.
5. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu.
6. Zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ciągu wydawczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ciągu wydawczego – szczegółowy opis i zakres przedmiotu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, zamontowanie i rozruch stanowiska wydawczego samoobsługowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, zamontowanie i rozruch stanowiska wydawczego samoobsługowego– szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zmywarki tunelowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42959000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zmywarki tunelowej - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zmywarki kapturowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42959000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zmywarki kapturowej- szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kotłów warzelnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kotłów warzelnych - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa patelni elektrycznej uchylnej o powierzchni 0,5 m2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa patelni elektrycznej uchylnej o powierzchni 0,5 m2 - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z wyposażeniem - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szafy chłodniczej o pojemności 600-700 l
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711130-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa szafy chłodniczej o pojemności 600-700 l - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |