GuidZP400 |
fb9f15a7-d7c2-433f-b7fe-06c49cdc1fb2
|
Biuletyn |
543584-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, pok. 105
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-89/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 odrębne zadania, w tym:
zadanie nr 1 Meble i wyposażenie magazynowe
zadanie nr 2 Meble medyczne
zadanie nr 3 Meble medyczne - parawany
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach,
w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, realizacja co najmniej dwóch dostaw z zakresu, którego dotyczy zadanie, o łącznej wartości nie mniejszej niż:
- zadanie nr 1 - 25 000,00 zł brutto,
- zadanie nr 2- 130 000,00 zł brutto,
- zadanie nr 3- 30 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczących potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
oryginalnych dokumentów producenta potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego dla wszystkich pozycji asortymentowych,
dokumentów wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania – załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia takich jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsta¬wie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego asortymentu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określo¬nej w § 3 ust. 1 umowy,
2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu
w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, z zachowaniem kwoty netto.
5. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odręb¬nych przepisów.
6. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|