Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16. Zamawiający wyszczególnił dziewięć części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa, owoce i jaja 2) Różne produkty spożywcze 3) Mięso i produkty mięsne 4) Produkty mrożone i ryby 5) Pieczywo 6) Drób 7) Posiłki gotowe 8) Ziemniaki 9) Produkty mleczarskie 1. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d,2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 4 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. 4. Wykonawca zobowiązuje się: a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e. dostarczać produkty pierwszego gatunku, f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące), g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości, i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), j. dostarczać podany w tabeli asortyment w godzinach od 6:00 do godziny 7:00 lub w sytuacjach wyjątkowych w dniu realizacji (w odstępie czasowym podanym w formularzu ofertowym), w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych, k. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. |
GuidZP400 |
b87a2722-8062-44f2-bfa4-5c901de28b65
|
Biuletyn |
545438-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu
|
Regon |
95108336600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gorajska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Frampol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23440
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
084 68 575 21,
|
Zamawiajacy fax |
084 68 575 21
|
Zamawiajacy email |
echmiel@interklasa.pl,
|
Adres strony url |
www.szsframpol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szsframpol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferta w formie pisemnej (przesyłka pocztowa)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY SAMORZĄDOWYM ZESPOLE SZKOLNYM WE FRAMPOLU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16. Zamawiający wyszczególnił dziewięć części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa, owoce i jaja 2) Różne produkty spożywcze 3) Mięso i produkty mięsne 4) Produkty mrożone i ryby 5) Pieczywo 6) Drób 7) Posiłki gotowe 8) Ziemniaki 9) Produkty mleczarskie 1. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d,2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 4 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. 4. Wykonawca zobowiązuje się: a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e. dostarczać produkty pierwszego gatunku, f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące), g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości, i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), j. dostarczać podany w tabeli asortyment w godzinach od 6:00 do godziny 7:00 lub w sytuacjach wyjątkowych w dniu realizacji (w odstępie czasowym podanym w formularzu ofertowym), w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych, k. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Data rozpoczecia |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta cenowa, która musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ uwzględniająca część lub całość zamówienia, 2. Kalkulacja asortymentowo-cenowa na odpowiednim załączniku 2a – 2i w zależności od tego czy Wykonawca składa ofertę na całość zadania, wybrane części czy na jedną część, 3. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, - załącznik Nr 4
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 2. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 października 2017 r., w dniach: 01.10.2017 r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2017-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i jaja
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mrożone i ryby
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Posiłki gotowe
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ziemniaki
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| |