Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek na potrzeby Urzędu Gminy w Dywitach.

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-13 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Dywitach
Miejscowość Dywity
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 490684 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251002, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wg potrzeb Zamawiającego) materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek na potrzeby Urzędu Gminy w Dywitach . Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych tylko fabrycznie nowych, wolnych od wad. Za materiały nowe uznaje się materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nieprefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Za nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów, kaset, tuszy). Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które w sposób ogólnie przyjęty w branży wykorzystywane są jako wzorzec odniesienia. Wymienione produkty oryginalne, tj. pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją ilościową oraz minimalnymi wymaganiami przedstawiono w punkcie 1.13 w tabeli na str.5-12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Dywitach
Ulica ul. Olsztyńska 32
Nr domu 32
Miejscowość Dywity
Kod Pocztowy 11-001
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5120160
Fax 089 5120124
Internet www.ugdywity.pl
E-mail ug@dywity.nowoczesnagmina.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
Wiedza Zamawiający wymaga aby Wykonawcy udokumentowali, iż: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (w latach 2010-2012), co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, obejmujące łącznie dostawy materiałów biurowych i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, na dowód czego załączą wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (2010-2012) dostaw o których mowa powyżej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Ocena według formuły spełnia- nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
Sytuacja a) Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 100.000,00 PLN, na dowód czego załączą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena według formuły spełnia- nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć: raport z testów wydajności spełniający normy: ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych lub równoważna, ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych lub równoważna, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności tonerów do drukarek atramentowych lub równoważna, lub inny dokument potwierdzający, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty mają parametry jakościowe i wydajnościowe nie gorsze niż produkt oryginalny producenta sprzętu - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) Zmniejszenia lub zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych. b) terminu obowiązywania umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.ugdywity.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego, pokój 32, bryła C budynku, tel. 89 524 70 40 wew. 237 , Teresa Kozicka.
Data składania wniosków 13/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, pokój 10- sekretariat, bryła A budynku.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)