Dostawa materiałów promocyjnych dla promocji projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-13 13:30:00
Instytucja Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 492880 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla promocji projektów: - Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy III-, i -Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych w Internecie II-, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 -Zatrudnienie i integracja społeczna-, Działanie 1.3 -Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej-, Poddziałanie 1.3.6.
2. W ramach realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca zrealizuje następujące zadania:
Zadanie 1: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu -Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy III-:
Nazwa: Ilość:
Torba papierowa z nadrukiem - 500
Kubek ceramiczny z łyżką - 500
Pendrive - 150
Długopis - 500
Opakowanie płyty CD - 500
Afisz -1200
Rollup - 25

Zadanie 2: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu -Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych
w Internecie II:

Nazwa: Ilość:
Torba papierowa z nadrukiem - 280
Pendrive -280
Czytnik kart - 140
Podstawka chłodząca pod laptopa - 140
Długopis - 280
Notatnik - 280
3. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Wykonawca zapewni na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy.
6. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego.
6.1. Logo Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz logo Unii Europejskiej (UE) musi być wykonane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r.; do pobrania z: http://www.crzl.gov.pl/images/Nowy_PK_PO_KL_i_Wytyczne/wytyczne_04_02.pdf
6.2. Znak firmowy, logo oraz logotyp Zamawiającego muszą być wykonane zgodnie z wzorami znaku firmowego oraz dokumentem pn. -Katalog identyfikacji wizualnej PFRON-, które zamieszczone
są na podmiotowej witrynie Zamawiającego pod adresem:
http://www.pfron.org.pl/portal/pl/346/1233/Logo_Funduszu.html
7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1. Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po 1 próbce każdego z oferowanych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, które zobowiązuje się zostawić u Zamawiającego do dnia podpisania protokołu odbioru,
7.2. Zamawiający dokona akceptacji próbek w dniu ich otrzymania,
7.3. W terminie, o którym mowa w pkt 7.2. Zamawiający przekaże Wykonawcy szablony oznaczeń dla każdego materiału promocyjnego stanowiącego przedmiot zamówienia wraz z plikami graficznymi służącymi do oznaczenia materiałów,
7.4. W terminie 2 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego próbek oraz przekazania szablonów oznakowania, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po 3 wersje projektów graficznych dla każdego materiału promocyjnego, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania projektów graficznych Wykonawcy, Zamawiający i Wykonawca dokonają, w trybie konsultacji, wyboru
i akceptacji projektów graficznych z uwzględnieniem ewentualnych poprawek bądź zmian przedstawionych przez Zamawiającego.
7.5. Wszystkie materiały promocyjne w poszczególnych etapach prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie odbierał i dostarczał na własny koszt i ryzyko.
8. Materiały promocyjne składające się na przedmiot zamówienia będą objęte 12 miesięczną gwarancją.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Ulica al. Jana Pawła II 13
Nr domu 13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-828
Województwo mazowieckie
Tel 022 5055494
Fax 022 5055275
Internet www.pfron.org.pl
E-mail wat@pfron.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Fundusz Celowy
Rodzaj zam inny Fundusz Celowy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 15
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Wiedza warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie materiałów promocyjnych lub reklamowych o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto każda z nich.
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 1 SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2. W zawartej umowie zmianie może ulec: a) termin wykonania przedmiotu umowy - w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy ani im zapobiec, może zostać wydłużony maksymalnie o 3 dni, b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, które przyznały środki na sfinansowanie umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.pfron.bip.org.pl
Adres uzyskania siwz Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13, pokój nr 802
Data składania wniosków 13/12/2012
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce siedziba Zamawiającego: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13 Kancelaria - pok. nr 2, parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W postępowaniu obowiązuje forma porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą faksu. Fakt otrzymania wszelkich informacji ww. drogą zostanie, na żądanie drugiej strony, niezwłocznie potwierdzony faksem zwrotnym. Zawsze, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy, dopuszczalna jest forma pisemna. Numer faksu Zamawiającego - 22 50 55 275. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania umowy. Wartość zabezpieczenia wyniesie 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, umowę regulującą ich współpracę; dokumentu wskazującego osoby uprawnione do podpisania umowy wraz z dokumentami uprawniającymi do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów, a w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - najpóźniej w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego na podpisanie umowy; najpóźniej przed zawarciem umowy, potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; najpóźniej przed zawarciem umowy kalkulację cenową materiałów promocyjnych będących przedmiotem zamówienia z podziałem na 2 zadania, sporządzonym zgodnie z ofertą Wykonawcy na podstawie Załącznika nr 1 do SIWZ. Finansowanie zamówienia odbywa się ramach projektów: - Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy III, i - Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do informacji i usług zamieszczonych w Internecie II, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3, Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.6. ,w 85% ze środków EFS oraz w 15% ze środków PFRON
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)