107/ZP17 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.

Data publikacji 2017-08-18
Data zakończenia 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573342-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ.

2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 feb159f1-7f5f-4edf-a5e1-2956c4642df5
Biuletyn 573342-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Regon 29540300000
Zamawiajacy adres ulica Pabianicka
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
Zamawiajacy fax 42 6895409
Zamawiajacy email przetargi@kopernik.lodz.pl
Adres strony url www.kopernik.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.kopernik.lodz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopernik.lodz.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi; i Kacelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu 107/ZP17 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer referencyjny 107/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: A\ FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. B\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. C\ Oświadczenie Wykonawcy dot. wyrobów medycznych – Załącznik nr 5 do SIWZ. D\ BEZPŁATNE PRÓBKI oferowanych produktów w ilości 3 szt (dotyczy pakietów nr 2, 3, 4, 5). Zamawiający zastrzega, że nie zwraca dostarczonych próbek. Złożone próbki będą służyć Zamawiającemu w celu dokonania oceny w kryterium JAKOŚĆ/FUNKCJONALNOŚĆ oraz w celu oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami siwz w tym warunków bezwzględnie wymaganych. Brak złożonych próbek w terminie składania ofert spowoduje przyznanie 0 pkt w kryterium JAKOŚĆ E\ Dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz aktami wykonawczymi do ustawy (dotyczy pakietów nr 2, 3, 4) w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r.: • Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; • Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; • dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn; • w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) • w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, • którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium – powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie). F\ uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawcę dotyczy sytuacja określona poniżej w Rozdziale XVII pkt. 16);
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, 2. O propozycji zmiany cen towarów, o której mowa w ust. 1 lit. a i b strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem towarów, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę. W przypadku wzrostu stawki podatku VAT, jeżeli realizacja umowy będzie nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą nowe, podwyższone stawki podatku VAT). 3. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych. 4. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy – za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b,
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis OOpatrunek do mocowania cewników centralnych sterylny z hydrożelem nasączony 2%-gluconianem chlorheksydyny. Pokryty folią poliuretanową ( przezroczystą ) wykończony obrzeżem wlókniny i wycięciem obejmującym cewnik. Klej akrylowy, drapaki włókninowe mocujące, rozm. 8,5cm x 11,5 cm okienko 5,5 cm x 6,3 cm ( ± 0,5 cm ) szt 3 000
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przylepiec wykonany z białej elastycznej włókniny z mikroporami zapewniający wysoką przepuszczalność. Pokryty klejem akrylowym z oddzielającą warstwą papierową rozm. 15 cm x 10 m op 30
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis 1 Wchłanialny hemostatyk wykonany z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Tkanina dziana lub tkana. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 5cm x 7 cm. szt 250 2 Wchłanialny hemostatyk wykonany z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 5cm x 35 cm. szt 10 3 Materiał hemostatyczny z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego. Wyprodukowany z bawełny. Tkanina dziana wysokiej gęstości. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmiar: 2,5cm x 9 cm. szt 30 4 Materiał hemostatyczny z utlenionej celulozy, w 100% pochodzenia roślinnego, wyprodukowany z bawełny. Struktura włókienkowa, nietkana. Materiał złożony z bardzo cienkich warstw, z możliwością separowania na 6-7 warstw. Właściwości bakteriobójcze materiału hamujące wzrost i namnażanie się organizmów gram dodatnich i gram ujemnych w tym bakterii tlenowych i beztlenowych. Czas hemostazy: 3-4 min. Czas wchłaniania: 7 - 14 dni. Rozmar: 2,5cm x 5 cm. szt 30
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Żelatynowa gąbka hemostatyczna wchłanialna do miejscowego tamowania krwawień. Gąbka po zastosowaniu nie zwiększa swojej objętości, gąbka elastyczna i nie ulega kruszenia w trakcie implantacji. Rozmiar: 8,0 cm x 5 cm x 1 cm a 1 szt. BEZPIECZNE OPAKOWANIE POZWALAJĄCE NA SZYBKIE I SPRAWNE WYJĘCIE HEMOSTATYKU Z OPAKOWANIA POZWALAJĄCE JEDNOCZEŚNIE ZACHOWAĆ JEGO JAŁOWOŚĆ). szt 700
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet kompresów jałowych gazowych z elementem kontrastującym ( 17n. 12w) 10 cm x 10 cm; 2x10szt. Kompresy mają być powiązane nitką po 10 szt. Lub 20 szt, niepylące. Na opakowaniu jednostkowym min.2 etykiety samoprzylepne (o wym. max. 3 cm x 4 cm) zawierające: kod produktu, nr serii, datę ważności. szt 6 000
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)