GuidZP400 |
d8a4f9fb-9830-4827-b51b-963240b0e861
|
Biuletyn |
573090-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
|
Regon |
81014446200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-383
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 256 100
|
Zamawiajacy fax |
914 256 103
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wup.pl
|
Adres strony url |
www.wup.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojwódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, ok. 006 (Kancelaria Urzędu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu akumulatorów zamiennych do APC SmartUPS SUA3000RMI2U, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem, aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na części
|
Numer referencyjny |
WUP.XVA.322.119.ABar.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Dla części I: dostawa kompletu nowych akumulatorów zamiennych do UPS APC SmartUPS SUA3000RMI2U posiadanego przez Zamawiającego, wraz z odbiorem oraz utylizacją starych akumulatorów.
Dla części II: Komputer z oprogramowaniem biurowym.
Dla części III: Drukarka etykiet.
Dla części IV: Aktualizacja oprogramowania Team Viewer.
|
Cpv glowny przedmiot |
31422000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1) Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- Część I: w terminie do 31 dni od dnia zawarcia umowy;
- Część II i IV: w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
- Część III: w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy.
W przypadku Części I i IV dokładny termin realizacji, jako kryterium wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca wskaże w formularzu oferty cenowej dla danej części.
2) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości:
Dla Części I – 700,00 zł brutto
Dla Części II - 6 500,00 zł brutto
Dla Części III - 700,00 zł brutto
Dla Części IV - 4 000,00 zł brutto.
|
Okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych
na dzień złożenia oświadczeń i/ lub dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski.Dokumenty o których mowa pkt 4 ppkt 2) i 3) rozdziału VI SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) niniejszego rozdziału, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 2) i 3) – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) i braku podstaw do wykluczenia (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie okreśłił warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert,
o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazany w zakresie Części II - III, § 7 umowy Formularz nr 8 do SIWZ.
§ 7.
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym poniżej w ust. 3.
3. Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany modelu/asortymentu lub jego elementu, w przypadku braku dostępności- potwierdzone oświadczeniem producenta. Zaoferowany nowy model/asortyment lub jego element, nie może być o parametrach gorszych niż wskazany przez Wykonawcę oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
4. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, wymagających wprowadzania aneksu do umowy, informacje zawarte w § 2 ust. 2.
|
IV 4 4 data |
2017-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31422000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
31
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zasady oceny ofert dla Części I:
1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt.
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
najniższa cena oferowana brutto
C = ------------------------------------------------- x 60 pkt.
cena oferty badanej brutto
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt.
W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi.
2. Kryterium nr 2: Termin realizacji przedmiotu umowy – waga – 40% - 40 punktów
Oferta w ramach ww. kryterium dla danej części zamówienia otrzyma maksymalnie 40 pkt. Oferty otrzymają punkty według następującej skali punktowej:
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 14 dni* od dnia zawarcia umowy - 40 %
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 15 do 19 dni* od dnia zawarcia umowy - 30%
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 20 do 23 dni* od dnia zawarcia umowy - 20%
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 24 do 27 dni* od dnia zawarcia umowy - 10%
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 28 do 31 dni* od dnia zawarcia umowy - 0 %.
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej i zaoferowanego terminu wykonania. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.
* Najdłuższy czas wykonania przedmiotu zamówienia, jaki Zamawiający dopuszcza, to 31 dni.
Dla określenia terminu wykonania należy posługiwać się wyłącznie liczbami naturalnymi od wartości 1 do 31.
W sytuacji gdy Wykonawca nie określi czasu wykonania, Zamawiający przyjmie maksymalny czas wykonania tj. 31 dni i przyzna 0,00 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kompletu nowych akumulatorów zamiennych do UPS APC SmartUPS SUA3000RMI2U posiadanego przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zasady oceny ofert dla Części II:
1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt.
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
najniższa cena oferowana brutto
C = ------------------------------------------------- x 60 pkt.
cena oferty badanej brutto
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt.
W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi.
2. Kryterium nr 2: Termin gwarancji i rękojmi za wady – waga – 40% - 40 punktów
Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie:
a) Termin gwarancji i rękojmi*: do 24 mc-y- 0 pkt.
b) Termin gwarancji i rękojmi*: od 25 mc-y do 36 mc-y- 10 pkt.
c) Termin gwarancji i rękojmi*: od 37 mc-y do 48 mc-y- 20 pkt.
d) Termin gwarancji i rękojmi*: od 49 mc-y do 60 mc-y- 30 pkt.
e) Termin gwarancji i rękojmi*: od 61 mc-y do 72 mc-y- 40 pkt.
* Podając termin realizacji przedmiotu umowy należy posługiwać się liczbowo pełnymi miesiącami, bez wartości ułamkowych np.: 24, 26, 47 itp. Termin gwarancji i rękojmi nie może być dłuższy niż 72 mc-e.
W przypadku nie wpisania żadnej wartości w Formularzu nr 2 i 3 pkt 6, Zamawiający uzna,
że Wykonawca udzieli minimalnego terminu gwarancji i rękojmi tj. 24 mc-e liczone od dnia dostarczenia przedmiotu umowy i przyzna 0,00 punktów.
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 2 i/ lub 3 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy dla Części II i/ lub III. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputera z oprogramowaniem biurowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zasady oceny ofert dla Części III:
1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt.
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
najniższa cena oferowana brutto
C = ------------------------------------------------- x 60 pkt.
cena oferty badanej brutto
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt.
W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi.
2. Kryterium nr 2: Termin gwarancji i rękojmi za wady – waga – 40% - 40 punktów
Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie:
a) Termin gwarancji i rękojmi*: do 24 mc-y- 0 pkt.
b) Termin gwarancji i rękojmi*: od 25 mc-y do 36 mc-y- 10 pkt.
c) Termin gwarancji i rękojmi*: od 37 mc-y do 48 mc-y- 20 pkt.
d) Termin gwarancji i rękojmi*: od 49 mc-y do 60 mc-y- 30 pkt.
e) Termin gwarancji i rękojmi*: od 61 mc-y do 72 mc-y- 40 pkt.
* Podając termin realizacji przedmiotu umowy należy posługiwać się liczbowo pełnymi miesiącami, bez wartości ułamkowych np.: 24, 26, 47 itp. Termin gwarancji i rękojmi nie może być dłuższy niż 72 mc-e.
W przypadku nie wpisania żadnej wartości w Formularzu nr 2 i 3 pkt 6, Zamawiający uzna,
że Wykonawca udzieli minimalnego terminu gwarancji i rękojmi tj. 24 mc-e liczone od dnia dostarczenia przedmiotu umowy i przyzna 0,00 punktów.
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 2 i/ lub 3 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy dla Części II i/ lub III. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drukarki etykiet.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zasady oceny ofert dla Części IV:
1. Kryterium nr I - Cena – 60 % - max. 60 pkt.
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto dla danej części otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
najniższa cena oferowana brutto
C = ------------------------------------------------- x 60 pkt.
cena oferty badanej brutto
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza oferty cenowej. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt.
W wyniku przeprowadzonych działań matematycznych, w ww. kryterium, punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodne z zasadami matematycznymi.
2. Kryterium nr 2: Termin realizacji przedmiotu umowy – waga – 40% - 40 punktów
Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie:
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 3 dni* od dnia zawarcia umowy - 40 %
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 5 dni* od dnia zawarcia umowy - 30%
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 7 dni* od dnia zawarcia umowy - 20%
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 10 dni* od dnia zawarcia umowy - 10%
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 14 dni* od dnia zawarcia umowy- 0 %
* Podając termin realizacji przedmiotu umowy należy posługiwać się liczbowo pełnymi dniami, bez wartości ułamkowych np.: 7, 10, 13. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni.
W przypadku nie wpisania żadnej wartości w Formularzu nr 4 pkt 2, Zamawiający uzna,
że Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie maksymalnym tj. 14 dni od dnia zawarcia umowy i przyzna 0,00 punktów.
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 4
i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy dla Części IV. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.
|
Zalacznik krotki opis |
Aktualizacja oprogramowania Team Viewer.
|
| |