Dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2017-08-21
Data zakończenia 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574612-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów biurowych na okres 36 miesięcy,
z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed41d542-d587-4d1d-899e-5661f1151ecf
Biuletyn 574612-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 582 011
Zamawiajacy fax 126 581 081
Zamawiajacy email usd_zp@inetria.pl
Adres strony url bip.usdk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.usdk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2H-06b – Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny EZP-271-2-96/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów biurowych na okres 36 miesięcy, z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 195000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i 4a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie powyżej składa każdy wykonawca. 3. W przypadku powołania się na zasoby podmiotu trzeciego, wykonawca składa oświadczenie dotyczące tego podmiotu. 4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia składa – na żądanie zamawiającego – oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 dotyczące podwykonawców.
Inne dokumenty niewymienione 6. W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, chyba że złożenie oświadczenia w okolicznościach konkretnego przypadku stało się bezprzedmiotowe (do upływu wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta). Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 5 ppkt 1 niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy dotyczących: 1) wynagrodzenia, w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia, ustalanego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2015, poz. 2008 ze zm.); c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmianie uległa wysokość składek na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne; d) zmiany przepisów celno-podatkowych; e) udokumentowanych zmian cen producenta; f) zmiany średniego kursu euro, powyżej/poniżej 3 % w stosunku do kursu ogłoszonego przez NBP w dniu zawarcia umowy. 2) przedmiotu umowy – w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych parametrach. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego i przedstawić mu nowy towar do testowania i akceptacji, przy zachowaniu ceny jednostkowej w ofercie; 3) terminu realizacji umowy – w przypadku niewyczerpania asortymentu objętego umową, strony mogą przedłużyć okres obowiązywania umowy przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie;
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki 1) Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Niezmienność cen w czasie trwania umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)