GuidZP400 |
3c8489ae-a6a7-4d62-886c-7c96246242bd
|
Biuletyn |
574579-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
|
Regon |
00030643700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(018) 44388-77; 443-66-35
|
Zamawiajacy fax |
(018) 4438540; 443-86-01
|
Zamawiajacy email |
sns@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego zespół ds zamówień publicznych ul. Młyńska 5, 33-300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pulsoksymetru oraz czujnika wielorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
DA.271-52/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie
Zadanie nr 1 – Dostawa pulsoksymetru oraz czujnika wielorazowego użytku CPV 33100000-1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
•dostawę i montaż sprzętu fabrycznie nowego,
•przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego,
•gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące,
•dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.
2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi:
•być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub
•posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych.
3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni.
4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5
5.Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 2 tygodni od dnia zawrcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
3671,29
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
•Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ;
•Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktu, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia ( pozycja z numerem katalogowym).
•Deklaracja producenta na zgodność z normą i dyrektywą o wyrobach medycznych MDD 93/42/EEC.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 8 Projekt umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|