GuidZP400 |
9b8a3d45-d52b-466d-9f7a-69cf78e57e71
|
Biuletyn |
574443-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zespół Szkół w Kozłowie
|
Regon |
36212491900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kozłów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
303
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kozłów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32241
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 230 84 08; 696 064 496
|
Zamawiajacy fax |
41 38 41 010
|
Zamawiajacy email |
w.podsiadlo@kozlow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt Szkoła z e(ko)szansą – program rozwoju szkół Gminy Kozłów, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.malopolska.pl/gzskozlow/Article/id,286208.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.malopolska.pl/gzskozlow/Article/id,286208.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy przesłać za pomocą poczty, kuriera, posłańca, bądź zlożyć osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Kozłowie, Kozłów 60, 32-241 Kozłów, Pokój nr 1. Parter (Księgowość Gminnego Zespołu Szkół)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych tworzonych w ramach projektu Szkoła z (e)-ko szansą- program rozwoju szkół Gminy Kozłów
|
Numer referencyjny |
GZSz – 271/4/8/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych tworzonych w ramach projektu Szkoła z (e)-ko szansą- program rozwoju szkół Gminy Kozłów. Zamówienie składa się z trzech części: 1) CZĘŚĆ I Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej i matematycznej – szkoła podstawowa.
Zakres części I zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) CZĘŚĆ II Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej, chemicznej, geograficznej, fizycznej i matematycznej – gimnazjum
Zakres części II zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ.
3) CZĘŚĆ III Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych
Zakres części III zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ.
4) Pomoce dydaktyczne dostarczane zarówno w ramach I jak i II części zamówienia oraz wyposażenie pracowni dydaktycznych dostarczone w ramach części III mają być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich.
5) Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków i dołączonych do niej załącznikach pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych.
6) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Wszystkie części zamówienia winny być zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Kalkulację elementów składowych oferty – Formularz wyceny (należy załączyć do formularza oferty)
2) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (należy złożyć wraz z ofertą).
3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych
warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania zamówienia,
b) w razie zmiany np. typu, marki artykułów papierniczych i biurowych w przypadku
wycofania zaproponowanych w ofercie artykułów z produkcji lub rynku pod
warunkiem, że będą to artykuły, które spełniają warunki techniczne, funkcjonalne
określone w SIWZ lub lepsze i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty;
2) inne:
a) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących
przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych
umową, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy
zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku
Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np.
zmiana NIP, REGON),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między
stronami.
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej i matematycznej – szkoła podstawowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres części I zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej, chemicznej, geograficznej, fizycznej i matematycznej – gimnazjum
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres części II zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres części III zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |