Dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP .

Data publikacji 2017-08-21
Data zakończenia 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574466-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302132007, 302313103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP: dla zadania nr 1 fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, dla zadania nr 2 i 3 dopuszcza się sprzęt używany.
Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa tabletu dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki – 1 sztuka, Zadanie nr 2: Dostawa jednostki centralnej komputera – 1 sztuka, Zadanie nr 3: Dostawa monitorów – 7 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1611302d-a78a-4ac0-bebc-e5c1e1f7a616
Biuletyn 574466-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 000001689
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz (budynek RCI, pokój B3)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP .
Numer referencyjny AZZP.243.66.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych UTP: dla zadania nr 1 fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, dla zadania nr 2 i 3 dopuszcza się sprzęt używany. Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa tabletu dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki – 1 sztuka, Zadanie nr 2: Dostawa jednostki centralnej komputera – 1 sztuka, Zadanie nr 3: Dostawa monitorów – 7 sztuk
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny w języku polskim wraz z nazwą producenta i typem modelu zaoferowanego Sprzętu, wyniki (wraz z wydrukami ze strony internetowej) testu PassMark CPU Mark procesora (dla zadań nr 1 i 2), w celu potwierdzenia, że oferowany Sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2)pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 3)dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 4)dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (podmiotom trzecim, które będą brały udział w realizacji zamówienia); 5)WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu terytorialnego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) KONSORCJUM. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu powinien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia powinien złożyć każdy z Wykonawców
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT; b. zmiana podwykonawcy; c. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy; d. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: • przerw w trakcie prac instalacyjnych i montażowych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego; • zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia; e. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; f. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6.
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa tabletu dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednego) tabletu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa jednostki centralnej komputera – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 /jednej/ jednostki centralnej komputera stacjonarnego PC (dopuszcza się sprzęt używany).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów – 7 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 monitorów LCD (dopuszcza się urządzenia używane)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)