GuidZP400 |
6cc8096c-4397-4d0c-ab0d-651149f629a7
|
Biuletyn |
575231-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
|
Regon |
000304349
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bochnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146153233
|
Zamawiajacy fax |
+486153234
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
|
Adres strony url |
http://szpital-bochnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
jak w punkcie I.1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (III)
|
Numer referencyjny |
DZ-271-1-33/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-28/2017, DZ-271-1-33/2017
II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet 1 – Nabiał
Pakiet 2 - Masło
Pakiet 3 – Artykuły spożywcze
Pakiet 4 - Woda mineralna
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia.
II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka Szpitalna).
II.9.3) Warunki płatności: termin płatności - minimum 30 dni maksimum 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
II.9.4) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.5) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) lub zmniejszenia -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%) wartości Umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych danego Towaru, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem sprzętu. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp,.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy z mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych Umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny oraz nie wymaga sporządzenia aneksu.
4. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jogurt naturalny o zawartości tłuszczu 0-1% szt. pojemnik 150 g 3 600
2. Jogurt owocowy o zawartości tłuszczu 1 – 4% szt. pojemnik 125 g 1 600
3. Mleko świeże pasteryzowane 2% litr 1 litr (1000ml) 16 600
4. Ser biały półtłusty w pergaminie kg opakowanie 1 kg (1000g) 40
5. Ser biały półtłusty mielony kg opakowanie 1 kg (1000g) 1 300
6. Ser miękki solankowy półtłusty kg opakowanie 1 kg (1000g) 40
7. Ser topiony bez dodatków szt. opakowanie 100 g 1 700
8. Ser żółty półtłusty, twardy podpuszczkowy typu gouda, krojony, pakowany hermetycznie kg opakowanie 1 kg (1000g) 230
9. Śmietana 18% litr 1 litr (1000ml) 900
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Masło
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Masło extra min. 82% tłuszczu szt. kostka 200 g 5 300
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Budyń bez cukru kg 1 kg (1000g) 33
2. Chrupki kukurydziane bez dodatków op. 70 g 127
3. Chrzan tarty op. 290 g 90
4. Cukier kg 1 kg (1000g) 1470
5. Cukier puder op. 400 g 6
6. Cynamon op. 20 g 90
7. Drożdże op. 100 g 70
8. Dżem op. 280 g 1280
9. Majonez op. 500 g 87
10. Groszek konserwowy op. 400 g 230
11. Herbata czarna w torebkach, ekspertowa op. 150 g 275
12. Kakao op. 100 g 73
13. Kasza jęczmienna mazurska kg 1 kg (1000g) 690
14. Kasza kukurydziana kg 1 kg (1000g) 250
15. Kasza manna kg 1 kg (1000g) 500
16. Kawa zbożowa op. 500 g 60
17. Ketchup op. 500 g 64
18. Kisiel bez cukru kg 1 kg (1000g) 38
19. Kminek op. 20 g 64
20. Koncentrat pomidorowy litr 1 litr (1000ml) 310
21. Kukurydza konserwowa op. 400 g 350
22. Kwasek cytrynowy op. 50 g 175
23. Liście laurowe op. 50 g 2
24. Majeranek op. 10 g 70
25. Makaron - nitka, łazanka, świdry kg 1 kg (1000g) 620
26. Mąka pszenna typ. 500 kg 1 kg (1000g) 1250
27. Mąka ziemniaczana kg 1 kg (1000g) 30
28. Miód naturalny op. 400 g 55
29. Musztarda litr 1 litr (1000ml) 2
30. Ocet litr 1 litr (1000ml) 42
31. Ogórek konserwowy litr 1 litr (1000ml) 155
32. Olej roślinny litr 1 litr (1000ml) 840
33. Papryka mielona słodka op. 20 g 80
34. Pieprz czarny mielony op. 20 g 210
35. Płatki owsiane kg 1 kg (1000g) 560
36. Proszek do ciast op. 40 g 10
37. Przyprawa sypka kg 1 kg (1000g) 100
38. Przyprawa w płynie litr 1 litr (1000ml) 310
39. Ryż kg 1 kg (1000g) 570
40. Sól kg 1 kg (1000g) 660
41. Sucharki op. 290 g 590
42. Placek z mąki pszennej -Tortilla 30 cm op. 80 g 10
43. Ziele angielskie op. 15 g 44
44. Oregano op. 20 g 70
45. Żurek w torebkach op. 50 g 150
46. Zioła prowansalskie op. 50g 30
47. Papryka mielona ostra op. 50g 24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Woda mineralna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Woda mineralna, nienasycona CO2, opakowanie PET -1,5 L szt. 1 400
2. Woda mineralna, średnionasycona CO2, opakowanie PET -1,5 L szt. 1 800
3. Woda mineralna, wysokonasycona CO2, opakowanie PET -1,5 L szt. 1 800
4. Woda mineralna, średnionasycona CO2, opakowanie PET - 0,5l; szt. 500
|
| |