Dostawa zestawów do analiz walidacyjnych opracowanych metod.

Data publikacji 2017-08-22
Data zakończenia 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575300-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do analiz walidacyjnych opracowanych metod. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.8 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.
2. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy liczone od daty dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie
z obowiązującym w tym zakresie prawem.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów
i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
5. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta

Dodatkowe informacje

GuidZP400 641dcaa7-fd59-464c-bbf3-8d0adf87be64
Biuletyn 575300-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Regon 97789300000
Zamawiajacy adres ulica ul. H. Kamieńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 254 375
Zamawiajacy fax 713 270 425
Zamawiajacy email zp@wssk.wroc.pl
Adres strony url http://www.wssk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu: „Innowacyjne nanonośniki cytostatyków w technologii Sonosome™ do lokalnego uwalniania z wykorzystaniem zogniskowanych ultradźwięków (HIFU)” Działania 4.1 ,,Badania naukowe i prace rozwojowe” Nr umowy POIR.04.01.04-00-0050/15 z dnia 02.08.2016 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wssk.wroc.pl/ przetargi/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wssk.wroc.pl/ przetargi/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty - pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych 51-124 Wrocław, ul. Kamieńskiego 73A budynek nr 10
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów do analiz walidacyjnych opracowanych metod.
Numer referencyjny Szp/FZ – 5/HIFU/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do analiz walidacyjnych opracowanych metod. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.8 stanowiące załączniki do formularza ofertowego. 2. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy liczone od daty dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 5. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp Wykonawca na wezwanie składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) uPzp Wykonawca na wezwanie składa opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, 2) obniżenia przez Wykonawcę ceny asortymentu będącego przedmiotem umowy, 3) zmiany parametrów asortymentu określonego w pakiecie, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach techniczno - użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny ofertowej, 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w ust 1 pkt 1) niniejszego paragrafu Wykonawca do ceny netto doliczy wysokość stawki podatku VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków: 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, 2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
IV 6 1 srodki ochrony 1. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 2. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do specjalistycznych analiz techniką wysokozogniskowanych ultradźwięków
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do określenia etapu endocytozy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do walidacji metod pozwalających na określenie jakości endocytozy preparatów SonosomeTM
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do walidacji metody oznaczania DNA plazmidowego oraz białek w nośnikach lipidowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do walidacji metod oznaczania efektu toksycznego wysokozogniskowanych ultradźwięków na hodowle tkankowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do walidacji oceny jakościowej i ilościowej białek endocytotycznych z wykorzystaniem technik biologii molekularnej
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do walidacji oceny ilościowej białek endocytotycznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do walidacji metody oznaczania poziomu ekspresji białek endocytotycznych
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)