Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej – Zadania

Data publikacji 2017-08-22
Data zakończenia 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575257-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.
2. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 2 Zadaniach:
Zadanie nr 1:
1. Długopis – touchpen – 150 sztuk
2. Torba bawełniana z długimi uszami – 150 sztuk
3. Kubek – 120 sztuk
4. Teczka konferencyjna – 110 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – OPZ dla Zadania nr 1
Zadanie nr 2:
Smycz – 150 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – OPZ dla Zadania nr 2
3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Dział Studencki, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego, Wrocław, budynek H-14, pok. 1.07
4. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany przez Zamawiającego adres na terenie miasta Wrocławia materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym wedle wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektów graficznych, a Wykonawca do dostarczenia Zamawiającemu próbnego egzemplarza (prototypu) do każdego materiału promocyjnego celem akceptacji przez Zamawiającego przed produkcją seryjną i jego dostawą pod wskazany adres.
Dostarczane materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Materiały promocyjne nie mogą mieć przebarwień, pęknięć, zarysowań, dziur oraz innych uszkodzeń. Poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane. Zestawy muszą być kompletne i zawierać wszystkie wymienione elementy składające się na całość.
Zdjęcia poglądowe, o których mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ wskazują na spełnienie parametrów opisanych w załącznikach i stanowią wzór rozwiązania – odniesienie do wyglądu danego artykułu.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. PRAWO OPCJI:
6.1. Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia w ramach dodatkowego zamówienia o asortyment wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia wg cen netto określonych w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę w przypadku:
a) niewyczerpania całości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, zarezerwowanej w swoim budżecie, w stosunku do ceny oferty najkorzystniejszej.
b) w przypadku uzyskania dodatkowego dofinansowania.
6.2. Wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy w ramach prawa opcji zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych elementów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego Zamówienia, wykraczającego poza zamówienie podstawowe.
6.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w § 8 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
6.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy.
7. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 18.09.2017 r.
8. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 958b3179-d6c2-49c5-bebb-34db3105f593
Biuletyn 575257-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław bud. A-5 pok. 409 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej – Zadania
Numer referencyjny ZP/BZP/137/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. 2. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 2 Zadaniach: Zadanie nr 1: 1. Długopis – touchpen – 150 sztuk 2. Torba bawełniana z długimi uszami – 150 sztuk 3. Kubek – 120 sztuk 4. Teczka konferencyjna – 110 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – OPZ dla Zadania nr 1 Zadanie nr 2: Smycz – 150 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – OPZ dla Zadania nr 2 3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Dział Studencki, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego, Wrocław, budynek H-14, pok. 1.07 4. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany przez Zamawiającego adres na terenie miasta Wrocławia materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym wedle wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektów graficznych, a Wykonawca do dostarczenia Zamawiającemu próbnego egzemplarza (prototypu) do każdego materiału promocyjnego celem akceptacji przez Zamawiającego przed produkcją seryjną i jego dostawą pod wskazany adres. Dostarczane materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Materiały promocyjne nie mogą mieć przebarwień, pęknięć, zarysowań, dziur oraz innych uszkodzeń. Poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane. Zestawy muszą być kompletne i zawierać wszystkie wymienione elementy składające się na całość. Zdjęcia poglądowe, o których mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ wskazują na spełnienie parametrów opisanych w załącznikach i stanowią wzór rozwiązania – odniesienie do wyglądu danego artykułu. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. PRAWO OPCJI: 6.1. Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia w ramach dodatkowego zamówienia o asortyment wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia wg cen netto określonych w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę w przypadku: a) niewyczerpania całości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, zarezerwowanej w swoim budżecie, w stosunku do ceny oferty najkorzystniejszej. b) w przypadku uzyskania dodatkowego dofinansowania. 6.2. Wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy w ramach prawa opcji zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych elementów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego Zamówienia, wykraczającego poza zamówienie podstawowe. 6.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w § 8 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 18.09.2017 r. 8. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-18T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych) 2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi się składać z: 1. oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; 2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: 1. Długopis – touchpen – 150 sztuk 2. Torba bawełniana z długimi uszami – 150 sztuk 3. Kubek – 120 sztuk 4. Teczka konferencyjna – 110 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – OPZ dla Zadania nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: Smycz – 150 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – OPZ dla Zadania nr 2
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)