GuidZP400 |
7a50ecba-9d24-4dd0-a73d-7dd00ee15477
|
Biuletyn |
575133-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
15139906000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 510 514
|
Zamawiajacy fax |
343 510 511
|
Zamawiajacy email |
wor@lubliniec.starostwo.gov.pl
|
Adres strony url |
www.lubliniec.starostwo.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
|
Numer referencyjny |
WOR.272.7.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów
w obrębie Lubecko w Gminie Kochanowice – zgodnie z warunkami technicznymi, stanowiącymi załącznik
nr 2 do SIWZ.
2.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem przez Wykonawcę naw firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30221000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz wykażą spełnienie następujących warunków dotyczących:
1)Zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają kadrę techniczną, tzn.:
A.co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia
w zakresie określonym w art. 43 pkt 1, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami),
B.co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia
w zakresie określonym w art. 43 pkt 2, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami),
C.co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada kwalifikacje
w zakresie obsługi programu Geo-Info lub oprogramowania równoważnego.
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował/realizuje
co najmniej jedną usługę geodezyjną dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków
w zakresie zakładania ewidencji budynków i lokali, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto oraz posiadają dowody określające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca
lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1)Wykaz osób (załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Z wykazu ma wynikać, że:
a)co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami),
b)co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 2, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne
(tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami),
c)co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada kwalifikacje w zakresie obsługi programu Geo-Info lub oprogramowania równoważnego.
(W przypadku oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz)
2)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
3)Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 8 do SIWZ), z którego wynika, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował/zrealizuje co najmniej jedną usługę geodezyjną dotyczącą modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zakładania ewidencji budynków i lokali, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto. W przypadku umowy będącej w trakcie realizacji, usługa musi być świadczona minimum przez 6 miesięcy.
(W przypadku oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz)
4)Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się:
1)dokumenty składane przez wszystkich wykonawców:
a)formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
b)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
d)jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ;
e)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2) Pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych na podstawie art. 22a Pzp a opisanych w niniejszej SIWZ, będzie dysponował niezbędnymi zasobami stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2)sposób wykorzystania innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, we Wzorze Umowy stanowiącym zał. nr 10 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|