Modernizacja ewidencji gruntów i budynków

Data publikacji 2017-08-22
Data zakończenia 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Cyfrowe mapy katastralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575133-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów
w obrębie Lubecko w Gminie Kochanowice – zgodnie z warunkami technicznymi, stanowiącymi załącznik
nr 2 do SIWZ.
2.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem przez Wykonawcę naw firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a50ecba-9d24-4dd0-a73d-7dd00ee15477
Biuletyn 575133-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 15139906000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 510 514
Zamawiajacy fax 343 510 511
Zamawiajacy email wor@lubliniec.starostwo.gov.pl
Adres strony url www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
Numer referencyjny WOR.272.7.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów w obrębie Lubecko w Gminie Kochanowice – zgodnie z warunkami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem przez Wykonawcę naw firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30221000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz wykażą spełnienie następujących warunków dotyczących: 1)Zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają kadrę techniczną, tzn.: A.co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami), B.co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 2, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami), C.co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada kwalifikacje w zakresie obsługi programu Geo-Info lub oprogramowania równoważnego. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował/realizuje co najmniej jedną usługę geodezyjną dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zakładania ewidencji budynków i lokali, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto oraz posiadają dowody określające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykaz osób (załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu ma wynikać, że: a)co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami), b)co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 2, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 1629 z późniejszymi zmianami), c)co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada kwalifikacje w zakresie obsługi programu Geo-Info lub oprogramowania równoważnego. (W przypadku oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz) 2)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3)Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 8 do SIWZ), z którego wynika, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował/zrealizuje co najmniej jedną usługę geodezyjną dotyczącą modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zakładania ewidencji budynków i lokali, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto. W przypadku umowy będącej w trakcie realizacji, usługa musi być świadczona minimum przez 6 miesięcy. (W przypadku oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz) 4)Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się: 1)dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a)formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; d)jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ; e)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych na podstawie art. 22a Pzp a opisanych w niniejszej SIWZ, będzie dysponował niezbędnymi zasobami stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, we Wzorze Umowy stanowiącym zał. nr 10 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wykonania zadania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)