Przeprowadzenie doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w ramach programu BRIDGE ALFA oraz pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych

Data publikacji 2017-08-24
Data zakończenia 2017-09-01 00:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562696-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest:
Część I – świadczenie kompleksowego doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w zakresie prowadzonej przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju współpracy z podmiotami będącymi Beneficjentami oraz Grantobiorcami w programie Bridge Alfa. Zakres kompleksowego doradztwa, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności:
a) sporządzanie analiz i opinii, udzielania konsultacji w zakresie zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania, w sprawach związanych z funkcjonowaniem programu BRIdge Alfa, w tym w szczególności podejmowanych przez Zamawiającego czynności względem Beneficjentów oraz Grantobiorców w programie Bridge Alfa;
b) opracowywanie, współpraca przy opracowywaniu i opiniowanie innych dokumentów, w tym także dokumentów sporządzonych w języku angielskim, związanych z realizacją zadań przez Zamawiającego w zakresie prowadzonej współpracy z podmiotami będącymi Beneficjentami oraz Grantobiorcami w programie Bridge Alfa.
Wykonawca musi zagwarantować, dyspozycyjność kluczowego personelu, tj. jednej osoby, o której mowa w pkt 5.2.2. SIWZ, poprzez gotowość do osobistego świadczenia przez tę osobę usług w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu przez Zamawiającego wskazanym w wymiarze min 12 godzin tygodniowo, przez co najmniej dwa dni w tygodniu.

Część II – świadczenie doradztwa w zakresie nadzoru prawno-inwestycyjnego dotyczącego Komitetów Inwestycyjnych (pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych). Zakres doradztwa, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności:
a) opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu i opiniowanie uchwał, decyzji i innych rozstrzygnięć podejmowanych przez Komitety Inwestycyjne;
b) udział w posiedzeniach Komitetów Inwestycyjnych;
c) zapewnienie przestrzegania przez Komitety Inwestycyjne zasad proceduralnych w całym procesie podejmowania przez nie uchwał, decyzji i innych rozstrzygnięć (m.in. kontrolę kworum, obliczania głosów i ustalania wyników głosowania);
d) wsparcie Komitetów Inwestycyjnych w procedurze podejmowania Kluczowych Decyzji oraz Decyzji Inwestycyjnych, w tym określanie warunków inwestycji i wsparcie dla spółek portfelowych.
Wykonawca musi zagwarantować, dyspozycyjność kluczowego personelu, tj. jednej osoby, o której mowa w pkt 5.2.4. SIWZ, poprzez gotowość do osobistego świadczenia przez tę osobę usług w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu przez Zamawiającego wskazanym w wymiarze min 12 godzin tygodniowo, przez co najmniej dwa dni w tygodniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df9322d4-0219-47db-9d8a-062e956e57d8
Biuletyn 562696-N-2017
Zamawiajacy nazwa Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Regon 14103240400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowogrodzka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00695
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (+48 22) 39 07 401,
Zamawiajacy fax (+48 22) 20 13 408
Zamawiajacy email przetargi@ncbir.gov.pl,
Adres strony url http://www.ncbr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektów Pomocy Technicznej POIR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektów Pomocy Technicznej POIR
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ncbr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii, pokój nr 204 piętro 2. Termin składania ofert upływa dnia 01.09.2017 r. o godz. 13.00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowogrodzka 47a 00 - 695, Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Przeprowadzenie doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w ramach programu BRIDGE ALFA oraz pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych
Numer referencyjny 19/17/PN
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest: Część I – świadczenie kompleksowego doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w zakresie prowadzonej przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju współpracy z podmiotami będącymi Beneficjentami oraz Grantobiorcami w programie Bridge Alfa. Zakres kompleksowego doradztwa, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności: a) sporządzanie analiz i opinii, udzielania konsultacji w zakresie zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania, w sprawach związanych z funkcjonowaniem programu BRIdge Alfa, w tym w szczególności podejmowanych przez Zamawiającego czynności względem Beneficjentów oraz Grantobiorców w programie Bridge Alfa; b) opracowywanie, współpraca przy opracowywaniu i opiniowanie innych dokumentów, w tym także dokumentów sporządzonych w języku angielskim, związanych z realizacją zadań przez Zamawiającego w zakresie prowadzonej współpracy z podmiotami będącymi Beneficjentami oraz Grantobiorcami w programie Bridge Alfa. Wykonawca musi zagwarantować, dyspozycyjność kluczowego personelu, tj. jednej osoby, o której mowa w pkt 5.2.2. SIWZ, poprzez gotowość do osobistego świadczenia przez tę osobę usług w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu przez Zamawiającego wskazanym w wymiarze min 12 godzin tygodniowo, przez co najmniej dwa dni w tygodniu. Część II – świadczenie doradztwa w zakresie nadzoru prawno-inwestycyjnego dotyczącego Komitetów Inwestycyjnych (pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych). Zakres doradztwa, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności: a) opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu i opiniowanie uchwał, decyzji i innych rozstrzygnięć podejmowanych przez Komitety Inwestycyjne; b) udział w posiedzeniach Komitetów Inwestycyjnych; c) zapewnienie przestrzegania przez Komitety Inwestycyjne zasad proceduralnych w całym procesie podejmowania przez nie uchwał, decyzji i innych rozstrzygnięć (m.in. kontrolę kworum, obliczania głosów i ustalania wyników głosowania); d) wsparcie Komitetów Inwestycyjnych w procedurze podejmowania Kluczowych Decyzji oraz Decyzji Inwestycyjnych, w tym określanie warunków inwestycji i wsparcie dla spółek portfelowych. Wykonawca musi zagwarantować, dyspozycyjność kluczowego personelu, tj. jednej osoby, o której mowa w pkt 5.2.4. SIWZ, poprzez gotowość do osobistego świadczenia przez tę osobę usług w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu przez Zamawiającego wskazanym w wymiarze min 12 godzin tygodniowo, przez co najmniej dwa dni w tygodniu.
Cpv glowny przedmiot 72221000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 540576,92
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy PZP (sytuacji ekonomicznej lub finansowej), w przypadku składania oferty do części I lub II zamówienia, Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.500.000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt 7.1. SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, wraz z ofertą oprócz oświadczenia, wymienionego w pkt. 7.1. SIWZ dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty określone w pkt 7.4. i 7.5. SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt 5.3. SIWZ spełni jeden z nich. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy PZP (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawca winien wykazać, się: W przypadku składania oferty do części I zamówienia: 1. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wiedzą i doświadczeniem lub wykazać wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w postaci należytego wykonania poniższych usług doradztwa biznesowego i prawnego z zakresu finansowania lub inwestowania w nowe technologie: - co najmniej jednej usługi zakończonej polegającej na doradztwie mającym na celu komercjalizację wyników prac badawczo-rozwojowych do praktyki gospodarczej przedsiębiorców, obejmującej m.in. sprzedaż wyników uzyskanych prac badawczych lub rozwojowych podmiotom gospodarczym bądź udzielenie licencji na użytkowanie wyników prac badawczo-rozwojowych przez podmioty gospodarcze, bądź też wniesienie wyników prac B+R aportem do spółki albo w zakresie przejęcia spółek wraz z posiadaną przez nie technologią (np. usługa polegająca na doradztwie prawnym procesu komercjalizacji działalności badawczo-rozwojowej w rozumieniu ustawy o zasadach finansowania nauki związanej ze współpracą z funduszami venture capital lub private equity); − co najmniej jednej usługi zakończonej polegającej na wsparciu prawnym w ramach umów inwestycyjnych, opracowania analiz typu due diligence, lub polegającej na doradztwie biznesowo-prawnym przy obsłudze funduszy inwestycyjnych z udziałem środków publicznych; - co najmniej jednej usługi zakończonej polegającej na doradztwie prawnym i opiniowaniu dokumentów związanych z zawarciem i realizacją umów o dofinansowanie projektu w rozumieniu ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie 2014–2020 na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych, realizującego zadania z obszaru finansowania badań naukowych lub prac rozwojowych. Jedna usługa może spełniać kilka ww. wymogów. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt 7.1. SIWZ oraz na wezwanie, o którym mowa w pkt 7.6. SIWZ, dokumenty, których mowa w pkt 7.6.2. SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, wraz z ofertą oprócz oświadczenia, wymienionego w pkt. 7.1. SIWZ dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty określone w pkt 7.4. i 7.5. SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt 5.2.1. SIWZ spełni jeden z nich. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. 2. dysponuje lub zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy PZP, będzie dysponował osobą posiadającą łącznie: 1) osobiste doświadczenie w obsłudze w zakresie wskazanym w 5.2.1 SIWZ wypracowane jako świadczenie pracy ze stosunku pracy bądź umowy cywilno-prawnej; 2) kompetencje zawodowe spełniające kumulatywnie uprawnienia: radcy prawnego (albo adwokata) i managera (posiadającego tytuł magistra wyższych studiów na kierunku zarządzanie lub rynki inwestycyjne lub rynki kapitałowe); 3) znajomość języka angielskiego na poziomie min B1 zgodnie ze skalą Rady Europy lub równoważną metodą weryfikacji znajomości języka. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt 7.1. SIWZ oraz wykaz osób. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, wraz z ofertą oprócz oświadczenia, wymienionego w pkt 7.1. SIWZ dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty określone w pkt 7.4. i 7.5. SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że ww. warunek spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. W przypadku składania oferty do części II zamówienia: 3. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wiedzą i doświadczeniem lub wykazać wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w postaci należytego wykonania: - usługi polegającej na udziale jako pełnomocnika prawnego w zgromadzeniach wspólników lub radzie nadzorczej spółek kapitałowych o profilu działalności w obszarze nowych technologii i ich transferu, mających na celu wniesienie wyników prac B+R aportem do spółki lub podwyższenie kapitału zakładowego spółki z uwagi na inwestycję w projekt B+R lub przejęcie spółek wraz z posiadaną przez nie technologią lub inwestycje kapitałowe w szeroko pojętą własność intelektualną; − co najmniej jednej usługi zakończonej polegającej na doradztwie prawnym procesu komercjalizacji działalności badawczo-rozwojowej w rozumieniu ustawy o zasadach finansowania nauki związanej ze współpracą z funduszami venture capital lub private equity; − co najmniej jednej usługi zakończonej polegającej na doradztwie prawnym i opiniowaniu dokumentów związanych z zawarciem i realizacją umów o dofinansowanie projektu w rozumieniu ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie 2014–2020 na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych, realizującego zadania z obszaru finansowania badań naukowych lub prac rozwojowych. Jedna usługa może spełniać kilka ww. wymogów. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt 7.1. SIWZ oraz na wezwanie, o którym mowa w pkt 7.6. SIWZ, dokumenty, których mowa w pkt 7.6.2. SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, wraz z ofertą oprócz oświadczenia, wymienionego w pkt. 7.1. SIWZ dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty określone w pkt 7.4. i 7.5. SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt 5.2.1. SIWZ spełni jeden z nich. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. 4. dysponuje lub zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy PZP, będzie dysponował osobą posiadającą łącznie: 1) osobiste doświadczenie w obsłudze w zakresie wskazanym w 5.2.3 SIWZ wypracowane jako świadczenie pracy ze stosunku pracy bądź umowy cywilno-prawnej; 2) kompetencje zawodowe spełniające kumulatywnie uprawnienia: radcy prawnego (albo adwokata) i managera (posiadającego tytuł magistra wyższych studiów na kierunku zarządzanie lub rynki inwestycyjne lub rynki kapitałowe) lub minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania; 3) minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji członka rady nadzorczej w spółce kapitałowej lub członka komitetu inwestycyjnego. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt 7.1. SIWZ oraz wykaz osób. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, wraz z ofertą oprócz oświadczenia, wymienionego w pkt 7.1. SIWZ dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty określone w pkt 7.4. i 7.5. SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że ww. warunek spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług z podaniem przedmiotu usług, wartości, dat wykonania, nazwy podmiotu na rzecz, którego była świadczona usługa oraz załączenie dowodów w rozumieniu Rozporządzenia, że zostały wykonane należycie. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik Nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 2 do SIWZ (informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa dotyczące ich oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu, dodatkowo winni oni przedłożyć: 4.1. dokument potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4.2 dokument (np. umowa Wykonawcy z podmiotem, o którym mowa w 7.4. SIWZ), określający w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Ww. dokument wymagany jest w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dokument określony w pkt 7.4.2. SIWZ nie jest wymagany, o ile dokument określony w pkt 7.4.1. SIWZ będzie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a jego treść będzie zawierała informacje, o których mowa w pkt 7.4.2. a)-c) SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ dotyczące tych podmiotów. 6. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz w ofertą Wykonawcy winni przedłożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
Czy wadium 1
Wadium 1. W niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości: 1.1. w przypadku składania oferty do części I zmówienia - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); 1.2. w przypadku składania oferty do części II zamówienia - 2500 zł (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie nr 22 1130 1017 0020 1020 9820 0001 z zaznaczeniem „Wadium – przeprowadzenie doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w ramach programu BRIDGE ALFA oraz pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych, część ……..” Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowodem wniesienia wadium może być dokument potwierdzający dokonanie przelewu kwoty wadium lub jego kopia potwierdzona przez Wykonawcę, które należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 5. Dokument wadialny, o którym mowa w pkt. 9.4. SIWZ, powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia na kwotę wymienioną w pkt 9.1. SIWZ, stanowiącą zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na przeprowadzenie doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w ramach programu BRIDGE ALFA oraz pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych, część ………, winien określać precyzyjnie gwaranta (poręczyciela), beneficjenta (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), zleceniodawcę gwarancji (poręczenia), termin ważności udzielonej gwarancji (poręczenia), który winien odpowiadać co najmniej terminowi związania ofertą – pkt 10.1. SIWZ oraz zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji (poręczenia) do bezwarunkowej zapłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach przewidzianych w ustawie PZP. 6. Treść dokumentu stanowiącego wadium nie może warunkować wypłacenia kwoty Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu czy jakikolwiek inny podmiot. 7. Dokument wadialny, o którym mowa w pkt 9.4. SIWZ, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w pkt. 13 SIWZ. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w pkt 11. SIWZ, z dopiskiem: wadium. Kserokopię niniejszego dokumentu należy dołączyć do oferty. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dopuszczalne jest wystawienie dokumentu stanowiącego wadium na jednego z Wykonawców, pod warunkiem, że z jego treści wynika, iż zabezpiecza on złożenie oferty przez wszystkich Wykonawców działających wspólnie, lub że dokument wadialny został wystawiony na podmiot prawidłowo umocowany do reprezentowania wszystkich Wykonawców działających wspólnie. 9. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy PZP odrzuci ofertę Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium lub jeśli wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień Umowy jest z mocy prawa nieważne lub bezskuteczne, okoliczność ta nie będzie miała wpływu na ważność, skuteczność lub możliwość wyegzekwowania pozostałych postanowień, chyba że z okoliczności wynikać będzie w sposób oczywisty, że bez postanowień nieważnych lub bezskutecznych, Umowa nie zostałaby zawarta. 2. W sytuacji, o której mowa w ust. 1, Strony zobowiązują się zawrzeć aneks do Umowy, w którym sformułują postanowienia zastępcze, których cel gospodarczy i ekonomiczny będzie równoważny lub maksymalnie zbliżony do celu postanowień nieważnych lub bezskutecznych. 3. Jeżeli z okoliczności wynikać będzie w sposób oczywisty, że bez postanowień nieważnych lub bezskutecznych Umowa nie zostałaby zawarta, Strony zobowiązują się niezwłocznie przystąpić do negocjacji zmierzających do zawarcia nowej umowy, której cel gospodarczy i ekonomiczny będzie równoważny lub maksymalnie zbliżony do celu Umowy. Do czasu zakończenia negocjacji, o których mowa w zdaniu poprzednim, Strony zobowiązane będą do realizacji obowiązków przewidzianych w Umowie w takim zakresie, w jakim nie będzie to sprzeczne z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa oraz słusznymi interesami Stron. 4. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia do treści postanowień zastępczych zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony
IV 4 4 data 2017-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin ich składania tj. 01.09.2017 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej nr 237 piętro II.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przeprowadzenie doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w ramach programu BRIDGE ALFA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72221000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 270400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis świadczenie kompleksowego doradztwa biznesowego przygotowującego do rozpoczęcia działalności spółek technologicznych w zakresie prowadzonej przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju współpracy z podmiotami będącymi Beneficjentami oraz Grantobiorcami w programie Bridge Alfa. Zakres kompleksowego doradztwa, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności: a) sporządzanie analiz i opinii, udzielania konsultacji w zakresie zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania, w sprawach związanych z funkcjonowaniem programu BRIdge Alfa, w tym w szczególności podejmowanych przez Zamawiającego czynności względem Beneficjentów oraz Grantobiorców w programie Bridge Alfa; b) opracowywanie, współpraca przy opracowywaniu i opiniowanie innych dokumentów, w tym także dokumentów sporządzonych w języku angielskim, związanych z realizacją zadań przez Zamawiającego w zakresie prowadzonej współpracy z podmiotami będącymi Beneficjentami oraz Grantobiorcami w programie Bridge Alfa. Wykonawca musi zagwarantować, dyspozycyjność kluczowego personelu, tj. jednej osoby, o której mowa w pkt 5.2.2. SIWZ, poprzez gotowość do osobistego świadczenia przez tę osobę usług w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu przez Zamawiającego wskazanym w wymiarze min 12 godzin tygodniowo, przez co najmniej dwa dni w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72221000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 270176,92
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis świadczenie doradztwa w zakresie nadzoru prawno-inwestycyjnego dotyczącego Komitetów Inwestycyjnych (pełnienie funkcji menagera ds. komitetów inwestycyjnych). Zakres doradztwa, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmuje w szczególności: a) opracowywanie, współpracę przy opracowywaniu i opiniowanie uchwał, decyzji i innych rozstrzygnięć podejmowanych przez Komitety Inwestycyjne; b) udział w posiedzeniach Komitetów Inwestycyjnych; c) zapewnienie przestrzegania przez Komitety Inwestycyjne zasad proceduralnych w całym procesie podejmowania przez nie uchwał, decyzji i innych rozstrzygnięć (m.in. kontrolę kworum, obliczania głosów i ustalania wyników głosowania); d) wsparcie Komitetów Inwestycyjnych w procedurze podejmowania Kluczowych Decyzji oraz Decyzji Inwestycyjnych, w tym określanie warunków inwestycji i wsparcie dla spółek portfelowych. Wykonawca musi zagwarantować, dyspozycyjność kluczowego personelu, tj. jednej osoby, o której mowa w pkt 5.2.4. SIWZ, poprzez gotowość do osobistego świadczenia przez tę osobę usług w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu przez Zamawiającego wskazanym w wymiarze min 12 godzin tygodniowo, przez co najmniej dwa dni w tygodniu.
  

Criterion

Kryteria Doświadczenie osoby kluczowej do realizacji zamówienia
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Stawka za roboczogodzinę brutto
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)