Wdrożenie e-usług publicznych urzędu oraz systemów teleinformatycznych umożliwiających ich świadczenie w ramach projektu pn. "e-Bojszowy - spr@wny urząd"

Data publikacji 2017-08-24
Data zakończenia 2017-09-07 00:00:00
Instytucja Gmina Bojszowy
Miejscowość Bojszowy
Województwo śląskie
Branża
  • Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572251-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług publicznych urzędu oraz systemów teleinformatycznych umożliwiających ich świadczenie w ramach projektu „e-Bojszowy – spr@wny urząd”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego
a) Wyposażenie serwerowni:
 Serwer (1 szt.),
 UPS (4 szt.),
 System monitorujący środowisko serwerowni (1 szt.),
 Firewall sprzętowy (1 szt.),
 Oprogramowanie zarządzające i bazodanowe,
 Oprogramowanie do backupu i przywracania danych,

b) Wyposażenie stanowisk pracy:
 Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.),
 Zestawy komputerowe PC (11 szt.),
 UPS (11 szt.),
 Komputery przenośne (4 szt.).

Część 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi
a) Punkt potwierdzania profili zaufanych,
b) Elektroniczny system konsultacji społecznych,
c) System komunikacji mobilnej,
d) Aplikacja do obsługi koncesji na sprzedaż alkoholu,
e) Portal informacyjno-płatniczy,
f) Wdrożenie e-usług publicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a, 1b, 6, 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40be80e7-583c-4751-863f-ecb1ac4e57bb
Biuletyn 572251-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Bojszowy
Regon 27053302300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gaikowa
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Bojszowy
Zamawiajacy kod pocztowy 43220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2189366, 2189183
Zamawiajacy fax 322 189 071
Zamawiajacy email wojt_bojszowy@pro.onet.pl
Adres strony url http://bip.bojszowy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.bojszowy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bojszowy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy- Sekretariat (I pietro)
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie e-usług publicznych urzędu oraz systemów teleinformatycznych umożliwiających ich świadczenie w ramach projektu pn. "e-Bojszowy - spr@wny urząd"
Numer referencyjny ZP.271.6.2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług publicznych urzędu oraz systemów teleinformatycznych umożliwiających ich świadczenie w ramach projektu „e-Bojszowy – spr@wny urząd”. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego a) Wyposażenie serwerowni:  Serwer (1 szt.),  UPS (4 szt.),  System monitorujący środowisko serwerowni (1 szt.),  Firewall sprzętowy (1 szt.),  Oprogramowanie zarządzające i bazodanowe,  Oprogramowanie do backupu i przywracania danych, b) Wyposażenie stanowisk pracy:  Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.),  Zestawy komputerowe PC (11 szt.),  UPS (11 szt.),  Komputery przenośne (4 szt.). Część 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi a) Punkt potwierdzania profili zaufanych, b) Elektroniczny system konsultacji społecznych, c) System komunikacji mobilnej, d) Aplikacja do obsługi koncesji na sprzedaż alkoholu, e) Portal informacyjno-płatniczy, f) Wdrożenie e-usług publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a, 1b, 6, 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 836000,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow • Dla Części 1. Dostawa sprzętu komputerowego Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. • Dla Części 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usług Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow • Dla Części 1. Dostawa sprzętu komputerowego W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości - 100.000,00 zł Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt III.1.2) niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców albo łącznie wszyscy Wykonawcy • Dla Części 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usług W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości - 500.000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt III.1.2) niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców albo łącznie wszyscy Wykonawcy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow • dla Części 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co najmniej jedną usługę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Za usługę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia uznaje się usługę polegającą na dostawie serwera o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto oraz dostawie firewalla o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto oraz dostawie komputerów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto lub łącznie jedną usługę polegającą na dostawie polegającej serwera o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto wraz dostawą firewalla o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto i komputerów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN Zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji usługi – jeżeli w dniu zakończenia realizacji usługi Narodowy Bank Polski nie opublikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty opublikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji usługi, w którym zostanie on opublikowany. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt III.1.3) tiret pierwszy niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców na podstawie jednego zamówienia (umowy). Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek określony w pkt III.1.3) tiret pierwszy niniejszego ogłoszenia spełnia na podstawie jednego zamówienia (umowy). • dla Części 2. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co najmniej dwa zmówienia, z których każde polegało na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każde, w tym co najmniej jedno obejmowało wdrożenie e-usług na 4. poziomie dojrzałości (pełna transakcyjność). Jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN Zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji usługi – jeżeli w dniu zakończenia realizacji usługi Narodowy Bank Polski nie opublikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty opublikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji usługi, w którym zostanie on opublikowany. Usługi, których realizacja nie zakończyła się przed dniem składania ofert nie będą brane pod uwagę. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt III.1.3) tiret pierwszy niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców na podstawie jednego zamówienia (umowy). Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek określony w pkt III.1.3) tiret pierwszy niniejszego ogłoszenia spełnia na podstawie jednego zamówienia (umowy). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w tym: • dla Części 1. Dostawa sprzętu komputerowego: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. • dla części 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usług: Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w tym: o co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu posiadającą certyfikat zarządzania projektami, np. PMP, Prince2 Practitioner lub równoważny (tj. poświadczający umiejętność samodzielnego kierowania projektem zgodnie z daną metodyką) lub dyplom ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych w specjalności: zarządzanie projektami oraz posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami, których przedmiotem było wdrażanie systemów informatycznych; o co najmniej dwoma osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych, posiadającymi min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osób, o których mowa powyżej. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt III.1.3) tiret pierwszy niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców albo łącznie wszyscy Wykonawcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • Dla Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. • Dla Część 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usług a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu • Dla Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, tj. w wysokości 100.000,00 zł b)wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4. do SIWZ. • Dla Część 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usług a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, tj. w wysokości – 500.000,00 zł. b)wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4. do SIWZ, c)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 5. do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikaty, deklaracje i oświadczenia wymienione w załącznikach nr 1a i 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Dla części 1: 1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”); 2) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) „Formularz wymaganego sprzętu” Dla części 2: 1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”); 2) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) „Formularz oferowanych funkcjonalności systemów” 5) próbka potwierdzająca wymaganą funkcjonalność systemów oraz oferowaną opcjonalną funkcjonalność systemów zgodnie z funkcjonalnościami wskazanymi w formularzu oferowanych funkcjonalności systemów
Czy wadium 1
Wadium I. Dla Części 1. Dostawa sprzętu komputerowego 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 07.09.2017 r. do godz. 10:30. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w Rozdziale IX SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 20014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 83 8435 0004 0000 0000 6129 0012 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP.271.6.2017 – „e-Bojszowy – spr@wny urząd” – Cz. I. 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. 2 ppkt. od 2) do 5), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w Referacie Zamówień Publicznych, Umów, Rozwoju i Promocji, tj. w Urzędzie Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy – pok. Nr 8. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wniesionego jako wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 07.09.2017r. godz. 10:30 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 07.09.2017r. do godz. 10:30. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 7. Zamawiający zwraca wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 2 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. II. Dla Części 2. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usług 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 07.09.2017 r. do godz. 10:30. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w Rozdziale IX SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 20014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 83 8435 0004 0000 0000 6129 0012 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP.271.6.2017 – „e-Bojszowy – spr@wny urząd” – Cz. II. 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona na zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. 2 ppkt. od 2) do 5), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w Referacie Zamówień Publicznych, Umów, Rozwoju i Promocji, tj. w Urzędzie Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy – pok. Nr 8. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wniesionego jako wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 07.09.2017r. godz. 10:30 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 07.09.2017r. do godz. 10:30. 7. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 8. Zamawiający zwraca wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 2 ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dla Części 1. zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego 1) Istotne dla stron postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7a do SIWZ. 2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie (załącznik nr 7a do SIWZ) w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: a) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 10 niniejszej umowy (załącznik nr 7a do SIWZ). b) W przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian w treści umowy. 2. Dla Części 2. zamówienia – Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usług 1) Istotne dla stron postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7b do SIWZ. 2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie (załącznik nr 7b do SIWZ) w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: c) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 7 niniejszej umowy (załącznik nr 7b do SIWZ). d) W przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian w treści umowy.
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 160000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-08T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotowe zadanie dla części 1 obejmuje: a) Wyposażenia serwerowni: - Serwer (1 szt.), - UPS (4 szt.), - System monitorujący środowisko serwerowni (1 szt.), - Firewall sprzętowy (1 szt.), - Oprogramowanie zarządzające i bazodanowe, - Oprogramowanie do backupu i przywracania danych, b) Wyposażenia stanowisk pracy: - Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.), - Zestawy komputerowe PC (11 szt.), - UPS (11 szt.), - Komputery przenośne (4 szt.).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 676000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotowe zamówienie dla części 2 obejmuje usługi polegające na wykonaniu: a) Punktu potwierdzania profili zaufanych, b) Elektronicznego systemu konsultacji społecznych, c) Systemu komunikacji mobilnej, d) Aplikacji do obsługi koncesji na sprzedaż alkoholu, e) Portalu informacyjno-płatniczy, f) Wdrożeniu e-usług publicznych.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)