Zakres robót obejmuje:
- Przewody AsXSn 4x35+25 mm² -0,894 km
- Kabel YAKY 5 x 35 mm² -0,192 km
-Rura ochronna SRS -70 -0,019 km
- Rura ochronna DVK-70 – 0,008 km
- Słupy oświetleniowe, złącza i oprawy:
Słupy wirowane:
- E-10,5/6 - 5 szt.
- E- 10,5 / 2,5 – 4 szt.
- wysiewni promieniowy W-O/1 długości 1,0 m – 22 szt.
- wysokość montażu punktu świetlnego ok 9 m pod przewodami linii nN
- Płyta stopowa 0,3 x 0,3 m – 9 szt.
- Szafa oświetleniowa SSO-3 o gabarytach ZK – 3 – 1 szt.
- Oprawy drogowe nie gorsze niż SGP 340 -100 W, ochrona dla komory optycznej IP 65 lub lepsza, z systemem wyrównania ciśnienia ( sealsafe) pomiędzy komorą optyczną, a otoczeniem, odporność na zasysanie brudu i kurzu, szczelność komory osprzętu IP 44 lub lepsza, klosz antywandalowy o odporności nie mniejszej niż IK 08, obudowa aluminiowa, w II klasie izolacji, z automatyczną redukcją mocy - 13 szt.
Ograniczniki przepięć i inne:
- ograniczniki przepięć SE45.366-5kA – 16 szt.
- oprawa bezpiecznikowa BZO – 3 – 22 szt.
- wkładka topikowa 6 A - 22 szt.
Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót i projektem robót.
1. Wykonawca zobowiązuje się na przekazanym mu terenie budowy:
1) chronić mienie oraz zabezpieczać dostęp na teren budowy osobom nieupoważnionym przez całą dobę,
2) przestrzegać norm wynikających z obowiązujacych przepisów prawa, w szczególności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż, oraz zapewniać bezpieczeństwo osobom przebywajacym w otoczeniu terenu budowy,
3) ustalać i utrzymywać ogólny porządek na terenie budowy, w szczególności poprzez utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych maszyn, urządzeń, materiałów, odpadów, śmieci.
4) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na potrzeby prowadzenia robót łącznie z opracowaniem projektu i wykonaniem tymczasowego oznakowania robót w przypadku gdy będzie on niezbędny.
2. Wykonawca zobowiązuje się uporządkować i oczyścić teren budowy po zakończeniu na nim robót budowlanych.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane używając własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje potencjałem maszynowym oraz potencjałem ludzkim posiadającym wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do należytego wykonania zobowiązań przyjętych na podstawie niniejszej umowy (wykonania robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego ich ukończenia) i nie istnieją żadne przeszkody prawne i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające mu wykonanie przyjętych w niej zobowiązań.
4. Używając własnych materiałów według postanowień ustępu poprzedzającego niniejszego paragrafu, Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały, zgodnie z warunkami przewidzianymi w SIWZ, które będą odpowiadać wymogom statuowanym w SIWZ oraz przedmiarze a także w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności Prawa budowlanego, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczalności wprowadzania ich do obrotu i stosowania w budownictwie tzn. posiadania wymaganych atestów, certyfikatów oraz specyfikacji technicznych.
5. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające dopuszczalność wprowadzania materiałów używanych (użytych) do wykonywania robót budowlanych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz wszystkich innych dokumentów związanych z używanymi (użytymi) materiałami, które na mocy obowiązujących przepisów prawa zobowiązany jest posiadać Wykonawca. Żądający zastrzega sobie prawo skopiowania okazanych mu dokumentów.
6. Po zakończeniu realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.
7. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszelkie koszty związane z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się opracować i wdrożyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126).
9. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
10. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią również postanowienia Projektu umowy – w zakresie nieuregulowanym zapisami Rozdziału V SIWZ
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 31527200-8
11. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektu umów
12. , tj. Załącznika nr 9 do SIWZ oraz projekt uproszczony wraz z przedmiarem robót.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
15. Podwykonawcy:
1) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
16. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
17. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności
Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) , wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: obsługa urządzeń,
1) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą wykonywać czynności o których mowa w niniejszym punkcie. Wykaz pracowników powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko pracownika, stanowisko, rodzaj umowy o pracę, datę przyjęcia do pracy (w przypadku umowy o pracę zawartej na czas określony należy podać okres zatrudnienia) oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wykaz pracowników powinien stanowić załącznik do umowy. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności Budowa oświetlenia przy drodze gminnej oraz drodze powiatowej w m. Wólka Hyżneńska
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni nowy wykaz pracowników uwzględniający zaistniałe zmiany.
2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w niniejszym punkcie. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w niniejszym punkcie w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ppkt 2) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
18. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy oraz załącznik nr 9 – Projekt budowlany
|
GuidZP400 |
13cc3a3e-3758-4236-a5a4-2de0eb6041ce
|
Biuletyn |
576734-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Hyżne
|
Regon |
69058208000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Hyżne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Hyżne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36024
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 295 002
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@hyzne.pl
|
Adres strony url |
hyzne.pl www.bip.hyzne.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
hyzne.pl www.bip.hyzne.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
hyzne.pl www.bip.hyzne.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne ( sekretariat Urzędu Gminy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa oświetlenia przy drodze gminnej oraz drodze powiatowej w m. Wólka Hyżneńska
|
Numer referencyjny |
ZP.271.20.2017.JG
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres robót obejmuje:
- Przewody AsXSn 4x35+25 mm² -0,894 km
- Kabel YAKY 5 x 35 mm² -0,192 km
-Rura ochronna SRS -70 -0,019 km
- Rura ochronna DVK-70 – 0,008 km
- Słupy oświetleniowe, złącza i oprawy:
Słupy wirowane:
- E-10,5/6 - 5 szt.
- E- 10,5 / 2,5 – 4 szt.
- wysiewni promieniowy W-O/1 długości 1,0 m – 22 szt.
- wysokość montażu punktu świetlnego ok 9 m pod przewodami linii nN
- Płyta stopowa 0,3 x 0,3 m – 9 szt.
- Szafa oświetleniowa SSO-3 o gabarytach ZK – 3 – 1 szt.
- Oprawy drogowe nie gorsze niż SGP 340 -100 W, ochrona dla komory optycznej IP 65 lub lepsza, z systemem wyrównania ciśnienia ( sealsafe) pomiędzy komorą optyczną, a otoczeniem, odporność na zasysanie brudu i kurzu, szczelność komory osprzętu IP 44 lub lepsza, klosz antywandalowy o odporności nie mniejszej niż IK 08, obudowa aluminiowa, w II klasie izolacji, z automatyczną redukcją mocy - 13 szt.
Ograniczniki przepięć i inne:
- ograniczniki przepięć SE45.366-5kA – 16 szt.
- oprawa bezpiecznikowa BZO – 3 – 22 szt.
- wkładka topikowa 6 A - 22 szt.
Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót i projektem robót.
1. Wykonawca zobowiązuje się na przekazanym mu terenie budowy:
1) chronić mienie oraz zabezpieczać dostęp na teren budowy osobom nieupoważnionym przez całą dobę,
2) przestrzegać norm wynikających z obowiązujacych przepisów prawa, w szczególności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż, oraz zapewniać bezpieczeństwo osobom przebywajacym w otoczeniu terenu budowy,
3) ustalać i utrzymywać ogólny porządek na terenie budowy, w szczególności poprzez utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych maszyn, urządzeń, materiałów, odpadów, śmieci.
4) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na potrzeby prowadzenia robót łącznie z opracowaniem projektu i wykonaniem tymczasowego oznakowania robót w przypadku gdy będzie on niezbędny.
2. Wykonawca zobowiązuje się uporządkować i oczyścić teren budowy po zakończeniu na nim robót budowlanych.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane używając własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje potencjałem maszynowym oraz potencjałem ludzkim posiadającym wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do należytego wykonania zobowiązań przyjętych na podstawie niniejszej umowy (wykonania robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego ich ukończenia) i nie istnieją żadne przeszkody prawne i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające mu wykonanie przyjętych w niej zobowiązań.
4. Używając własnych materiałów według postanowień ustępu poprzedzającego niniejszego paragrafu, Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały, zgodnie z warunkami przewidzianymi w SIWZ, które będą odpowiadać wymogom statuowanym w SIWZ oraz przedmiarze a także w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności Prawa budowlanego, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczalności wprowadzania ich do obrotu i stosowania w budownictwie tzn. posiadania wymaganych atestów, certyfikatów oraz specyfikacji technicznych.
5. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające dopuszczalność wprowadzania materiałów używanych (użytych) do wykonywania robót budowlanych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz wszystkich innych dokumentów związanych z używanymi (użytymi) materiałami, które na mocy obowiązujących przepisów prawa zobowiązany jest posiadać Wykonawca. Żądający zastrzega sobie prawo skopiowania okazanych mu dokumentów.
6. Po zakończeniu realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.
7. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszelkie koszty związane z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się opracować i wdrożyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126).
9. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
10. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią również postanowienia Projektu umowy – w zakresie nieuregulowanym zapisami Rozdziału V SIWZ
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 31527200-8
11. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektu umów
12. , tj. Załącznika nr 9 do SIWZ oraz projekt uproszczony wraz z przedmiarem robót.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
15. Podwykonawcy:
1) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
16. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
17. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności
Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) , wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: obsługa urządzeń,
1) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą wykonywać czynności o których mowa w niniejszym punkcie. Wykaz pracowników powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko pracownika, stanowisko, rodzaj umowy o pracę, datę przyjęcia do pracy (w przypadku umowy o pracę zawartej na czas określony należy podać okres zatrudnienia) oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wykaz pracowników powinien stanowić załącznik do umowy. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności Budowa oświetlenia przy drodze gminnej oraz drodze powiatowej w m. Wólka Hyżneńska
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni nowy wykaz pracowników uwzględniający zaistniałe zmiany.
2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w niniejszym punkcie. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w niniejszym punkcie w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ppkt 2) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
18. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy oraz załącznik nr 9 – Projekt budowlany
|
Cpv glowny przedmiot |
31527200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin rozpoczęcia realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2017 r. uwaga termin uzależniony od KRYTERIUM – Termin wykonania zamówienia waga 40 %
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej:
- jedno zadanie związane z wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy oświetleń o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych )
UWAGA I: Poprzez jedno zadanie rozumieć należy jedną robotę budowlaną zrealizowaną na podstawie jednej umowy lub w ramach jednego zadania inwestycyjnego.
UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.
a) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; UWAGA I: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II:
Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest, aby dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej, który spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest, aby dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 i 2 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej, który spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego musi wziąć pod uwagę, że podmioty te muszą brać udział w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. Powyższe wykonawca powinien uwzględnić zarówno w stosownych oświadczeniach (Załącznik nr 2 i 3) jak i w treści oferty (Załącznik nr 1 pkt 7) w zakresie dotyczących podwykonawców. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej – zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1 Wszelkie zmiany umowy odbywały się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach:
1) Termin realizacji przedmiotu umowy może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie nadzwyczajną okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy:
a) gdy zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową;
b) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
2) Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w razie zaistnienia, po zawarciu umowy:
a) w przypadku siły wyższej, lub
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym również zmiany stawki podatku VAT.
c) Wprowadzenie zmian, o których mowa powyżej wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, i akceptacji Zamawiającego.
1. Pozostałe zmiany:
1) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku
wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy,
2) zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,
3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, w sytuacji której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, maksymalnie do wysokości 20% wartości umowy bez żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp nie stanowią:
1) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno – administracyjną np. zmiana kont bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec podwykonawców,
2) zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami,
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:50
|
IV 4 5 okres |
30
|