GuidZP400 |
dfcd3d5c-365d-4783-bbfd-6c453fea4a03
|
Biuletyn |
576517-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wałbrzych
|
Regon |
57959500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Magistracki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
074 6655153, 6655154
|
Zamawiajacy fax |
746 655 155
|
Zamawiajacy email |
wizp@um.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.walbrzych.pl/zzp/dostawasprzetusierpien2017.zip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.walbrzych.pl/zzp/dostawasprzetusierpien2017.zip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNY
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
|
Numer referencyjny |
BO.271-92/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, w tym: 21 komputerów stacjonarnych oraz 21 monitorów LCD oraz 9 komputerów All in One oraz oprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszej SIWZ pn.:„Opis przedmiotu zamówienia”.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowa specyfikację oferowanego sprzętu. Ze specyfikacji powinno wynikać, w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wykonawca umieszcza w swojej ofercie również link do strony, na której istnieje możliwość sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio w producenta lub jego przedstawiciela.
Uwaga! Zamawiający w załączniku „Opis przedmiotu zamówienia” podał minimalny okres gwarancji jaką Wykonawca zobowiązany jest udzielić, tj. 36 miesięcy. Jednakże okres gwarancji, jako jedno z kryteriów oceny ofert, może być przez Wykonawcę wydłużony, do maksymalnie 60 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się wykonaniem – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: minimum dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto) każda lub jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto) podobnych do przedmiotu zamówienia, tj.: polegających na dostawie komputerów stacjonarnych wraz z monitorami i/lub komputerów przenośnych i/lub serwerów.
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia przez Wykonawców będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1 - informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2 – oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności;
3 – oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
4 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 6.2 Części IV SIWZ:
Składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty złożone w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1 – wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. (załącznik nr 3).
DOWODAMI, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, jest to oświadczenie wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) najpóźniej do dnia 01.09.2017r. do godz. 10:00
Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego, nr konta: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu miejskiego w Wałbrzychu. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:
1.zmiana wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; zmiana będzie wprowadzona do umowy od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2.osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego,
3.dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca,
4.umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów,
5. zamawiający dopuszcza ewentualna zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawa, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ,
6. wszelkie zmiany wynikające z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|