„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 2”

Data publikacji 2017-08-24
Data zakończenia 2017-09-01 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576319-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wyposażenie szkół i biura Centrum Usług Wspólnych w 1 komputer stacjonarny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 monitor komputerowy, 2 komputery przenośne typu laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (wyposażenie biura Centrum Usług Wspólnych), w 60 komputerów przenośnych, laptopów (wyposażenie 4 pracowni komputerowych w każdej ze szkół po 15 sztuk), wyposażenie szkół w 8 komputerów przenośnych, laptopów dla nauczycieli (po 2 sztuki dla każdej z 4 szkół) , 4 projektory multimedialne, 4 wizualizery, 4 urządzenia wielofunkcyjne, 4 szaf na laptopy dla 4 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”, zakup 2 pakietów oprogramowania do nauki programowania (1 dla klas 1-3 SP oraz 1 dla klas 4-8 licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 2 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”), zakup 3 pakietów oprogramowania do pracy z uczniami podczas zajęć indywidualnych (licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 3 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”) wraz z dostawą, wniesieniem i instalacją.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5c1f3cb-2e3c-49bb-8976-97929d175f4a
Biuletyn 576319-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej
Regon 12008620100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 749 550
Zamawiajacy fax 33 874 95 48
Zamawiajacy email cas@sucha-beskidzka.pl
Adres strony url www.sucha-beskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sucha-beskidzka.pl/pl/60527/0/zamowienia_publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sucha-beskidzka.pl/pl/60527/0/zamowienia_publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza. 19, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 2”
Numer referencyjny CUW 3030.4.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wyposażenie szkół i biura Centrum Usług Wspólnych w 1 komputer stacjonarny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 monitor komputerowy, 2 komputery przenośne typu laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (wyposażenie biura Centrum Usług Wspólnych), w 60 komputerów przenośnych, laptopów (wyposażenie 4 pracowni komputerowych w każdej ze szkół po 15 sztuk), wyposażenie szkół w 8 komputerów przenośnych, laptopów dla nauczycieli (po 2 sztuki dla każdej z 4 szkół) , 4 projektory multimedialne, 4 wizualizery, 4 urządzenia wielofunkcyjne, 4 szaf na laptopy dla 4 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”, zakup 2 pakietów oprogramowania do nauki programowania (1 dla klas 1-3 SP oraz 1 dla klas 4-8 licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 2 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”), zakup 3 pakietów oprogramowania do pracy z uczniami podczas zajęć indywidualnych (licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 3 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”) wraz z dostawą, wniesieniem i instalacją.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie zamawiającego wykonawca dostarczy dokument, potwierdzający brak podstaw wykluczenie tj. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie artykułu 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa odpowiednie dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 ws. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga dostarczenia dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) ; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwe i dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, warunki tych zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.

Criterion

Kryteria Gwaranca
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)